Bu araç hakkında genel olarak herşeyi öğrenebilir miyim, yakıtından tutun gidişatı vsvs..
Printable View
Bu araç hakkında genel olarak herşeyi öğrenebilir miyim, yakıtından tutun gidişatı vsvs..
birçok konuda anlatıldı ama:)
Panpa çok detaylı konular vardı ya.
http://www.techturkey.com/forum/show...light=colt+czt
buraya tekrar göz gezdir. bir çok şey yazılmış.
Arda bi araba beğendiremedik :D Al bi s2k yeter :D
Benim kafamda birşeyler oluştu artık ama bende aileme bakıyorum baskı kuramıyorum üstlerinde neticede, onlar olur dedikçe ben bilgi alıyorum söylüyorum böyle böyle diye..
10 milyon tane konu var lan czt ile ilgili göz aşinalığından ezberlemediysen hata sende :D
Ya genel olarak bende fikir sahibiyim neler yapılabilir hakkında vs ama yakıtı durumunda yazan eden birşey yok, en çok ilgilendiren konu zaten o kısmı:)
Yakıt konusunda cimri olduğunu duymuştum. Hatta "öğrenci arabası" diyorlardı.
Kanlarına iyice girersem olacak gibi bakalım:)
Hp olarak tahmin edemiyceğin kadar önü açık yanlız olay aktarmaya gelince sanırım coil olmadan biraz zorlanma yaşanıyo 200 230 arası rakamlar da dolu dolu gider diye tahmin ediyorum.
Görüntü olaraksa şahsen ben bayılıyorum çok hoşuma gidiyo genel olarak görüntüsü beyenilmiyo ama bence alırsan çok beyeniceksin yada entresan bakışlar pek umrunda olmıycak
Yazın alıyodum direkten döndü kaçırma derim mutlaka czt yi tatmalısın
orjinal motorun Maximum 320 beygiri kaldırablir amaçok sıkıntılı ve sakat ama 220 250 arasını sıkıntısız kullanırsın
yakıt olayındada gerçekten az yakan bir faklık
yakıt kullanıma göre değişir..mivec motorun özelliği başarşan yakar başmazşan az yakar..
kışa meşafede kullanacakşan fazla yakacağını düşünüyorum
uçuk kaçık kullanmazşan hiçbir zaman 10lt üştünü görmezşin şehir içi
bir de şöyle bi gözlemimi paylaşıyım
motor ışınana kadar 10 lt üştü gidiyo ama 1-2 km içinde 10lt altına düşüyo yakıt tüketimi
turbo açtırmadan giderşen 7-8 lt yakıt tüketimi var şehir içi (gerçi açtırşan da çok değişmiyo)
vakumda 7lt lere kadar dusebilio hafif sıkısık trafikte falan guzel aractır esp kapatılamıyor diye biliyorum, ici cok genis ve ferah, malzeme kalitesi klasik japon isi.potansiyeli olan bi arac.czt ile daha once açılan konular vardı biraz araştırırsan forumda bulabilirsin
Esp kapatılıyo hatta bi ara esp kapandımı abs de kapanıyodu şimdi onada bi çözüm bulmuşlar galiba artık sadece esp devre dışı kalabiliyo
sigortayı çekince esp ve abs kapanıyor
Sigorta üzerinde yapılan bir işlemle sadece esp kapatılabiliyor. Forumda yapan arkadaşlar var, sana yardımcı olacaklardır aldığında.
Ayrıca coilover şart. : )
dostum çok şık araç. fiyat/performansta üstüne tanımıyorum.
aralıkta askere gidicem, gidip geldikten sonta 1. tercihim benimde czt
arda MND yi alalım sana bonalume kit var cok sevdiğim bi kardesimin aracıdır, ve genel olarak tanıyor insanlar gecmiside guzel araba kotu bi yorum duymadım daha kimseden :)
uzun yolda 110-120 km/h ile 6 lt yaktım:) 750 km yaptım bir depo ile.gidişini gti,vti,vts,gsi ile hiç kıyaslama bile.bonaluma kit ile 0.9 cont yuruyor bildiğim kadarıyla o rakamı ben kitsiz yakaladım şu an :)
4-2-1 turbo manifoldu,komple 60 mm iskender egsoz,60 mm hks son susturucu,hks benzin basınç regulatörü,walbro benzin pompası,greddy profec b-spec2 evc v.s var araçta.ecutek yazılımımızı da bitirdikmi işlem tamamdır.bonalume yerine bu şekilde parçalarla kendin yapmanı tavsiye ederim bunalımlıdan daha iyi gideceğine eminim
Epey epey bilgi sahini oldum çok teşekkür ederim tek tek, Ahmet abi bende yaparsam kendim yapmayı istiyorum kit alan değil:) bilen kişilerden parça temin ederek daha zevkli bence:rolleyes:. Gideceğim yolda minimum 60 maksimum 100 yapabileceğim bi yol ondan dolayı benzin çok yakacağımı sanmıyorum, 25 km kadar falan:) Biraz ailenin kafasına girersek olacak iş gibi. Çok teşekkür ediyorum tekrardan:)
bendim o.. bonalume yakıt konusunda avantaj. kitten sonra bariz bir biçimde daha az yakıyor araba. orjinalinde araba cok zengin oldugu için bonalume ile birazcık daha fakir hale geliyor ama bonalume ile bile afr 10 tabi o da ayrı bir konu (orjinalde 9,5 lara kadar dusuyor tam gazda..) bu iişi biraz bilenler arabada ne kadar guc saklı oldugunu anlarlar. ben mesela bir trik yaptım kite. ki su anda butun kit sahiplerinde de aynı sey var. afr yi 11 e cekebildik. dyno uzerinde 9 beygir gordum. ne versen alıyorsun. benden soylemesi..
Ben bunalım kit düşünmüyorum ya yaparsam kendim ilgilenmek isterim, bu arada kit ne kadar ve kendi yapılan işlerde daha çok güç alınmaz mı?
1400 euro +kargo+shipping ahuahauah :D
şaka bi yanada turbo manifoldu ve egsozu ister kit al ister alma yaptıracaksın.evc aldım çünkü yazılımla birlikte 1.2 cont yuruyecez inşallah:) ama bonalume ile sabit belli açtığı basınç bence bonalumeden daha mantıklı ecutek +bu işlemler
sence?
bizimki de sadece kat iptali+bonalume 1200 euro alınan guc 213 beygir
safe..
hee birde IC komple egzoz header ile 230 civarı alınıyor
bu da dip bilgi olsun :)
ümit abi maf deişmeden 0.9 üstü yürüyomu czt?