kpro komple eksoz 60lık ara boru sonda 76 son susturucu bırınde cai var bırınde short ram bole bır setup deneyen varmı?varsa nasıl bır fark oluyo?
Printable View
kpro komple eksoz 60lık ara boru sonda 76 son susturucu bırınde cai var bırınde short ram bole bır setup deneyen varmı?varsa nasıl bır fark oluyo?
ilk denemde yakın sonra short ram ısınır diyorum .
cai de ne dert be kardesim az once aracı yıkattım aklım cıktı :)
orcun sen sattınmı duruyormu ??
benım arabanın ısı bıraz karısık onu cozmeye calısıyorum.
Asılsız yere saldırmayın insanlara salak salak yazmayın buralara
short Ram iyidir yanlız cidddi bir flowun varsa kapağında yada emme manifoldunda iyidir
şöyle söleyeyim short Ram kısa olur ama çapı geniştir cold capı dardır uzundur Ben cidddi bir araba yapıyor olsam atmosferik Short ram alırım ama mümkünolduğu kadar soğuk aldırmaya çalışırım en iyisi bu olur
misal Grupppe M midir nedir o filitre sistemi güzel AMA intake capı küçük stock engine için o Gruppe M gibi bir kazana 76 lık yada 80 lik yada dah abüyük bir intake alıp yeterince soğuk havayı yeteri kadar hızla içeriye sokarsan hepsinden başarılı oulur Orcun senin yerınde olsam cold air + bypass valve ile dewam ederim
http://passwordjdm.com/PasswordJDM-D...P1899C429.aspx
orcun gel akuye biryer bul bundan alalım olmadı cıkma kaput alır 3m karbon fiber gorunume kaplar deleriz??
fantazıye gerek yok seko.
sol farı sok ordan cıkar 80 lık boru ıle en temızı. tbı kı shorttur. ben b20 de denedım. short ram yaptım farı deıldım asırı deıstı. ama sımdı ctr de kı aem v2 gıbı shgort ram olursa ısın rengı deısır. short ram ıyıdır ama onde hava alan yerde durursa ıyıdır
careler tukenmıyor :)
işe yaramıyor o *** ben 2-3 kişiye takktım cold air daha ii
seko yıne olmadı yaaa abıı sen nıye laf dınlemıyosun???
alt devir :) güzel bir mantık tunerıne söyle dayansın biraz vanosuna gelir o kendine alt devir istiyorsan
@bilal bence çok gereksiz gruppe M in Kazanının büyüğünü burdayapıp çok daha basarılı bir ksistem elde ebebilirsin bunndan BENCE
+ ben yaptım hemserim tork 10 beygir 2 geldi ALLA ALLA :D
http://passwordjdm.com/PasswordJDM-D...P1899C379.aspx
deniyelim güzel olacak kanaatindeyim:D
para var huzur var ben sana solıyım shortram ıle aynı olucak sendekı aem v2 ıle arasında degısık bır sey olmıcak sen kendıne fantazi arıyosun seko cai diye aylarca aradın buldun sımdı tekrar shortram sıstemı bır fılıtreyee donuyosun usta bır tek fılıtreyle 12 hp ler 15 hp ler yalan dolan ısler ınanma bunlara..o dyno verılerı uygun hava sartlarında ve farklı setuplarda gecerlı dyn uzerınde cıkarıyorlar onları yolda degıl agırlık ıvır zıvır hıc bır sey yok
:D cidden merak ettim şimdi :D
Beyler , tamamen standart bir k20 için ince contanın bi esprisi var mı bu arada? bişeyler getiriyor mudur? durmasının bir zararı var mı?
contan varsa ince kalsın avans vermişsssin gibi düşün :)
kardesım guc mu ıstıyorsunuz fıltreden cekın boruyu fara fıltre falan tıkamayın amma kastınız.
o gruppe m e de hala ınnamıyorum. aem caı lı bı arac bulun gruppe m lı ıle denesın sadece fıltre olsun katlar bıle uzeırnde dursun gorelım. bence aem lı baya bı gecer. bu gruppe m ıcın bi forumda modenalı bı abı ana avrat gıdıodu. paramı aldılar suakdr bu kadar dıe stock modena benı gectı dıodu. snra oem fıltreye donmus adam kutu ıcı k&n koymus gecıldgıı arabayı gecmıs. lınk ı arıorum bulamıorum
Her gruppem her arabaya guc veriyor diye birsey yokki abi :) Mesela FN2 ye guc vermiyor o kadar ama EP3'te AEM CAI ve GruppeM ayni gucleri veriyorlar. AEM daha iyi degil ama GruppeM'de ondan iyi degil.
Tüm mesajları okudum ilginç bir parça.Filtresi olan bir yağ bidonuna benziyor pahalı bir bidon ayrıca. :) Bunun yerine üstadların önerdiği gibi daha basit ve ucuza daha iyi performans alınabilir.Tabi tercih meselesi.