Kitlerdeki turboların sorunlarını duyduktan sonra kit almaktan vazgeçtim.
Hesaplı ve sıfır bir turbo arıyorum.Tavsiyeleriniz marka / model olarak nedir arkadaşlar.
350 hp den fazla bir setup olmayacak.
Printable View
Kitlerdeki turboların sorunlarını duyduktan sonra kit almaktan vazgeçtim.
Hesaplı ve sıfır bir turbo arıyorum.Tavsiyeleriniz marka / model olarak nedir arkadaşlar.
350 hp den fazla bir setup olmayacak.
td04-18T...........
http://www.stealth316.com/images/td04h-18t-jlspec.gif
http://www.stealth316.com/images/td04h-18t-jlspec.gif
485 cfm
garrett specıal spec 360 derece yataklı t3t4
Tr de satıldığı yer vs. veya usadanmı almak mantıklı cash alınacak.
Ayrıca böyle bir sıfır turboya kaç para öderdiniz yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim.
t3/t4 bu mu oluyor?
http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_757197_3.htm
td04 bulmak kolay, ucuz türkiyede var, ama bu garettler çok güzele benziyor
t3-t4 ;) derim bende
Td04 var bende veriyim sana uyguna :)
Sıfır alacağım korayım.
Şu t3 süper 60 nasıl bir turbo onu araştırıyorum fabrika çıkışı böyle değil sanırım egsoz tarafıylamı oynuyorlar ne yapıyorlar.
Bide Garretin sayfasında GT2861Rs falan diyor ama pahalı işte.
Süper 60 bumu
Garrett T3 super 60, 42ar/.48ar combo
http://www.rcautoworks.com/catalog/i...3-super602.jpg
koray sendeki 13G olmalı
http://www.stealth316.com/images/td04-13g-jlspec.gif
360 cfm üflüypr, yetersiz kalabilir vtec'e
Tr de adam gibi garantisini verecek malzemenin arkasında duracak birileri varmı. ??? Ürün kesinlikle sıfır olacak bu konuda ikinci el malzeme kullanmam.
Gt28 al bence biraz daha açık olur önün...
Gömlekleri standart bıraktığımdan 12 13 hadi 14 psi üstünde allah korusun sakata gelme ihtimali var.
Bu sebepten turboya 1000 usd vermeyeceğim.
2500 tl ekstra param olsa 84 mm gömlek çaktırırım ama oda yok.
örneklerı var yurtdısında dyno eğrileri felan araştırıp hangi olcu uygun bulursun
arkadaşlar oldukça eksik bilgiler var,
gt2860 ile gt2560 ın max güç outputları aynıdır ama çok farklı zamanlarda dolarlar.
350 hp max outputu olup asla dolduramayacağın turbolar da var; biraz daha aratırmalısınız.
350 hp erken dolacak diye birşey yok. emme & egzoz bağlantısını ve flow mapı araştırın.
t3/t4 le ugrasma bence
gt 28 al
turbo bi kere alınıyor almışken iyisini al.
Tolga Coolvtecte gömlekte var 23 psi istesede açar 30 psi da. Benim demek istediğim maximum 14 psi da kalacağımdan 30R gibi bir turbo yerine daha ekonomik bir turbo bulmak.
30R ile 23 psi basarsın tamam ona uygun turbo.
bana max 15 psi da çalışacak ona göre setup edilmiş bi turbo lazım. O kadar yüksek para veremem turboya.
14psi efsanesi nerden cikti yahu;
adam gt37 ile 14 basarsa nolcak kirilmiyacak mi:D
Yok kol ve piston var 9 cr sıkıştırma.
Komple rektefiyeli motor oem olarak. Sadece kol piston aftermarket.
Belki kapak gerek duyulur ise yay şapka subap yenileme. Oda oem veya supertech gibi bi marka olacak.
B16 Motorlarında standart gömlek ile ne kadar basınç açılabilir. Bildiğimiz şey yanlışmı 1 barın üstüne çıkılmaması gerektiğini biliyorum.
http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_466541_4.htm
peki bu veya bu degerlerdeki bi turbo nasi olur ?
belki sorulan soruya cok alakasiz bi secenektir ama bilmedgmden soruyorm :)
Paramda yok garrete o kadar para veremem dersen farklı çözüm bakarız :)
2860 derim bende devir çeviric eksin kıcını büyük tut
evo6789 turbosuda olur
ya tayfun simdi anladınmı benı tamam dıosun gene bılmedıın bişe cıkıo bu ısler böle:)
birde block guard diim onuda tartışalım tayfun :) montajı doğru olmassa yarardan cok zarar oluyor. %100 gereklımı konusu...
herseyi çok bilmeyin bence :)
* ne gömleği ya :) komikmisiniz ? tunerınız anasını bellemessse hibçişi olmaz 25 psi da blockguard ı adam gibi koyduktan sonra hiçbişi olmaz Blockguard in ne işe yaradığını bilmeyenlerede anlatayım isterseniz daha önce açıklamıştım ama 400+ da gömlekler titresimleri çok fazlalaştığı için contayı yakma riski oluyor bunun üzerine gömleğin üstünden dışı içe içi ayrılmaya başlıyor ve gömlek orjinal gömlek içten çöküyor titresim yüsünden ondan dolayı blockguard koyuyoruz hepsini yapmışsssn az daha biriktir gömlekte al 1 kere açarsın kaparsın dewam edersin önün açık olur Önünün açıklığına bağlı bişey bu
* Turbo konusuna gelince ewo9 turbosu kıcımı yiyebilir hosuningleri çok kücük Flow da b16 stock ewoyu bağırtır Backpressure ı aşırı şekilde olur ve başına bela olucaktır
* T3/t4 60 trim yada 57 trim 360 Race bearing ile bile yeteri kadar çabuk dfolmaz HELEKİ döküm manifold ile daha bir işkence olur böyle 8000dönemeden başlarsın kasılmalara sona ahh man dersin sen kıcı 28 alıcaksın kafası 71 yada 60 BEn olsam senin yerinde 2871 takarım 63 ar gayet basarılı olur hatta devir döneyim ben az geç dolsun daha ekonomik oluyor dersen 82 ar alabilirsin sıkıştırmana bağlı tamamen
özgün vtecler 28 egzoz tarafı taksan; kaç binde gelir sence?
istenen geç gelmesi mi ? neden 25 koyup erken doldurmak istenmiyor?
cünkü vtecin üst kapağındaki flow ciddi sewiyede erken doldurmanın manası yok erkendiye geç doldurursun çünkü çok aşırı şekilde back presssure olur nedeni ise vtec profilinin verimliliğiyle ilgili hem log tipi koyup hemde küçük arka takarsan bu sefer vtec açtığında yüksek backpressure dan dolayı araba ya avans vurucak yada yürümücek yada yüksekte açıcaksın vtec i ordada turbonun kakası gelicek :) ondan dolayı egsoztu büyük tutmak 1.6 makinayı 8.8 döndürrdüğün zaman sorunsuz şekidle dolumda sorun yaratmıcak ve aşağılarda dada ekonomi sağlıcak
Örnek Mertcan Stock vtec ten az yakıyor:)
http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_739548_9.htm
bu turbo çok uygun o zaman...
mertcan coolvtec arda bunların setupları cok guzel ama mın 10k dolar :)
Özgün ve Ozan teşekkür ederim.