İtalyan'lar iş başında! 20v Turbo standart 220hp olan motor. Çok güzel güç almışlar. Araç görüntü olarakta konuşuyor
Printable View
İtalyan'lar iş başında! 20v Turbo standart 220hp olan motor. Çok güzel güç almışlar. Araç görüntü olarakta konuşuyor
Bu da araç içi drag
dyno da one atladı acayip korktum.onude duvarmıs.guzel arar rengide guzel olsaymıs tam olcakmıs
ses süper...:):):):)
SW bide ya çok güzel hem görünüşü hemde gidişi:)
Bu italyanlarla Brezilyalıların işi gücü bu arabalar :) Dyno da durmuyo alet be :D
dynoda nası fırladı öle ya az kalsın emek boşa gidiyodu:D ses görüntü hepsi süper
Sw ... tam bi sleeper :)
dynoda atlayınca ıcındekı nasıl bakıyo dısarıya :D:D
alet guzel olmus ama..
süper ciyerli bi makina olmuş :)
eğer bir fiat yürütülmek isteniyorsa 20v turbo kullanılacak tek motordur heralde :)
Baya etkileyici görünüyor gerçekten
rs4 lere şaka yapmak lazım bunla SW vs SW :)
seside çok güzel olmuş yaw :)
makina cok iyi cidden
ama arac 657 whp degil 657 hp yani 600 whp falandır
bu güçlerde de Türkiyeden örnek Turan abinin arabası var bravo hgt yi yapmıştı daha sonra motoru miaforiye koydu gercekten güsel gidiyordu aracıda
bence fiatın en güsel motoru önü acık sesi güsel silindir var ama hacim yok biraz daha hacim olsa çok araca şaka yapar
güzelmiş gerçekten
repost ama olsun :) guzeldir :):)
Sesiyle gidişiyle fena olmuş
çok güzel bi araç benim youtube de gördüğüm en güçlü 20v buydu sanırım :) rakamlar korkutucu gerçektende :) turan abinin aracıda 450 lere yakın güçler çıkartmıştı yanlış hatırlamıyosam....bizim arabalar atmosferik olarak çok bişi vermesede turbo yapmak ve iyi güçler elde etmek daha kolay,,italyada ve brazilyada zebille parça olduğundan onlar direk turboya girişiyolar o yüzdende atmısferik pek bişi yok :) .............
oha! dedım dynodan fırlayınca :D
2.0 20v atmosferik ile bu 220lik turbolar arasındaki hangi parçalar farklı?
çevirmesi pek zor olmasa gerek ama turbolarda 6 ileri şanzımanda var
oncelikle aracın 20 v olması muthis bisey bide turbolayınca boyle bisey oluyor arac cok guzel bildiğin saka makinası SW:D
http://www.polak.ch/coupemanual/Tech%20data%2020vlv.htm
bu adreste tum farklılıkları ayrıntısına kadar mevcut. buarada tum turbolarda 6 ileri yok bir seride 6 ileri kilitlili yuruyen mevcut
Bu arada Marea Weekend turbolar 220hp değil 182hp ;)
belli bi devirden sonra vtec mi açıyo ne araba fırladı dyno dan
Çok Kaliteli Bir Çalışma Olmuş ... Ses Harika Araçta ...
Bu araç swap sanırım. Ama ne olduğu o kadar da önemli değil. Yani 180hp veya 220hp olsun farketmez. Sonuçta 20v motorların tümünde (atmo-turbo-hgt-marea) blok standart. Yani standart blok üzerinden mevcut parçalar güncellenerek (krank, kol, piston, turbo vs.) ulaşılan bir güç.