vtı'da yüksek sıkıştırmalı piston 11,2 yük.sıkıştırmalı subap,yay,şapka ve sadece orjınal olarak ana ve kol yatak kullanılarak toplanan motor nekadar sağlıklı olur?+ları ve - leri nelerdir? bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim..:)
Printable View
vtı'da yüksek sıkıştırmalı piston 11,2 yük.sıkıştırmalı subap,yay,şapka ve sadece orjınal olarak ana ve kol yatak kullanılarak toplanan motor nekadar sağlıklı olur?+ları ve - leri nelerdir? bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim..:)
Dereceli Stage 2 Egzantrik olmadığı için yatakların Orjinal olması pek dezavantaj sağlamaz diye düşünüyorum.11 sıkıştırmada pekte yüksek bir sıkıştırma sayılmaz VTİ için.zaten orjinalide 11cr 'e yakın sanırım.81.5mmb16B pistonları koyarsan bence daha faydalı olur yaptığın işe değer.işlemler sonrası yazılım attrıman lzm ama yoksa bir anlamı olmaz:rolleyes:
ana kol yatak oem ıse 600 hp olsada sorun cıkarmaz.
orjı vteclere 2-3 boy fark eder +sı bu olur -sı olcagınıda sanmıom..:Db16b yerıne cp tak nıpponları kımsenın tawsıe ettıgını duymadım...cplerı oem kola bısıler yapıp ortuorlarda vteclerın kollarıda dayanıklı herhalde...
kemal nıpponları dunya arabada kullandık ve sorun yasamadık yanlıs bılgılendırme yapma ;)
oem ana kol yatak uygun olan renk olduktan sonra sorun yasamazsın tabıkı rektefıyecı gereklı boslukları duzgun verırse
abı bız yaptık 1000 km rodaj yaptık sonra 300 km sonra yag yakamaya basladı..:Dpıstonları guseldır belkı ona bısı dıemem ama segmanlarını bılmıom abı bnce segmanları wasat yanı...
bosluklarını ıyı ayarlayamazsa rektefıyecı 100 kmdede yakar
stage 2 egzantirk cp yada wiseco 12.5 cr derim gayet güzel ve sorunsuz binersin..
ewt rektefıye hatasıda olabılır bızımkısı..cp yada wıseco tak kafan rahat olsun o zaman boyle dıyım saygılar ıyı geceler...:)
marka takıncada rektefıyecı hatrası olursa yag yakarsın bırsey degısmezkı
peki cp pıston kullanınca ileride motor rolantıde çalışırken orj. gibi çalışırmı? bide avans ayarlamada problem yasarmıyım?
abı oyle dusunursek motor yaptıramıyız kı..:Dbı yerden tutucan yanı cp alıcam yazdıgı ıcın bn wıseco yada cp al dedım..hem ılerde erol abının dedıgı gıbı stage 2 bı egzantrıkle cok gusel olur hem s300 de warmıs mıs gıbı ıste...
kardeş sen yola motora bir şey olurmu korkusuyla çıkmışsın bence problem olur..
[QUOTE=stlegal;1287176]kardeş sen yola motora bir şey olurmu korkusuyla çıkmışsın bence problem olur..
problem motor deil USTA! ayara sana gelicem zaten:)
kanka gelde sıkıntı yapma bu kadar nippon piston ve sekmanları tüm dünya kullanıyo ben dünya aldım sattım taktım sıkıntı olmaz ama varsa paran cp al gece rahat uyursun :)
White Vtec bu nippon pistonları STP ve STlegal çok kez kullandı ve satmışlıkları vardır.eğer problem çıkarcak mallar olsaydılar bu adamlar kendi arabalarına kullanmazdılar..Benim sana tavsiyem tecrübe etmiş kişilerin söylediklerine itimat et kafanı fazla kurcalama bu işi ilk yapan sen olmadığın için örnekleri binlerce var ve kimse de sorun çıkarmadı herkes paşa paşa biniyor araçlarına..Kendi piston kollarını kullanabilirsin 200hp lerde sorun çıkarmazlar çünkü Oem kollar ile 250 hp'lerde kullananlar var ama oem kol ağırlığı ile forged hafif kolların ağırlıkları bir değil.Kol hafifledikçe performans artıyor karar senin;)