s2000 e neler yapabilirz.yaklaşık kaç hp kazanırız. amacım atmosferik yüklemek.
Printable View
s2000 e neler yapabilirz.yaklaşık kaç hp kazanırız. amacım atmosferik yüklemek.
hade kardeşim şimdiden bi kazasız belasız diyelim hayırlısıyla olur inşallah herşey...
Saol efecigim :)..
hayırlı olsun volkan hadi iyisin ;)
arkadaslar bu arada bütçe 10k $ civarındadır... herkesten bilgilerini beklioruz!...teşekkürler
daha yeni vti almamışmıydın,bu ne hız:) hayırlı olsun
yazacaktım once davranmışın.. saol ortak :)
2.2stroker ve header yeter buna...
Burayı okuyabilirsin , Na Tuning Thread ;
http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=459768
şu an forumda Buğra arkadaşımızın sattığı çok güzel parçalar var, j's header ve j's n1 ecu piyasanın en iileri.
Bunların yanına T1R 70RR tek çıkış titanium egzoz alırsan çok başarılı sonuçlar alablirsin.
Filtre kiti olarak da injen, aem önerebilirim, daha çok para veririm diyorsan Comptech icebox başarılı, J's Racing in filtre kitleri ise çok pahalı.
Son olarak da daha önce kullanıp çok memnun kaldığım Richmond 4.57R kısa son dişli setide seni çok memnun edecekdir. Daha kısa birşeyler de arasan 4.77 ve 4.9 luk versiyonları da mevcut.
Bunlar n/a en güzel güçler alınabilecek parçalar, hepsini alırsan alabileceğin güçler 270-275hp olabilir ve s2000'in üst sınıfında olan e36-e46 m3, stock STI, stock evo9, prodrive wrx, s60R tarzı otomobilleri geçebilirsin. :)
NA yuklemek istemenin ozel bi sebebi varmi?
S2000 zaten NA olarak yapili bir sekilde geliyor. Bazi header lar guc vermektense guc kaybina bile sebep olabiliyor cunku stock header daha iyi. Neyse eger Asiri besleme yapmayi dusunursen sana daha cok yardimci olabilirim ama NA de israrli isen yapabileceklerin (daha dogrusu tavsiyelerim:
1) T1R Tek cikis egzos ama RR modeli degil (ses yuksek olur ama en iyi gucu tek egzosdan alirsin)
2) T1R yada Berk Test Pipe
3) J's Header
4) 2.2lt Stroker Kit
4) AEM EMS 30-1052
5) Rick's 4.56 Final Gear (top speed in 240-245 arasi olur ama)
6) Spoon Snorkel yada Comptech Ice Box
7) Headwork
8) Titanyum Subab yaylari
bunlarla araban yaklasik lastikte bi 25-30whp alir buda zaten NA yapabileceginin max i. Araba stock lastikte yaklasik 200whp olduguna gore 230whp falan olur. Bunlarda zaten $10.000 tutar. Sinan in da dedigi gibi Stock M3 leri gecersin, STI ve EVO lari da rahat yersin.
Ama degermi die sorarsan, tabikide degmez. Al bi Vortech Supercharger olsun araban lastikte 300whp. Hicbir sorun cikarmiyacagini da garanti ederim. Enjektor bile degistirmene gerek yok. Bolt on kit en ufak vidasina kadar geliyo
vortech sc nin maaliyeti ne olur, internaller stock kalabilirmi?
kalabilir , maliyeti 2.el 3000-3500 falan
Supercharger ile stroker a gerek yok.
-Aem beyin , enjektör , benzin pompası
-Çok ses istemiyosan 70 mm dual eksoz ama daha çok performans = çok ses buda 70 mm single eksoz demek. Varmış 1 tane satılık onu alabilirsin.
-Eğer paran artarsa J's header da alabilirsin. Oda satılıkmış burda.
hersey stock kalabillir. ancak soyle birsey var. Vortech SC stock 7psi basiyor. buda lastikte yaklasik 300-305whp yapiyor. Eger daha fazla boost basmak istersen o zaman isin icine AEM EMS ve enjektor girer. bence AEM EMS i zaten kesin al 7psi da da kullanicaksan ama eger video lar kisminda benim post umu search edersen benim SC li halimden kalma video lari bulabilirsin. Vortech Kit i, AEM EMS, tek egzos ile 11psi da 355whp yapiyordum ki benim motorum dusuk compression di. Eger stock 11:1 CR de kullanirsan 11psi da yaklasik 380whp yapabilirsin.
Fiyatlari su sekilde:
7psi da kullanmak istiyor isen:
ikinci el Vortech kit = $3500 (sifiri $5000) tabi bu amerika fiyati
Fazlasini istiyorsan da bunlari eklemen lazim:
AEM EMS = $1400
11psi Pulley = $100
650cc enjektor = $350
Benzin pompasi = $100
Umarim yardimci olabilmisimdir
1.bu kıtlerın ıkıncı ellerınde ne tarz problemler olusabılır?
2.ems olmadan da 7 psi da 300whp alınabılır mı?
3.ekzost ve headers gıbı ıslemlerden sonra 300 olan whp nerelere gelır?
yanıtlar ıcın sımdıden tesekkurler.
turbo_s2k msj kutunu bosaltabılırmısın?
ikinci ellerinde problem oluşan görmedim Tünaycım, Batikan daha iyi bilir tabi, bana sorarsan Vortech sc yanında emanage kullanmakda yarar var ayar gerektircek sonuçta ve stock enjektörlerle '360cc' 300 whp almak sorunsuz gibi 7psi da egzoz ve header la beygirlerin ne kadar yükseldiğini Batikan daha iyi bilir fakat bu enjektörlerle limit bu civar bildiğim kadarıyla.
S2k mı almaya karar verdin yoksa? sc fln ne iş :)
bosalttim kutuyu.
aftermarket beyin olmadan 7psi kullanabilirsin cunku Vortech Kit i FMU ile geliyor ve burdan benzini ayarliyabiliyorsun ama daha fazla boost icin AEM EMS gerekir. eManage ve VAFC de olur ama hic tasiye etmem. almisken iyisini al derim.
egzos ve header eklersen bi 15whp kadar daha alirsin. bu arada TR deki benzin burdakinden daha az kalitede oldugu icin belki sende biraz daha az cikabilir bu rakamlar.
Supercharger Turbo ya nazaran sorunsuz diyebilirim. pisman olmazsin garanti ederim.
t1r türkiyede bulabilirmiyim vede araborular kaç mm olmalı..
teşekkürler.
j's header ın kollektörü 65mm, t1r marka egzozların ölçüleri ise 70mm lik, 60lıkları da var ama 70mm olup ve tek çıkış versiyonlarını alırsan max hp yi alırsın.
T1R bir iki kişide var şu an onlarda istanbulda satarlarsa bilemem, satmazlarsa ise usa den getirtmen gerekir.
T1R i turkiyede bulabilirmisin bilmem. T1R 70RR modeli birinde var ama ben pek begenmedim o egzosu. Iyi sonuclar alinmadi o egzosdan cunku katalitik secenegin yok. kendiliginden duz boru olarak geliyo. USA da T1R in ikinci elleri yaklasik $600 - $700 falan. Sinan in dedigi gibi iki modeli var. Biri 63mm olmasi lazim oburude 70mm.
Single egzoslarda T1R 70mm yi tek gecerim. Tabikide Amuse R1 daha iyi ama onun fiyati da masallah Supercharger in yarisi kadar falan
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T1R-P...QQcmdZViewItem
dediginiz ürün tambumudur ?
peki digelim bulamadım.haricinde ne susturucu onerirsiniz
hayir bu bahsettigim katalitigi ustunde olan. Bu egzosla pek iyi sonuclar alinmadi duydugum kadari ile.
Benim dedigimin modeli T1R 70mm yani RT olan degil. 3 parca halinde geliyor
Bati olm niye iyi sonuç alınamadı :D ? Yarışlarda T1R 70RT , Amuse R1000 yada J's 70 RR kullanılıyo . Bunlarda zaten kat yokki . ?
Ayrıca Amuse a çok iyi demişsin sebep :D ?? Bling mi ?
ikinizin dediklerine de cevap vericem.
Bahadir -> ilk ciktigi zaman bu egzos herkez cok iyi olucagini siyledi. nitekim ben ilgilenmemistim ondan da ozelliklerine bile bakmadim. hatta test pipe inin olmadigini direk egzos a bagli oldugunu tolga dan duymustum. Iyi sonuc alinmadi derken benim demek istedigim guc kaybi yapti demek degildi. Tolga guc kaybetti demedim zaten. 1 ay once s2ki de bir thread acildi ve herkez ayni sorundan sikayetci idi. egzostaki sorun arabanin stock beyin ile tune edilmeden kullanildiginda A/F yi bozmasiydi. Egzos tek basina diger T1R 70mm gibi olmadi. Eminimki yapilicak tuning ile guzel sonuclar verir. buna kendim sahit olmadim ** dedigim gibi duyduklarima dayanarak soyluyorum
Tolga -> Iyi sonuc alinmadi derken gene ayni sekilde yukarida yazdigim gibi arabanin tune edilmeden egzosun A/F yi bozmasiydi. Egzosla beraber arabanin tune edilmesi gerekiyor. Evet yarislarda kullaniliyor ama bu senin street arabanda iyi sonuc vericek demek degil. Adamlar yaris arabasinda egzos kac whp verdi diye bakmiyorlar bakmiyolar. Ayni senin J's ECU gibi. Sende J's egzos, header filtre varken super calisti ama gel onu bide stock arabaya tak bakalim ne olucak. yani demek istedigim bi egzos stock arabaya atiyorum 5whp versin header da 5 versin, ikisi beraber takilinca 5+5 = 10whp artar diye bisey yok.
Benim Amuse u tavsiye etmemin nedeni T1R 70mm ye rakip gorebilecegim tek egzos oldugu icin. ayrica 10-12whp alanlar oldu. Ama cok pahali.
Hmm.. A/F de yaptığı bilmiyorum ayrıca AJR den A/F ile ilgili bi uyarıda yoktu. Ama şunu diyebilirim S2ki de 2QYK4U Nickli biri Supercharger la T1R 70 Rt kullanmıştı sonra T1R 70 Sparrow a geçmişti ve 30 whp kaybetmişti . Tekrar T1R 70Rt ye geri döndü galiba.
ama bak dedigim gibi arabayi ona gore tune edersen bi sorun yasamazsin. stock araba uzerine sadece bu egzos tune suz takilirsa egzosdan tam guc alamazsin. ayrica o dedigin cok farkli bi hikaye cunku adam single dan dual a gecmis. ben kimseye zaten dual tavsiye etmiyorum.
Ok. Sonuç olarak Na , Sc yada Turbo ; güç için Dual eksoz değil Single eksoz alın. Ama Sportif bi ses istiyorum kafam ağrımasın diyorsanız Dual alabilirsiniz. :heyoo:
aynen oyle... ;)
amma yordunuz he :)
:icon_tup:
tabı tabı ıısını almalı... ama bu topıc sıze yaradı :)
valla burda js ler durdu durdu dun aldılar goturduler :)