arkdaşlar bu yakın bi arkdaşımın vtec2 si 2003 model 1.6 es 105 binde ben bi cook vtec 2 ye bindim 220 deviren 225 gören ama bu araç 200 de takılıyor sizce bi sorunmu var
http://www.yukleresim.com/images/513...6080495983.jpg
Printable View
arkdaşlar bu yakın bi arkdaşımın vtec2 si 2003 model 1.6 es 105 binde ben bi cook vtec 2 ye bindim 220 deviren 225 gören ama bu araç 200 de takılıyor sizce bi sorunmu var
http://www.yukleresim.com/images/513...6080495983.jpg
düz vites vtec2 de 225 deviremessin kardeşim son hızı ecu dan 218 le sınırlı
Bence normal.Bende '02 model var.3-4 ay önce bir gece ciddi anlamda basmak için denediğimde 5.vites 6000 d/d'de filan yaptığı sürat 202-203 km/h gibi bir süratti.
Orijinal olup ta 220-225 km/h yapanların da o hızı yaptıklarını sanmıyorum..
düz vites vtec2 de 225 deviremessin kardeşim son hızı ecu dan 218 le sınırlı
gözümle 225 görmedim arkdaşlırımın söyledigi ama bu araç 200 de kalıyor bunun sebebi sizce ne olabilir
200 de kalmaması laızm ben 02 vtec 2 ile 217 fln yapmıştım
eeht arkdşlar sorun bnm aracımda saolsn kardşim tolga konuyu rica üzerine açtı yarın ustama gidicem hem bu sebeple hmde ön sağ bilyesi dağılmş sanırım yenisi takılcak
yukardada yazdım debrıyaja baktırın
arkadaşların ya abartıyor yada gözleri bozuk.denildiği gibi 218i geçmez o da ecu limitli değil devir kesici devrine denk geliyor vites oranları, ondan dolayı.
200 u geçemeyen arkadaşın da güzel bi bakım yaptırmalı kati kontrol ettirin bide.
kadran sapması yada debriyaj...
bende vtec2 varken. 217 üstüne çıkmamıştım ama kesiciye geldiğimde yoksa eğim bile vardı rahat çıkardım. devirde sanırım 6700dd falandı.
Aldığınız benzinde sıkıntı vardır. MAnuelsede 217+ ya çıkamssınız zaten söylendiği gibi.
Vtec2lerde otomatik ile düz arasındaki perf. farkı çok mu?
kadran sapması derken :s
200 e kadar çok güzel devirlenip 200 de bir anda mı duruyor yoksa 200 e ıkına ıkına mı çıkıyor öyle kalıyor mu ?
araç sağırlaşmış da olabilir. gazladıkça açılmaz mı bi nebze daha?
http://www.streetfire.net/video/220-...ear_722534.htm
http://www.streetfire.net/video/civi...gen_729751.htm
bu videolardaki civic baya sağlam yürümüş ne var acaba bunda :D :D
bujı ve hava filtresi benzin filtresi vs bu tıp seyler aracın gıdısını etkıler tıkalı filtre ile arac hava almaz. bujıler kotuysa ıyı ateşleme yapamaz.. kontrol ettirin.
hiç takılmadan gelio 200e kadr. fakat kafama takılan hava filtresi ve buji olmştu ilk başta 10bini geçti buji deişmemişti ve filtre deilşeli 5700km old giresuna gdp gelmiştm toz toprak ta kullanıldı baya
o sehir efsanesidir ole bir olay yok .
aracin jant ve lastik ebadi orjinalmi ?
200 km de %10 + yada - sapma olma ihtimalide hesaplandiginda kadran yanilmasida olabilir ...
gps ile bakip o sekilde net hizi gorebilirsiniz .
ama dedigim gibi jant yada lastik ebadi degistiyse kadrandaki hiz farkligorunur devir normal bandina gelir fotograftaki gibi ...
bu arada fotografta 6000 devirde gorunuyor ? 5000 nerden cikti
6000 devirde 200 km/h hızdasın. Önünde ilerleyebileceğin 500-600 devir daha var. Hız bakımından ise 218 de takılır kalırsın... Bu noktaya gelememenin nedeni araçtaki performans düşürücü eksiklikler ( filtre-buji-kirli benzin-balata vs ) olabilir.
oradaki rakım kaç :D
jant lastık ebatlarm orjıanldır. Brzdan kızımı sanayıye goturcem donuste szlerı hbrdar ederım
arkdşlar ustaya gittim katalizör debriyaj şu bu hepsine baktrdım herşey sorunsuz çalşıor dedi motor sağar zmnla açarsın sen dedi artı filtre ve bujiler deişcek dedi
filtreler buji buji kablosu enjektör temizliği vs bir baktırın birde bi seferlik full dolu depoya yakıt katkı ekleyin ondan sonra deneyin 218 görebilirsinz sizde :)
motor sağırlaşması nedir Allah aşkına ya varmı bilimsel açıklamasını yapabilecek olan?
vtec2 lerde sübap ayarı yapılıyormu hiç bilmiyorum ama eski hondam da sübap ayarı yokken inanılmaz sıkıyordu aracı :)
arkadaşlar 99 1.4is stock ile ıkına ıkına 170i geçemiodum kat orta susturucu iptal ve egzos manifold ile şuan 4.viteste 200 5.viteste 215i gördüm... 7200rpm çevirmekte...
araç bu hafta sohc vtec olucak ozaman kaç vurucak bilmiorm:) bence aracında bogulma var kat iptali yap egzos manifoldu tak birde filtrelerin ve bujilerini degiştir ozaman 230 vurursun :)))
Benim aracım da makyajsız kasa Civic;benimki de 200'ü zor bela geçiyor;203-204 km/h
Üstelik herhangi bir sorun da yok;kaldı ki bakımını da yapıyorum.Yağ,filtre,buji zamanında değiştiririm hep..Hadi normalde de 210-215 yapsın;8 yaşında olmasından ötürü yılların verdiği yorgunluk olsun o 10 km/h'lik düşüş te..
Sonuçta 1.6 sedan aile arabası bu ve ne yapacağı da belli bir yerde.He cai+header+kat. iptali+son susturucu değişikliği yapılır yine performans artar o da ayrı bir konu.
Sadece cai'yi taktığımda bile fark ettirmişti gidişi..
Aracın fabrika verisi son hızı 218 km.
Bu hıza nasıl bir yolda ulaşıldı.MEsela rüzgar arkadan geliyorsa 1-2 km daha hızlı olabilir önden geliyor olabilir? Acaba son hız dyno'da mı yapıldı.Araçta bagaj da çoak ağırlık varmı(çoğu test tek sürücü tüm sıvılar ve çeyrek depo benzin ile yapılır)Aracınızdaki süs eşyaları bagajdaki(eğer varsa) malzemeleri araçtan çıkartın.Camları kapatın.Kaloriferi falan açmayın.Farları yakmayın elektrik tesisatını kullanmayın(iç aydınlatmadır teyp falan kapalı olsun çünkü bunlar bile etkendir)Torpidoyu boşaltın.Birde hava sıcakılığı önemli bu fabrika testlerinin yapıldığı sıcaklık ile sizin yaptığınız testte dış ortam sıcaklığı aynı mı? Havadaki nem oranı aynı mı?Çoğu test deniz seviysinde veya yakınlarında yapılır çünkü yükseklere çıkıldıkça oksijen azalır motorunda oksijene ihtiyacı vardır yani sizin testi yaptığınız sıcaklıkta önemlidir.Mesela bu testi son haftalar içinde yaptıysanız rüzgardanda olabilir rüzgar karşıdan fırtına gücünde esiyorsa hız kaybına neden olabilir.Biliyorsunuz son 2 haftadır şiddetli rüzgarlar var.Allahtan şu aralar sakinledi.Ayrıca filtrenize baktırın eğer hafif kirliyse hava tabancası ile hava tutun biraz temizleyin,bujilerinize baktırın.KM'si yüksekse bir bosch servisinde carbon clean yaptırın.Motor pislikten dolayıda yavaşlayabilir..
Fazla mı konuştum ne :=? :D :D
hız denemsi viyadükler üstünde denedm :D rüzgara karşı :))
bu arada arkdşlr fikirlernz için çok saoln rutin bakımlarda buji yağ hava filtresi deişiklikleri yaptrcm ondan sonra tekrar başlık altında size olan biteni söylerm tekrar
egr hattı 105 bınde muhtemelen tıkanmıstır,arac 2200 devırde daha vtec acmaya baslıyor ve hemen hemen her devır bandında egr gazınadan yararlanıyor tıkanıklık olunca aracta kısıtılı performans arızaları ızlerı oluyor. sadece bı secenek..