bu araç 1.6 180hp turbo ama neredeyse 1500kg
acaba yakıt tüketimi hakkında ve gidişatı hakkında bilgisi olan varmı? kullanan varmı ?
şehir içi ne yakar ?
Printable View
bu araç 1.6 180hp turbo ama neredeyse 1500kg
acaba yakıt tüketimi hakkında ve gidişatı hakkında bilgisi olan varmı? kullanan varmı ?
şehir içi ne yakar ?
gidisatı 18" e göre cok iyi motorları sorunsuzdur A16LET neredeyse 1500 demisiniz kantarda 1632kg :) cıkmıstı bizde sasırmıstık 1.6 ya göre cok iyi performans sergiliyor sehir ici 50tl 95 oktan 140 150km yapıyor deposu 70lt 250tl ye doluyor :) 650 700km yapar sehir ici ortalama yakıt tüketimi 10.0, 11.5 arası ayağınıza hakim olabilirseniz 8 9 lara düsebilir, basınca felaket yakar :) 15 leri görüyorum sahsen, genel olarak memnunum arabadan
bizim selahattin abide vardı bi ara baya kızıyodu arabaya gitmiyo gitmediği gibi cok yakıyo 350z'den cok yaktıgını soylemisti.
++1000 :) araba genel olarak guzel yanı goruntusu olsun ıc dızaynı olsun (kör noktaları harıcınde) yol tutuş performans cok guzel. 1.6 motora gore ve o kıloya gore performans bence cok cok ıyı yakıt oranı harıcınde :) efendı kullandıgımda 11 lıtre cıvarında dolaşıp duruyor ama bıraz fazla dokunsanız ayagınızı gaza bu lımıt 15 lerde dolaşıyor :) ama deger mı bence deger uzun yolda en son 254'u gordum dahada gıderdı ama trafık yuzunden daha ılerletemedım 0-100 8.2 sn cıvarında. bu gune kadar bı sorun yaşamadım guzel bı arac düşünülebılır
aracın tipi tasarımı şekli içi falan gerçekten hoş ,motorda güçlü fakat o kadar ağırki,
keşke biraz daha uygun olsaydı tabi bu seferde o şekle giremezdi aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bilmem ne lafı vardı ya ona benzedi .
yakında aynı kasaya 1.6 dizel motor gelecekmiş diye duydum o zaman çok daha mantıklı olacağına eminim .
bir soru daha sorayım insignia kullanan arkadaşlara
bu cosmo paketine opsiyonel olarak satın alınan navigasyon var
4 milyar civarında saçma sapan pahalı bir nane
üstelik baktım, kullandım çok dandik !
dokunmatik ekran bile değil , bir adres girmeye kalksan ömrün tükenir .
cosmo paketi nav`sız alsanız, sonradan double din aynı yere bir nav uydurma şekli yapılamazmı ? hem daha iyi daha düzgün çalışacak bir yapıda ? başka marka veya bir çözüm ??
birilerine getirtmek lazım
http://www.cargpsnavi.com/opel-insig...stem_p603.html
kesin servisler bunu takıyordur,
orjiinal satın almak tam aptallık
serviste öpüyor
ee iş başa kaldı gene :D
konsolun yapısı farklı değil mi abi? navisiz modellerde o ekran boşlugu 4-5 satırlık
http://image5.sahibinden.com/photos/...49553707kw.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/...402745654k.jpg
konsol'un üst kısmı aynı mı ?
yeni civiclerde de o parcayı değiştirip double din takıyorlar die biliyorum
arkadaşında dediği gibi çerçeveninde değişmesi ile takılabiliyor
konsol uygun degıl navigasyon olanlara gore ama sahıbındende 2700 cıvarı bi fıyata konso ve navigasyon sıstemı satılıyordu ınsıgnıa ve corsa lar ıcın hala varmı bılemıyorum. servısedn almak gercekten mantıksız aynı sısteme 3900 cıvarı bişeyler soyluyorlardı gereksız bı harcama servıste yapılan bu tur harcamalar
Kankam aldı daha 1 yıl oldu. Çocuk defalarca aşırı yakıtından dolayı servise gitti ve bir hata aradılar. Servisten hep yakıtı normal cevabı geldi, en son LPG ye karşı olmasına karşın taktırdı. LPG de dahi 30 kuruş altına düşemiyorum bu nasıl araba deyip dövünüyordu ve bu aracının yanına 308 hdi aldı. Şuan İnsigniaya babası dahi binmio.
Bu aletten Aktepe'lerde olmasi lazimdi :)
derken buldum sanirim
http://www.aktepesound.com/catinfo.asp?cid=86
bence dizel almalısınız :)
Aynı bakarsanız ufak bir bombe var var her 2 fotoğraftada...
Nette çerçeveleri satılıyor.;
http://yfrog.com/f112736769390jhttp://img541.imageshack.us/img541/753/12736769390.jpg
Navi olmayana Bakarsanız ekranın etrafında fazlalıklar var.O fazlalıkların kesilmiş haline double takılıyor.(bnm verdiğim foto)
motoru performansı orana vurulunca kahinatın en çok yakan aracı diye biliyorum :)
bana sanki ekran boyutları farklı gibi geliyor
gerçekten bu araç neden bu kadar çok yakıyor ?
aşırı ağırlıkmı tek neden ? az buz değil ama genede o kadar olmaması lazım bence
180hp olmasıda birşey kanıtlamaz, kimse şehir içinde işine gazlayarak gitmiyor sonuçta . belkide yazılım sorunu var ?
bu servislerin alayı böyle, normaldir, bu modeller böyle ! para cebinden çıkmıyor ya adamın tuzu kuru nasılsa.
Kullanimla alakali bence tamamen.. Sirali 4 silindir turbo bir motor sonucta ucuk kacik bir sey degil, ne yakacagi belli.. Cooper S'e de coook yakiyor diyenler vardi, aldim insan gibi kullaniyorum hic oyle cok da yakmiyor..
Mert yazmis ya karisikta 10-11 litre yakiyor, dikkatli kullaninca 8-9 litre.. Gazlarsam 15 goruyorum diyor.. Normal degerler bunlar bence
Bu arada ana uniteyle alakali sorunuz varsa Aktepe'yi arayabilirsiniz, dha once yapmis olmalari lazim, uyar mi uymaz mi detayli bilgi verirler size ;)
bu kdr çok yakmasının sebebi az çok tahmın edersinizki turbo olmasından dolayı naparsan yap turbo atmo ya göre cok yakar yaktıgı degerller gayet normal.
bizimki lpgli sehir ici normal arada gazlamalı 25 krs yakıo uzun yolda 180 krs a kadar düşürdüm kullanıma baglı bu arabada turboya cok sokmadan sürerseniz az yakar
opel servisler landirezzo lpg takıyorlar, garantide bozulmuyor
bence de tipi çok güzel ama yakıt üzüyor biraz
şehiriçi 42 kuruş yakıyor.
garanti bozulmasın derseniz mecburen landi lorenzo ama prins candır...
yakın arkadaşımda 1.6 corsa gsi var filtre ve eggsozdan sonra aracın gidişi inanılmaz değişti ve yakıtı gazlamadan kullanımlarda azaldı.... bence filtre egsoz ve kullanıma uygun bir yazılımla alt devirlerde agresif olmayan bir remaple hem gitmesini hemde az yakmasını sağlayabilirsiniz
Dizel araç almanızı tavsiye ederim ....
Bende 1 hafta bindim araca almayı düşünüyordum ancak yakıtından dolayı vaz geçtim. 2 kez 1.5 depo doldurdum nerdeyse 12lt ortalamanın altına hiç düşmedi ...
Araç geldi, ctesi biraz deneme fırsatım oldu, araç yakın bir arkadaşımın .
beyaz cosmo paket full, navigasyon sonradan takıldı 2 küsür bin TL
ama navigasyon programını hiç beğenmedim, ya tam çalışmıyor-eksik veya komple dandik, biraz uğraştım igo ve tomtom yüklemeye o da olmadı şimdilik.
araç çok iyi, dış görüntüsü olsun iç tasarım olsun çok şekilli.
hiç eski opellere benzemiyor ama kimine fazla büyük gelebilir kasa olarak.
genel olarak o kiloya rağmen beklediğimden çevik çıktı, daha hantal birşey bekliyordum. Çeviklikten kasıt, handling, yol tutuş, ani dalmalar, şerit değiştirmeler vs .
Orta şeker bir konfor, süspansiyona sahip diyebiliriz ne çok sert ne çok yumuşak.
motor gücü çoğu kişiye fazla bile gelebilir, beni kesmedi.
alt devirlerdeki ani gazlamalarda turbo basıncı kısıtlanıyor belli,
güç, yani turbo basıncı yavaş geliyor bilerek, o da ekonomi olaylarıyla ilgili olsa gerek. Buna iyi bir yazılım atılırsa daha atak olabilir, özellikle wastegate selenoid ayar haritasını kurcalamak lazım. Göstege falan olmadığından peak kaç bar basıyor bilmiyorum.
Yakıt: Basarsan eşşekler gibi yakıyor, o ağırlığa o güce normal, 16 litrenin altına düşmüyor seri kullanımda, ekonomik takılırsan 10-11 litre arkadaşların dediği gibi .
1- light chip tuning
2- bov takma
başkada birşeye gerek yok bu araçta .
Light hard fark etmez bende yazılım istiyorum...
bunlara yazılım yapılamıyor diye biliyorum ama eğer yapılıyorsa yazılımdan sonra daha az yakması olası bir durum
yapılıyor artık yapanlar mevcut
aracı gözlemlemek lazım, hava yakıt karışımlarını, nerelerde ne zaman vuruntu olduğunu, avans tablosunu ondan sonra daha net söylenebilir yazılım sonrası daha ekonomik olurmu olmazmı?
bende bi zamazingo var VOLO die... 100 kmde obd2 li araçlarda 2 litre yakıt tasarrufu yaptırıyor volochip
kuzende var manueli.
Hiç gazlamadan 10lt altınada düşüremediğini söyledi.
chipide artık yapabiliyorlar.
Erhan(booster remap) dyno üstünden 32 hp aldı onu biliyorum.
1,6 t 180 hp bu kadar yakıyorsa 2.8 V6 sı ne kadar yakar acaba
Araç güzel hoş alanlarda iyi günlerde kullansınlar ama çok yakıyor:(
Sorun nerede ben onu anlamadım. Sonuçta araba 1.6 ama 0.5 bar basıyorsa stock hali ile içeri normalden 1.5 kat fazla hava veriyorsunuz demektir. Bu durumda hacimi 1.6x1.5=2.4 lt gibi düşünün. Eğer 2.4 motorlu bir arabadan fazla yakıyorsa onu konuşalım. Yok yakmıyorsa o zaman konuşulacak fazla birşey yok.
leanburn olmadığı sürece hacim ne olursa olsun içeri giren havanın miktarına dayalı olarak tüm arabalar 3 aşağı 5 yukarı aynı yakıtı tüketir. Hem 180 hp olsun hem az yaksın yok. Öyle "Az yak dedim, yakacak" diye olmuyor malesef.. :) Optimum devir aralığı yakalanana kadar çok yakar. Mümkün olan en düşük devirde vites değiştirilip sağ ayak kontrolü iyi yapılırsa insani değerlere indirilebilir bu değerler. Ancak kimse 180hp 1500 kg bir arabanın şehiriçinde 9-10 litreden daha az yakmasını falan beklemesin zira gerçekci olmuyor.. Gazlarsanda yakar..
Diyeceksiniz ki passat 1.4 tsi az yakıyor.
1- Araç 1.4 . Onun yarım bar basması hacmi 2.1 lt ye getirir. 2.4 ile 2.1 arasındaki 300 cc dediğin hacim neredeyse o motorun bir silindiri kadar.
2- VW 1.4 tsi lar leanburn çalışıyor. 1.8 125 lerde öyle. Adamlar emisyon ve EGT değerlerini düşürmenin bir yolunu bulmuşlar fakir fukara demeden çalıştırıyorlar.
3- 180>122 Ne kadar beygir o kadar arpa.. Çaycı Hüseyinin beygirleri bile arpasız koşmaz sanırım.. :)