arkadaşlar 4-1 megan 51lik boru sona ep3 typer orjınal eksozu düşünüyorum sizce nasıl bir seçim? ayrıca 51liğin podlu yada podsuz olması neyi değiştirir bu konuda fikirlerinizi almak istedim...tşkler.
Printable View
arkadaşlar 4-1 megan 51lik boru sona ep3 typer orjınal eksozu düşünüyorum sizce nasıl bir seçim? ayrıca 51liğin podlu yada podsuz olması neyi değiştirir bu konuda fikirlerinizi almak istedim...tşkler.
konu acılmısken benmde bir sorum olucak.
dc 4-2-1 headers ve mugen double twinloop eksozum var yakında montajını yaptırıcm.
manifold cıkısına ufak bir spor orta düşünüyorum.
düz boru olarak 48 mi yoksa 51 bi boru kullanmalıyım.
arac ies.
spor orta susturucu dusuncen mantıklı bence.48lik uygun olur bence bakalım arkadaslar ne dıcek..
fabrikasyon ara boru isterseniz yollayabilirim.
96-01 civic ler için al-tak şeklinde komple ara boru 51mm lik.
bükümleri kusursuz, diğer bükümsüz tabir edilen ara borular gibi egsoz çapı daralmıyor. büküm yerlerinde dahi boru 50mm. kusursuz bir ara boru yani. kaynak vs yok. zaten üretici firma BMC fabrikasına orjinal egsoz boruları yapan bir firma ;)
araçların orjinal egsoz boruları numune alınıp boru çapı haricinde bütün kıvrımlara birebir ölçü alınarak üretilmiştir. araca alttan baktığınızda en ufak bir sarkma dahi göremezsiniz, bu yüzden sürtme riski de ortadan kalkıyor tabi ki.
ayrıca 01-05 civic ve 106 GTI-Saxo VTS nin de aynı şekilde kusursuz 51 lik ara boruları mevcut. 106 ve saxo nun ara boruları 2 parça birbirine geçmeli şekilde (kaynaksız kelepçeli)
yakın zamanda 60 lık ve 76 lık ölçülerde kıvrılacaktır.
abi 51 düz ne kadara oluyor bi pm atabilirmisin
hımm hazır olan 51lik için fiyatınız nedir peki? mevcut mu elinizde?
edit: prdn cvp verılmıs...bende fıyat bellı olunca pm ıstıyorum? ;)
pod yani girinti çıkıntı olmuyor adam boruyu kaymak gidi kıvırıyor.. ;)
ewet biliyorum onun makinası yok dedi burdaki eksozcular artık yalan doğru bilemem...
var var rahat olsunlar yeni yaptırdım.. kendisinde olmayan yok diyor a.q. :D
istanbulda var banko da burda yok işte :) nys bakıcaz hıdır yolda hala...
gökhancım bizimkilerde tam arka torsyonun olduğu yerde bi deve boynu var , oraları da 51 mm dönebiliyorlar mı, eğer öyle ise süper
evet o parça da yapıldı zaten ve dönüş yerleri de 51 mm devam ediyo adaşım :)
2001-2005 civic lerin ara boruları toplam 3 parça birbirine geçmeli cat-back şeklinde.
bu arada normal de herhangi bir sanayi de ara boru yaptırmak istediğinizde yapılan boruların %90 nın 2 mm et kalınlığı var, bizim yaptığımız ara boruların et kalınlı 1.5 mm bu yüzden ara borular ağırlık olarak çok çok daha hafif. (borularımız italya dan ithal ediliyor, avrupa standartlarında en kalitelisi). diğer borulara göre hafif olduğu içinde sarsıntı vs oranı azalıyo daha stabil ve sorunsuz bir egsoz sistemi oluyor.
bu hafta takılan araçlar olucak zaten foto vs paylaşırız ;)
ok o zaman adaşım, çok faydalı olacak herkese
bakalım bekliyoruz seni fotoları görelim fiyatı alalım hafta içi....
bende merakla bekliyorum
dun bulusmada gokhanların kıvırdgı boruyu inceledim.inanılmaz hafif bi malzemeden yapılmıs ve kıvrım yerlerinde asla asırı bukulme yok hatta hiç yok dumduz boru nasılsa oyle kıvrılmıs.bence almalısınız gercekten cok basarılı hatta bende alıcam vtec2 me ;)
kıvırmak yerine dirsek kullanın bence...
potsuz bukum yapabılen makınelerı var gokhanların...
55 veya 57mm krom boru nerden buluruz?
dirsek kadar iyi oluyormu?
birkaç potsuz diye tabiredilen boru gördüm ve her ne kadar potsuz olsa da boru kıvrılan yönün tersine doğru bükülmüş oluyordu.o nedenle sordum.
hangisnn iyi olduğu kousuna gelirsek, yine şimdiye dek görmüş olduğum bütün yüklü araçlarda egzoz boruları dirsek kullanılarak yapılmış idi.demekki dirsek ve iyi bir işçilik bükmden daha iyi olsa gerek ki bunca araç bu yöntemi kullanmış ?
gokhanlardakı boru bukme makınesı 76 lık 80 lık boruları bıle potsuz bukebılıyor sıfır kayıpla
teknoloji baya gelişmiş zaman :)
uygulaması yapılmış bir rsim hiç fena olmazdı.
gokhan koyar atmıstı bana ama sılmısım
Selçuk sağol kardeşim gerekli açıklamaları yapmışsın.
çünkü senin gördüğün o kaynaklı borular elde ki imkanlarla öyle yapılmak zorunda idi o yüzden de öyle yapıldılar.
bizde ki bu bükümleri yapan makine türkiye de 2 adet var, mali değeri 1 milyon $. fabrika yatırımı sonuçta. asıl daha farklı üretimler için alındı ve de kullanılıyor. seri üretim bazı araçların intercooler borularını vs büküyor seri üretim oalrak. benim şahsi teşvikimle şu anda bu ara borulardan yaptırıyorum.
tahminim 1 ay sonraya kadar modeller fiyatlar vs herşey yerine oturur.
rıca ederım kanka :)
o zaman işin boyutu değişir.ben egzozcularda olan makinelerin braz gelişmişi diye tahmin ettim.teknolojik olarak gelişmiş işin ehli bir makina ise ok.
merak ettiğim konu fiyatlar :D
edit:makinenin de resmi varmı :D makine endüstrisine mesleki açıdan ilgim vardır.ilginç br chaz olsa gerek.
gökhan, sadece listelediğiniz araçlar için mi üreteceksiniz? isteğe özel başka modeller için de yaptırabilecek miyiz?
gökhanın sattıgı malı gordum hatta sanayıde benı durdurdu hju gel bak ıstedıgın buydu dedı malzeme mukemmel kalkıp boş paralar vercegımıze bukumlu olan boruya bunu almak daha mantıklı ve cok hafıf
gökhan kardeşim bana telefon numaranı mail adresini pmlersen sevinirim bu işi seninle ciddi olarak konuşalım bi.