S2000 : filtre - kat iptali
TYPER : filtre - headers - ekzos - kpro
s2000 : 2 kişi
typer : 2 kişi
3. vites DJ TYPER
Çok zevkli denemelerimiz oldu,katılan bütün arkadaşlara ve özellikle enese teşekkürler ;)
Printable View
S2000 : filtre - kat iptali
TYPER : filtre - headers - ekzos - kpro
s2000 : 2 kişi
typer : 2 kişi
3. vites DJ TYPER
Çok zevkli denemelerimiz oldu,katılan bütün arkadaşlara ve özellikle enese teşekkürler ;)
güzel deneme olmuş :D
camı biraz aralık bıraksaymışsınız ses dinleseydik:):)
Araçlara MaşALLAH...
Enessssssssssssssssssssssssssssssss ALLAH Seni :p
S2000 son videoda vites geçerkeni sesi dehşet güzel. Araçlara Maaşallah.
Maşallah araçlara
ama Typerın acilen ayarlarına bakılması lazım
Kpro lu typerı S2K gecemez
Enesin sanırım egzozla alakalı sıkıntısı var, ayarından cok. Avanstan şikayetçiydi bir de
Aynı durum bende de var,
süper egzozcum 70 lik spiral tak dememe rağmen gitmiş içi 50 küsürlük spiral ve araboru yapmıs, yani headersim 63, araborum 57 lik ya da daha az (60 dan kesin az), son 70 geliyordu
yeni araborudan sonra, mugen headers filtre egzozlu s2k ile bende kafa kafaya gittim 2 vs 2
belki komik gelebilir ama 8400-8500 lere kadar nefesi olan araba 8000 den sonra yoktu o gece, sadece o araboru yuzunden üst devirlerde sanki yerinde sayıyordu, ben işini adam gibi yapan birine egzozumu düzelttirip, o2 sensörü + motor kulaklarını yenileyip tekrar deneyeceğim.
Demeye çalıştığım, Enes egzozundaki problemi hallederse aracı hissedilir biçimde daha iyi gidecektir.
maf s2000 masallah
enesin araba belirgin şekilde üst devirler bitmek bilmiyo k-prodan sonra hdrs ve ara borular yetmez halde olduğu belli ve avans problemi yüzünden avans kısık seviyede gidiyo inşh en kısa zamanda helletip sorunsuz şekilde deneler yapar.
maşh araçlara kazasız belasız
maşaallah iki araçta çok güzel gitmiş.
2 aracada masallah.. s2knın gıderı cok ıyı dıger typer vıdeolarında gormustuk.. headers ve egzos bahane olmamalı yıllarca aynı setupı kullandık. bı bujı degısır bıraz hava sogur enes gecer;)
maşşallah araclara güzel denemeler olmuş...
Cumhur geri kalan videoları istiyoruz ayrıca acil eski ayarına dön
BS sendeki videolarıda istiyoruz ve seninde ayarında bir farklılık olmamış
aynen arbaa egzosdan zaten kaç kg hafiflemişti
birde dedigin gbi js headers 63mm headerstan sonra full titanium egzost sistemi
ciddi güsel gidiyordu top speede takılmadan tırmanıyordu
benim denedigim en hızlı S2K ydı
bence eneste bi sıkıntı olduğu kesin ayardı egsozdu bakılır bakım yapılır gene denenir bence
Ben teşekkür ederim rica ettik kırmadınız elinize ayağınıza sağlık :) S2k yada kocaman bi maşallah..
Kırıcı olmadan eleştiren arkadaşlardan Allah razı olsun :) Evet şu anda olması gerektiği gibi gitmiyoruz ama nedenleri belli şeyler sıkıntı değilde eksikler var..tamamlanınca Allah nasip ederse olması gerektiği gibi gidicez :)
Eksiklerden de bahsedelimde kimsenin aklında soru işareti kalmasın..Dc headersla kat edebilceğimiz yol belli ancak onunda gerisindeyiz büyük ihtimalle ki başka alternatif kalmıyor ara boru sıkıntı yaratıyor.Çapın dar olmasını geçtim kıvrım yerleri çok sert dönüyor.Onun haricinde buji yağ bakımı filan hiç bi zaman eksik etmediğim titiz olduğum noktalar orda bi eksik yok yani..
İnşallah alışık olduğumuz ba typerı geri döndürcez :)
lütfen insanların konusunun içine etmeyin lütfen
Bu arada kimse kırılmasın sadece ortak zevkimiz olan birşede yorumlarımızı paylaşıyoruz.
Saygılarımla,
Engin
Güzel ve zevkli deneme olmuş tebrikler.
BA typer temizliği ve gidişiyle çok beyendiğim bir typeR ;) eksikleri giderdikten sonra kpro ile daha hızlanacağından eminim..2 aydır temiz bir typeR bulmak için uğraşıyorum fakat yok..:( filtre - headers - ekzos lu bir typerın 5 sonrasına kadar önde olacagını biliyoruz fakat MAF s2000 bu anlamda gideri çok sağlam bir s2000.. şuan yan koltugunda denemelere çıktıgım s2000 ile yakında bende bir typer sahibi olarak enkötü BA typer kadar yürümek dileğindeyim :icon_tup:
s2k kpro typer ı iste bu yuzden gecemez :)
whp degerlerine bir goz atın zaten herkes hangi aracın kaç kg oldugunu biliyordur ..
tekere 203,2 hp vermis..
http://i1004.hizliresim.com/2010/4/1/3656.jpg
Buda kpro typer tekere 214 vermis .. artı olarak rbc ve guzel bir ayar ile 8500 de dusme olmadan 8800 e kadar peak yapan bir egri yakalanıyor..
http://img14.imageshack.us/img14/986/grnt117ol9.jpg
Maf s2k filitre, cat iptali ile K-pro lu Typerları geçiyor üzerine headers,egsoz bide afr ayarı ile ne yapar siz düşünün.
Gayet güzel keyifli denemeler olmuş maaşallah.Peki BP ile MAF s2k deneseler sizce sonuç ne olur ?
Dyno olayı biraz daha teknik hale getirdi güzel
yok moruk yaa
basıktı baya :)
yere ne kadar yakın olursa şase okadar daha iyi hızlanıyor top speede arac
Bence bp'yle deneyin güzel bi deneme olur hem hıdırda yokmus