2004 Ep3 Full stock ( kat bile üstünde:D :)
http://i44.tinypic.com/33nb2w7.jpg
2004 Ep 3 Injen Cai
http://i40.tinypic.com/34yae5d.jpg
Printable View
2004 Ep3 Full stock ( kat bile üstünde:D :)
http://i44.tinypic.com/33nb2w7.jpg
2004 Ep 3 Injen Cai
http://i40.tinypic.com/34yae5d.jpg
bu stock ve injen takıldıkdan sonrası ise süperrrrrr
injen i satarmısın :D
masallah makıneye ;)
headrs egzosttan sonra 240 olr :D hadi hayırlısı
Maşallah...
tolga yeni tayyarın hayırlı olsun.. güle güle kullan...
Çok iyi maşallah :)
gule gule kullan kardesim masallah bızımde emegımız gectı sevındım sonuclara.
stock bile 208 hp şALLAH cidden injen baya yaramış :D
maşallah Allah nazardan saklasın çok güzel .
maşallah..
stock ve injen sonrası :)
bakalım bir iki hafta sonra headers egsozda yapıcam ne olacak :)
iyi dilekler için teşekkürler
vay arkadaş filtreye bak :D
maşallah bizde bugün oralardaydık görmüştük güle güle kullanın
sadece filtreyle çok iyi güç..Maşallah Allah kaza bela vermesin..
işte bizde onlaydık zaten :D cüneyt abinin araba dynodayken geldiydik :D
bir dahaki sefere o zaman :)
:D:D ooooooooyyyyy :D:D
maaşallah , cai sonrası kudurmuş resmen :):)
kazasız belasız inşallah :):)
Maşallah..
seste kudurdu :D
onur bey msn gelirmisin memo
masallah . :)
Maaşallah süper sonuç :)
Aem boş demekki, bende mi injen alsam napsam :D
hayırlı ugurlu olsun.. kazasız belasız masallah:D gordugum en yuksek guc sadece caı ıle:D pasaoglu dynolarını whp olarak degerlendırmenızı tawsıye ederım. 164 whp stock 177 whp caı ıle. kı bu degerler bıle cok cok basarılı. fakat dıger dynolar ıle cok fark olmadıgını goruruz;) caı ıle 8-10 whp normal alınan gucler. sız 13 almıssınız cok basarlı..
bır ornek daha. hdf 235 hp cıkmıstı yanılmıyorsam conta,portpolısh,caı,headers,egzos ıle pasaoglunda ve whp 190- 195 arası bıseydı.
sızınde aynı gun yapılan olcumunuzde sadece caı takıp 8 whp daha fazla guc kaybetmıssınız caısız halıne gore. o sebepten whp yı kıstas almak en ıısı;)
evet bende bu kadar beklemiyordum, tekerde 13 beygir kazanmak ciddi bir rakam...
bakalım headers sonrası yine çıkacağım, egsoz sonrası yine çıkacağım böylece parça parça göreceğiz...
tolga yaklasık 8400 gozukuyor dynoda kesici kadranda kacta kesiyor?
8100 gercekte 8200 ibrede degilmi kesici normalde..
yag ve buji ne suan??
yanlız şu motor-tekerlek arası kayıplar normal değil
motor kulakları sağlamken , debriyaj sağlıklı iken nasıl kayboluyor?
:(
yere 200 vermek isterim açıkçası , dahasına gerek yok :)
Enerjinin korunum kanuna kurban gidiyor. Sürtünme enerjisi ve haliyle ısı enerjisi oluyor şanzıman vs.vs. içerisinde :) Farkın temeli bu.
dostum masallah cok güzzel sonuclar...
ne fıltreymıs...20 hp fazla deil mi?
8200ün biraz ilerisine kaçıyor gibi...
tekerde 177 şu anda egsoz headers sonrası 190 olsa yeter bana...
açıkçası rakama çok takılmıyorum ben, headers ve egsoz sonrası aynı speclerdeki araçlarla deneriz orda daha net belli olur gerçekler...
sulhi teşekkür ederim :)
Masallah ;)
3-4 deneriz 5e atamıyorum bugün kemer yolunda vites elimden kaçtı :D
esas 3-4 sıkıntıdır :D
4-5 kolay :D
(acemi ep3'cü sohbeti vol.1)
:D:D:D
bole bır degerın ımkanı ıhtımalı yok tolga sakın yanlıs anlama bır tek fılıtreyle olucak sey degıl bu nasıl olur abı dunyada esı benzerı yok bole bır seyın
doğrudur orçuncum o zaman pashada ölçüm yapan bütün araçlar atsın dynolarını :) biz erhanla dener görürüz sonucun ne oldugunu yazarız burdan tekrar
benimle beraber bugün bi 400 küsür beygirlik gc8, ts 306 gti ve bir 35 plakalı saxo çıkmıştı kimse şaşırmamıştı onların dynolarına...
yalnız bu degerden donra saglam bı headers ara boru son ve kproyla 260lar gelmesı lazım :)