Özellikle üst süratlerde ciddi fark var. DC 4-2-1 headersın stocktan bukadar farkettiğini bilmiyordum :rolleyes: Biri 200 kmh lara geldiğinde diğeri 220 kmh lara çoktan gelmiş oluyor.
Keyifli seyirler :icon_tup: ;
Printable View
Özellikle üst süratlerde ciddi fark var. DC 4-2-1 headersın stocktan bukadar farkettiğini bilmiyordum :rolleyes: Biri 200 kmh lara geldiğinde diğeri 220 kmh lara çoktan gelmiş oluyor.
Keyifli seyirler :icon_tup: ;
valla video'yu açamadım ama daha önce gördüklerimden sonra şu yorumu yapacağım.k20'n
üzerine civata bile taksan gidişi fark ediyor.herifler motoru yarım şekilde koyup çıkarmışlar arabayı.do it yourself sevenler alıp oynasın diye ;)
abi bunlara nazar duası oku kafadan 5 hp alıyon..:)
12-15 beygir deniyor videoda zaten acılmadı..
Soyle video olsa keske dc vs. toda
aem cai vs. gruppem
super olurdu..
honda bu sonucta ne takarsan tak guc alıyorusnn
bence fn2 ile ep3 ün farkıda burdan geliyor :)
bu nasil is anlamadim.orjin araç 8000 çeviriyor ötekisi ise 8500 ve daha fazlasini çeviriyor.sadece headersin olmadigi geliyor bana...
soldakı erken vıtes atmış
fn2 nin parça sıkıntısı aşıldığında fn3 çıkmış olur herhalde :D
ilk vites değişiminde biri 8500 biri 8000 de atıyor zaten ve sadece orda bile belli bi fark olmuş
ama değerleri iyileşmiştir o kesin
bu videonun bir de Toda hıdırlısı yok mu? :)
hıdırlı ep3 güzel bişey yaa :D
Hıdırlıyla hıdırsız arasında 5 boy rahat oynuyor alette.
evet headrs lı type-r cok iyi biz denemesini yaptık egvtec ile standart type-r (ep3) denedik 200 lere kadar 1-1,5 boy egvtec önde gidiyordu. sonradan buddy club headrs dan sonra type-r her zaman önde 200 km. hızlara dogru fark 3 boy rahat oluyordu. tabii egvtec gri idi ve ayarı yapılmıştı sonradan sarı olunca + skunk emme takıldı ne olsu ise orda oldu :) emmeden sonra ince bir dokunuş gerektirir oldu arac..
iyide K24 blok üstü K20 kapak bu videoki arac
önce stck headers ile cekmiş videoyu sonra dc taktıktan sonra cekmiş birde
K20 bukadar fark etmez
2.4 litre olunca ufak şeler cok farkeder
biri 8500 diğeri 8000 çevirio
araçlar k20 değil k24
bu kadar fark olması normal işin açıkçası 1 headers bu videodaki kadar k20 ye etki etmez
video boş
K20 ile K24 arasındaki fark nedir? K24 daha mı iyi K20 den? Eğer öyleyse K24 bulmak lazım :D
http://k20a.free.fr/articles.php?lng=fr&pg=80
k20 de 15-20 beygir arası fark ediyor gerisini sen dusun:icon_tup:
http://66.196.80.202/babelfish/trans...3Dfr%26pg%3D80
her dyno verisine inanmamak lazım
ozaman KN hava filitresi alıp takın typerlarınıza 15 hp verio nede olsa
Soldaki 3 den 4 e erken vites atmış sanırım.. ama yüksek süratteki fark belli..
Headers hakkaten önemli ctr de :)
Benim siyah Ctr varken dönemin iyi giden Rty typerı ile denememizde headers farkını daha iyi görmüştük,
Yeri burası degil ama yazayım Kmanager 1.3.9.0 indirdim bakıyorum stock ep3 verilerine her kesiciye girdigimizde duration of engine cut 200ms, re-activation delay 250ms yani 450 ms kaybediyoruz yani sanırım yarım san. acaba bu sureyide ayar ile kısaltmak mumkunmu??
o süre sadece vites atmanla alakalı
senkromeç dogramıcam diyorsun ya onun için devir dönmüceksin ama istedigin kadar ızı cekebilirsin
ayrıca bu video da kadir abide Kpro yok diye biliyorum
sonuçta NA aracta herşey bir bütündür egzost headers filitre buji bunların hepsi birleşince btün o parcalardan tam verimi alırsın
zaten ben her gazlama öncesi kendi aracımda ve BG de filtre ve bujileri yenilioduk
lipi söküp davlunbazı da ckartıosun ki
hava net gelsin
Herşey tam ;)
Yakında SSR headers alacaz ve egsoz yapacaz o zaman avans açabiliyoruz şuan kıstı yüro ama ben memnunum bu halinden:icon_tup:
Ankaradaki serp Dynolar 200hp ye kadar az çok ölçüyo üstünü zorlanıyor adama anlatıyoruz kafa sabit 165hp ölçtüğü vti'ı örnek veriyo:D