Slm arkadaşlar aracıma cadde tipi dereceli eksantirik uygulamayı düşünüyorum sizce alt devirlerde yada üst devirlerde ne gibi değişiklik Olur ve ortalama kaç hp verim almış Olurum. Tşkkrler
Printable View
Slm arkadaşlar aracıma cadde tipi dereceli eksantirik uygulamayı düşünüyorum sizce alt devirlerde yada üst devirlerde ne gibi değişiklik Olur ve ortalama kaç hp verim almış Olurum. Tşkkrler
kardesim motor kodun ne ? hangi motora ne marka egzantrik düşünüyorsun ?
vvt-i 16v motora cadde tipi eksantirik düşünüorm marka farketmez. cıkma eksantirik bulup derecelettirmeyi düşünüyorum daha dogrusu
Corolla Motoruna Buldunmu Egzantriği ?
Ondan Sonra Beyinde Yazılımda İsticek
Subap Lastiklerinde Değişmesi Gerekir
Gibi Bir Dünya :D
hayır hazır eksantirik değil sen gönderiyorsun orjinal eksantirigini onlar derecelendirip sana geri gönderiyorlar
bilmiorm :S bi araştırmam gerek . hüner kamşafttan arkadaş yaptırmıştı onunda saxo vts si vardı o önerdi bana tming ayarınıda adanada ksm power yapıcak
dostum ben olsam uğraşmazdım. bu yüzden motoru kıran bile var.
kardesim.. bence boyle derecelendirme isiyle falan kafani bozma ..Bence hic ama hic modern ve guvenilir bir method degil.. eger ki ekstra dan biraz guc istiyorsan corolla gibi bir arabada .. egzos manifoldunun oldugu yere orta capta bir turbo bagla.. Ecu isine de gelince basit bir e manage blue ile sorunsuz kullanirsin..
intercooler ve digerleri lazim falan diyceksin ama inanki basin cok daha az agriycak egzantrik derecelendirmeden ..
kolay gelsin.
Hmm anladım peki maliyeti ne olur bunun bana ?
Zannedersem bu işlere çok yabancısın sana tavsiyem hiç bulaşma bin arabana güzel güzel git headers filtre kiti buji ve buji kabloları,egsoz gibi modifiyelerle arabanı güçlendir yoksa aksi takdirde çok paran ve emeğin gider söyliimm.turbo veya egzantrik uygulaması ne olursa olsun 2500-3000 liradan kapı açar bu işler benden söylemesi
can boşver egzantrikmiş şuymuş buymuş.delimisin sen aklınımı yedin.sonradan derecelendirilen egzantrik nekadar randumanlı olabilirki.birde o adam neye göre kaç derece verecek?nekadar sağlıklı olacak.beyine müdehale edemeyeceksin siboplar yaylar felan biton dert açacak başına.önce bi headers al,filtre kitini biz yapalım güzel bi filtre al aem dry flow vs.komple egzoz yaparız.kesmediyse ince conta port polis vs yaptıkmı sınfındakileri zaten geçersin.birde bu timing denilen olaya kendini fazla şartlandırma arabana yapacağın tüm modifikasyonları yap sonra timinge bak.saxo ve 106 da çok fark eder timing ama japonlarda stock motorda öyle aman aman bir performans bekleme.hüsrana uğrarsın sonra.bak tüm örneklerin uğurun arabasında var.olmazdımı olmuyor.ama elbet olacak:d o 4afe yürüyecek:d
mustafa kemal öylede aynı vvt-i araçla c.tesi gecesi roll denedik 1 boy kadar fark attı bana anlıyamadım gitti. o araçta önceden galiba eksoz vardı ve kat iptali var suanda ben öyle tahmin ediyorum birde benim arabamda arkadaşım vardı yanımda yani 2 kişiydik. arkadaşımda yaklasık 70 kg. . karşı tarafta tek sürücü vardı . acaba onun farkımı :S ?
öyle denedim zaten biz 2 kişiydik aracın içinde diğer araçta birtek şöför vardı
çağların arabasında komple düz boru var sadece zırıltıyı alsın diye küçük bir tüp takmıştık.ki onu bırak zaten yanına 1kişi alman demek çok rahat 1-2 boy gerilemen demek.her 8kg ortalama 1hp denk geliyor biliyosunki.sen boşver egzantriği felan.komple egzoz yap headers yap filtre kiti yapalım
üst kapak port polish felan.
Geçilen çıldırıyorr..
Can akıllı ol yaaa girme bu işlere gülümmm :D
kafayı yedim ya ulen bu aracı benden iyi süren yok nerde vites atacagımı hangi devire vites atarsam en iyi verimi nasıl alacagımı okadar iyi bilmeme rağmen adam 1 boy attı iyimi :D 2-3-4 e kadar yan yana gittik 190 dan sonra adam ayırdı 1 boy
Can kafayı yemene gerek yok kardeşim az çok biliyorsundur ağırlık önemli bir faktördür bak arkadaşlarında yazmışlar zaten. Senin yanındaki insan atıyorum 80 kg mi 10 hp düş öyle arabanın yürürünü değerlendir.
Çıkın bu akşam araçlarda sadece şöförler olsun birde öyle dene rahat uyursun akşam emin ol. Eğer anlattığın gibi ise 1,5 2 boy önde olman gerekir. Araban sanırım 1600 cc tork önem taşır bu hacimlerde.
evet 1.6 cc
olum rahat bırak şu arabayı yazık günah :D
teke tek deneyin :D sonra yaz buraya konuşalım:D
bahsi geçen corollanın motor kodu 3zzfe ;)
ögrenmis Oldum tşkkr :D
biraz zor denersin artık diğer araçlar.diğer araç 3ü bitirip 4e atacakken 2ye atıyor ve blow engine oluyor.şimdi komple motor yapılacak.çok üzüldüm arkadaşa.nasıl oldu bende anlamadım diyor.ki iyi araba kullananda bi arkadaştır ama şanş işte.geçmiş olsun diyorum çağlarıma
hadi ya :S gerçekten üzüldüm aynısı bndede oldu bikere ama allahtan bunu 3 e atarken yaptım . ilk arabaların kız döneminde boş bi yolda 1de şahlandırdım 2 de şahlandı 100 de 3 e atarken 1 e attım yanlıslıkla acemilik ozamanlar işte :) Cırrrr die bi ses geldi patiye sardı araba hemen kenara cektım korktum arabayı stop ettim bekledım 1 saat fln :D calıstırdım bişe yok korkumdan naptımı bilmiyordum :)
m.kemalim sağolasın arabam cıktı bugün itibariyle..cok para yedi:(yunuscan kardesim boşver ekzantrik falan ya vvt-i motorun zewkini çıkar...:)Bu arada ben 4 teyken kimse yoktu yanımda:Dyani ben göremedim..
can kardeşim senle kısmet olursa yine deneriz...araba ya hiç bsey yapma sen m.kemalın sölediklerine yönel headers-kit bitirir zaten..ama benım vvt-i yürüyenlerden...
hahaha kanında olacak arkadaş:D yaradılışında olacak ciğer
headers a kite yönel..
benimkide yürüyenlerden ama aradaki agırlık farkını saymadık. aracın oldugunda uygun bir zamanda tekrar deneriz.
aracım hazır kardeş cıkarttım en kısa zamanda deneriz tabi
Tmm kardeşm kazasız belasız roll dileğiyle.