Arkadaşlar bu 160lık ile 120lik sciroccoların arasındaki fark turbomu sadece manuellerde?
Printable View
Arkadaşlar bu 160lık ile 120lik sciroccoların arasındaki fark turbomu sadece manuellerde?
asıl fark supercharger
122'lik scirocco'da yalnızca turbo mevcut, 160'lıkta hem turbo hem supercharger var.
Alakasızlar kısacası.
122 sadece turbo 160'lıkta +supercharger var
edit:ben yazarken cevap verilmiş zaten :)
122 hp sadece turbo beslemeli ve intercooler radyötörle beraber 160 hp turbo+sc ve radyatörden bağımsız intercooler e sahip bildiğim kadarıyla...
motor aynı dimi peki arkadaşlar ? bide bu 106lıkta sc + turbo var dediniz turbo 120lik olanla aynımı yoksa farklımı? pek bi bilgim yok kusura bakmayın.
160'lıkta k03 var yanılmıyorsam. Diğerinde daha küçük bir turbo.
ben aynı biliyorum.
Bunlar haricinde fark yok o zaman araçlarda 122lik ile 160lık arasında?
Yazılımla alınan güçler neler peki 160lıkta 220 230falan cıkıyo diye okudum ama 122 bulamadım.
kardesim alabiliyosan 160'lık al, düşünmeden;)
Kardeşim bakıyorum valla araba işte bu ay içerisinde gitmeden kıbrısa alıp gidicem ama yokki güzel içime sinen dolu paketli falan, olanda çok istiyo haddinden. :) Ama bulucam kesin gitmeden :) DSG diyolar ondada sorun cıkartıyomuş yazılım sonrası epey karıştı bu tsi motor bilmedigim için :)
160 lıkta 122 liğe ek olarak
supercharger
daha büyük bir turbo
intercooler var.
dsg sorun yapıyor , remap sonrası tork artışını uzun vadede kaldıramıyor gibi şeyler söylenir sürekli ondan dolayı birde ***** standart binilceğini sanmıyorum manuel almak daha mantıklı gibi , imkan elveriyorsa 160lık alınmalı 122liğe işte 1 spor araba diyemiyorum 160lık tam 1 spor araççç
Valla ilk başta yazılım düşünmüyorum sadece coliover ve jant seneye yaza eger araç bende kalırsa o zaman yazılım yaptırırm. O yüzden 160lık daha cazip geliyo
122lige k04 takmak mumkun mu, su sogutma oldugu icin kisitlarmi acaba?
122bg tsi yazılım ıle 160 bg rahat alıyorsun
160 bg de sc + turbo
122 bg de turbo sadece
ıntercooler farkda olabılır ama pek bılgım yok 122 bg 160 yapan arkadsım war yazılımla aracı gayette gzl
sc+turbo var 160 liklarda
125 ler sadece turbo
160ların piston çapı 2mm dahabüyük kapak farklı biraz camlar farklı variable cam e sahipler
Acaba yakıt ekonomisi olarak 122 lik ve 160'lıkları kıyaslayabilecek olan var mı?
Yakıt derken tabiki gazlerken deil,sıradan sürüştü 120 km sabit hızda mesela çok farkediyor mu ? Örneğin amacı gazlamak olmayan bir bayan sürücünün ucuza alıp ucuza satması dışında 122 lik almasında fayda olur mu diye düşünüyorum..
dsg 160 bişeyler varmı oz safe mod problemsiz sürceğimiz bişeyler yapabilir miyiz? çözdün mü bişeyler?
7 ileri dsg maksimum 240nm torka dayanabiliyor (vw kendisi açıkladı)
160lık olan standart hazır yazılımlarla 210u yakalayabiliyor
sc+tc olduğu için bence her şekilde 160lık alınmalı ,
bizde golf 122hp-7ileri dsg var , normal sürüşte 5 litrelerde geziyor , 160lık manuel scirocco alan bir arkadaşım var , henüz rodajı bitmedi , şehir içi 7-8 litre civarında...
scirocco 160 + manuel ben tek geçerim şahsen , hatta arka koltukları 3 kişilik olsa çoktan rotayı çevirmiştim bile o tarafa :D:D:D
dsg nin bir limiti var malesef ama aşağı yukarı 200 beygir 300 ~330 nm trklara geliyor
yokyok 240 Nm çok düşük bir rakam zaten Passsatlaer felan hemencik o torklara geliyor bildiğim kadari ile 500 nm de sıkıntı yasıyorsun Dsg de
uzun yolda 5.5 6.5 arası (120~160 km aralığı) sehir içi 7~8 litre civarında yakıyorsun 160 ile ama ben sakin deilim :D
Scirocconun ktabında okumuştum bu araçlar tsi engine için bir ktiap var bosh ve vag beraber hazırlamış 1930 sayfa ondao kudum
122'liğin turbosu 160'lıktan daha büyük. serviste bizzat gözümle gördüm.
tam tersi demek istedin herhalde :)