vamag dyno power tester
0,8 bar b18c1 turbo vtec dyno
http://i583.photobucket.com/albums/s...58_2433798.jpg
http://i583.photobucket.com/albums/s...toraf-0045.jpg
http://i583.photobucket.com/albums/s...toraf-0161.jpg
Printable View
vamag dyno power tester
0,8 bar b18c1 turbo vtec dyno
http://i583.photobucket.com/albums/s...58_2433798.jpg
http://i583.photobucket.com/albums/s...toraf-0045.jpg
http://i583.photobucket.com/albums/s...toraf-0161.jpg
maşallah....
maşallah fena..
maşallah abi
sizin ve utkunun ellerine sağlık
deliyi alıyım da bi gün konyaya gazlamaya gelelim
maşallah.türkiyenin en hızlı b18c1.inşallah ağustosdaki yarışta 1.5 basıp derece yapacak.
cok guzel ali abi ALLAH kem gözlerden korusun gururla izliyor takip ediyorum inş daha iyileri olur
masallah abi 0,8 barda güzel değer :) Ankara yolu göründü abi bize :D
maşallah abi çok güzel kazasız belasız
cok ilginctir güç bandı ve torku beygirinden fazla çıkan gördüğüm ilk vtec turbo . Kapak ve egzantrik olarak ne var araçta ? masallah diyelimm
Abi ellerinize sağlık Utku abininde sizinde aracı hissederek yaparsa çok daha farklı şeyler olur helal olsun abi Maşallah .
Maşallah... Tekerdeki ve motordaki güç dengesi normal mi? Kayıp fazla mı yoksa normal mi?
Maşaallah ali abi:)
beğenen beğenmeyen herkese herkese tşkr ediyorum tabi öncelikle utku ya tşk ederim ne zaman ararsam arayım beni kırmayıp gerek konyaya gelip yada gelmeden ankaradan uzak tan yardım la pc ye bağlanıp kısa bi zamanda kendi aracı gibi gece gündüz demeden ayar yapıp tşk etttim zamanda abi ne yaptıkki başka bi isteğin varmı diye soran bu kadar mütevazi bir insan ben TC cumhuriyetinde olamaz tşklrr UTKUUUUUUUUUUUUU
Allah kaza bela vermesin
güzel değerler maşallah..iyi günlerde kullanın:)
tekerdeki güc fazlamı kayıp yoksa normalmi yav :confused: Genede maşallah
Maşallah Etkileyici..
Çok muazzam güç alınmış.
Ama banada bu motor gücünde teker kayıp fazla gibi geldi.
Maşallah araca.
Masallah, cok güzel degerler..
Maşallah...
-74 derece havayı nerde buldunuz :)
Araçta neler vardı bi onları yazsaydınız.
Biraz garip dyno olmuş tork hpden fazla, basınç beygir ilişkisi garip
specleri yazarsan bizde kafamızdaki soru işaretlerini kaldırırz
MOTOR : B18 C1 Blok Arias Piston .Eagle Piston Kolu. Darton mid Gömlek. Cometic üst kapak contası. RC 1200 Enjektör. Walbro Yakıt Pompası. ARP ana kapak saplaması . ARP ust kapak saplaması. Total seal segman seti. AEM fuel rail . Crower supap yayı sapkası. Ferrea Subap. HONDATA emme manifold contası. Fullrace turbo manifoldu. TURBO intercooler. KOYO Racıng Radyator. MUGEN Termostat. MUGEN Fan Swich. HKS BLOW-OFF . NGK İridium Buji. HKS Hİ Power son susturucu. SEBO Style krom egzoz sistemi. SEBO Style Down pipe SEBO Style İntercooler boruları. ACT Max EXTREME Plate Debriyaj Seti. GARRETT GT-35R Turbo. TİAL 44 mm WASTEGATE. AEM Yakıt Regulatoru. B&M Yakıt basınc saati. Motor kulak takviyeleri. HONDATA S300J ECU (beyin) AEM 3,5 BAR map sensoru ITR Eksantrik......
0,8 barda çok gzl bir güç.. kii biz bunları anca 1.1 yada 1.3 barlarda alıyoruz..
mşllh. diyelim.
maşallah allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
emme manifoldu ve gaz kelebegi orjinalmi acaba?
o egri ne ole:D
:D araba tabiki güçlüdür ama bencede bu dyno yanlış bir daha ölçün bence
eski plakası 34 D di galiba Tolga abinin arabaydı bu değil mi s2000 moonrock grisi ?
Hala neden max 7bin devir göründüğünü ve eğriyi anlayabilmiş değilim :S
ölçümde bi sorun vardır kesin sarmış falanda olabilir mehzentin arabayıda ölçerken 600 hp tekerde vermişti :D kalibrasyon problemide olabilir
Masallah..
selamlar
Torkun
HP den fazla çıkmasına imkan yok
Dünya üzerinde Beygirden fazla tork cıkartan bir vtec motor henüz olmamıştır :)
tabi sizde vtec killer egzantrik sistemi yoksa
muhtemelen araç dyno da patinaj cekmiş bir kaç kez ısıtıp ölçmenizde fayda var
birde dış havanın sıcaklıgını da girerseniz daha dogru sonuçlar elde edersiniz
UTKU illaki güsel ayarlamıştır ona lafımız yok ama degil utku HONDAT muhendisi gelse 0.8 barda O HP yi alabilir ama o TORK u alamaz :)
HP dogrudur
TORK yanlış tır Ali hocam
MAŞALLAH
Çok güzel be, Maşallah. :icon_tup: