2000 model passat 1.8T ye hks mantar mı aem dry flow mu ?
Printable View
2000 model passat 1.8T ye hks mantar mı aem dry flow mu ?
takipdeyim ;)
aem dryflow
Kendim civictede kullanıyorum, tabikide kıyas olmaz ama, izmirde bikaçtane t audide hep hks gördüm.
takipteyim bende burdaki yorumlara göre alıcam filtre :)
aynen bende takipteyim ona gore dry flow umu satıp mantara gecebilirim
HKS mantar derim
hks mantar temizlenmeyip süngeri değişiyormuş galiba net teki araştırmalarıma göre amma yedek süngerleri ne kadardır acaba ? bide 50 bin km de bir değiştiriliyormuş galiba
bende takipteyim en iyi iki filtreler kapissin bakalim hangisi daha iyi ona gore secim yapalim.
valla bende muallaktayım :) eğer herkes hks derse hks alıcam ama ondada şöle bir şey war yedek süngerini nerden bulurum ve ne kadardır?
nerde bu capocular :D
en guzeli hks bosver gerisini,satılık var 100 mm hemde full orjinal.çin malı degil burda 100 liraya satılanlar gibi :D
Sünger kısmında yırtık olmadıgı surece temizleniyor elimde özel temizleme spreyi mevcut arkadaslar:
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=66659
konu iyi olmus bende de aem dry var hks ye gecmeyı dusunuyorum
HKS mantar kanımca daha geçirken, ama her zaman daha geçirgen olması daha iyi olması anlamına gelmiyor,***** turbo emmedeki kanatlar toz ve büyük zerreler ile zamanla zarar görebiliyor,eğiliyor vs. optimumda tutmak lazım. HKS kullanan 1.8t li arkadaşlarımda var dryflowda..o performans farkı anlaşılacağını sanmıyorum,ses haliyle fazla geçirgende daha yüksek olur.Ben AEM kullanıyorum.
şahsen altından yapılmadı ya ne gerek var hks'ye diyip gider aem alırdım :) kendimde mantar filtre kullanıyorum temizlemesi vs kolay ama bi filtreyede 200 lira günlük araçlar için ekstrem bişey olur :)
aem al koy devam et derim :)
bulması zor ama sunger de ITG cok ıyıdır
yorum yapanlar bence nedenini de belirtirse gerçekten faydalı olur. Yoksa pek bir anlamı olmaz :)
kafam iice karıştı
Kafa karistircak bisi yok :) filtre seciminde takildiysan yaziilim isinde bol sans diliyorum :D
aem dry flow ;)
aem dryflow
bence HKS günlük kullanım için riskli bir filtre :)
HKS çok gözenekli ve tozlu ortamlarda kesinlikli içeri toz alan bir filtre, kimse inkar edemez.. ona göre herkes aracını kullandığı ortamlara göre seçimini yapabilir...
Zaten standart bir turbo ile AEM in de geçirgenliği yeterli olacaktır...
Ben de bi ara yer problemi olduğu için HKS mi alsam dedim ama şuanda AEM kullanıyorum..
Benim bir kaç kişiden duyduğum şuydu, aşırı beslemeli araçlarda HKS mantar, atmosferik beslemeli araçlarda ise Dryflow..
aem daha geçirken hks mantara göre, biz test ettik hondata flashprodan görülüyor, fakat benim filtre yerinin konumu ve mantar filtreninde formu açısından HKS yi kullanıyorum.
Dryflow daha mantikli bence, mantar toz toprak acisindan sikintili olabilir.
bu hks de k&n gibi yağ içeriyor mu
Bende düşünüyordum herkes tam mantara geçmeyi konu iyi olmuş:D
Ama bazı açıklamalardan sonra arada kaldım az daha düşünelim.
hks mantar iyidir,gerekirse sırf süngerini değiştirip kullanmaya devam edersiniz..
yedek sünger bulamayan varsa da mesaj atabilir yardımcı olurum.hks konusunda.
1.8t ıcın gozlemlerıme gore ,hks aem'e gore cok daha gecırgen.aem ı 0 alıp ılk taktıgınızda guzel ama cok degıl 2-3000 km den sonra gecırgenlıgı asırı azalıyor cunkı cok ıyı fıltre edıyor.temızledıkten sonra bence eskı performansını veremıyor ozellıkle turboda.ben aem'den sonra hks'ye gectıgımde dırek farkını anlamıstım.bu arada bazı arkadaslar toz toprak falan demıs ,oyle turbonun bıcaklarına zarar verecek kadar toz toprak gecırecek bır fıltre degıl hks.genelde herkes dıs goruntusune aldanıyor buyuk gozeneklı sunger zannedılıyor ama arastırırsanız eger 3 katmanlı bır fıltrelemeye sahıp oldugunu gorursunuz.kısacası turboda bende hks dıyorum.
filitre nin amacı nedir ?
Ses mi - yoksa dışardaki toz topragı motorun içine gecirmemek mi
Filitre ses verir şöle iyi muhabbeti hakikaten cok komigime gidiyor yahu filtre niye ses versin :)
kapalı kutalarda kagıt filitre var oraya kagıt haricinde ne koyarsanız koyun gecirgenligi zaten daha fazla oldugundan performansı alıyorsunuz
bundan snra ne gerekiyor içeriye toz gecirmemesi
bunu da şu anda en iyi yapan AEM dir
ben HKS de kullandım AEM de
turbo emiş borusunu her gazlama öncesi söker içini temizlerim ve cıtır bezle yaglarım cünkü, gene de micron şeklinde tozlar geciyor ve borunun hemen flitreye yakın tarafına yapışıp kalıyorlar bu şekilde turboya ulaşmıyor
buna burdan bir kaç kişi de şahittir göstermişimdir o tozları :)
HKS de bu tozların miktarı daha fazla oluyor aem de daha az NA da olsa Turbo da olsa bence AEM cünkü turbonun havayı cektigi yerde de 0 atmosfer basıncı var yani NA otomobillerde aynı şekilde toz çekiyor bilginize
aem dry flowda full throttle da map sensöründen den okuduğum değer 5 kpa
hks mantar da full throttlde map sensöründen okuduğum değer 7 kpa
daha cok toz alıyosa demek hks nın gecırgenlıgı daha fazla:)