Ön 2 adet lastik S001 olarak değiştirilecek
rc440 cc lik enjektör takılması gerekiyor
ön iki coil'in amort. patlamış bunların değiştirilmesi gerekmekte youtube 11sn olarak almış bendeki programda ise 10.20 sn olarak göstermektedir...
Daha iyi olucak inş...
driftbox bağlayıp daha sağlam veriler alıcaz..
bu arada vitesler insan gibi atılmıştır
yol basın express bu arada...
İyi Seyirler...
Aracı Specleri
-wiseco 11.7cr piston
-port polish
-supertech yay şapka
-blueprint stage 2 eksantrik
-blueprint polish rbc emme manifoldu
-hondata emme manifoldu contası
-skunk2 70'lik gaz kelebeği
-Custom Cai + Aem Dryflow filtre
-70'lik Ara borular
-DC egzoz 63'lük
-Toda Headers
-Toda ince conta
-Buddy Club condenser
-Torq damper
-kpro pra
-aem wideband
bence yiğit bı egsoz kasnagıda al en kotu 10-15hp alırsın cıddı fark eder bırde egsozu bence son susturucu dc 63mm yerıne 70mm gredyy gıder hem ses hem performans ıcın, yuksek devır donuyosun sonu sıkmanın anlamı yok bence,
21-01-2011, 14:24
chiefkadir
Reşo haklı egsoz kasnağı ile bizde 7-8 hp almıştık..
Liste çok güzel kasnakta eklenirse iyi olur yalan olmasın kadrana pek bakmam ama çok hızlı buna göre şuanda geçecek typer yok gibi ama bu işler hilmininde dediği gibi kadranla olmuyor illa kadran çekeceksen yoluda iyice göster sonra sabitle..Yok yolu göstermiceksen dbn çözer o işi :)
21-01-2011, 14:26
XoR
Ofiste kapalı youtube izleyemiyorum. Ne durumda DBS hızlımı anlatıldığı kadar ?
21-01-2011, 14:27
Yigit-Y
Alıntı:
chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı
Reşo haklı egsoz kasnağı ile bizde 7-8 hp almıştık..
Liste çok güzel kasnakta eklenirse iyi olur yalan olmasın kadrana pek bakmam ama çok hızlı buna göre şuanda geçecek typer yok gibi ama bu işler hilmininde dediği gibi kadranla olmuyor illa kadran çekeceksen yoluda iyice göster sonra sabitle..Yok yolu göstermiceksen dbn çözer o işi :)
basın expressde çektim bunu ama lafıma inanan yoksa yapacak birşey yok :)
başkandan cihazı alıp ölçüm yapacaz bende merak ediyorum çünkü...
21-01-2011, 14:27
chiefkadir
Alıntı:
XoR Nickli Üyeden Alıntı
Ofiste kapalı youtube izleyemiyorum. Ne durumda DBS hızlımı anlatıldığı kadar ?
Bro ben yiğitin tarzını şeklini pek tutmuyorum en hızlıyım şöle böle diye ama bu video düzgün yolda çekildiyse zor geçerler
21-01-2011, 14:34
XoR
Alıntı:
chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı
Bro ben yiğitin tarzını şeklini pek tutmuyorum en hızlıyım şöle böle diye ama bu video düzgün yolda çekildiyse zor geçerler
Benzer yorumu yapan 2. Ctr kullanıcısı oldun Başkan.
Tebrikler Yiğit :)
21-01-2011, 14:35
miniks
Kadir abi benim sözüme itibar edersin dimi :)
21-01-2011, 14:38
chiefkadir
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
Kadir abi benim sözüme itibar edersin dimi :)
İllaki bro :icon_tup:
21-01-2011, 14:44
miniks
DBS ye rakip olabilcek araclar
CTR
BS
ROL (sendeki gibiyse)
NCM
başka da typer görmüyorum su anda rakip
Ben dün gece aracı test ettim Bu hali ile deneme yapsın ondan sonra kasnak alsın yada almasın derim
Reşit bey egzosa gelince
Herşey beygir degildir 70mm son beygir verir ama tork düşürür 6 ya atınca araba yavaşlayıverir bunları test ettik konuşuyorum şu an için aracın üzerindei egzost eniyi spectir bana göre arabanın sıkıştırması 12 üzerinde degilki zaten
21-01-2011, 14:51
BMK TypeR
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
DBS ye rakip olabilcek araclar
CTR
BS
ROL (sendeki gibiyse)
NCM
başka da typer görmüyorum su anda rakip
Ben dün gece aracı test ettim Bu hali ile deneme yapsın ondan sonra kasnak alsın yada almasın derim
Reşit bey egzosa gelince
Herşey beygir degildir 70mm son beygir verir ama tork düşürür 6 ya atınca araba yavaşlayıverir bunları test ettik konuşuyorum şu an için aracın üzerindei egzost eniyi spectir bana göre arabanın sıkıştırması 12 üzerinde degilki zaten
70 borulara-63mm kullanılır yurt dısında cogu arabada 76mm egsoz kullanıyo ve suan dbs yanlıs mı goruyorum 11.7pıston ustune toda conta koymuslar 12.1 sıkıştırma var bence cok daha ıyı olur 70mm gredyy hemde ses olarak yıkar ortalıgı:) bıde kasnaga neden gerek olmasınkı rakıplerı yavas dıye 250dolarlık parcamı takılmıyıcak okadar malzeme takılmıs bence atmosferıkte 10hp 10hpdır:)
21-01-2011, 14:52
sword
maşallah eksıksız olduu zaman son kasa m3 le yurur
21-01-2011, 15:02
miniks
Alıntı:
BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı
70 borulara-63mm kullanılır yurt dısında cogu arabada 76mm egsoz kullanıyo ve suan dbs yanlıs mı goruyorum 11.7pıston ustune toda conta koymuslar 12.1 sıkıştırma var bence cok daha ıyı olur 70mm gredyy hemde ses olarak yıkar ortalıgı:) bıde kasnaga neden gerek olmasınkı rakıplerı yavas dıye 250dolarlık parcamı takılmıyıcak okadar malzeme takılmıs bence atmosferıkte 10hp 10hpdır:)
Yav orası öle tabi 10 hp az bir degermi reşit nekadar hızlandırır bende biliyorum
ama önce bir denesin görsün sonra yapsın nekasdar hızlanıcak vs vs o bakımdan söledim ben bir anda limite ulaşmanın anlamı yok :)
greddy ses bakımında cok iyi hemfikiriz ama unutmaki 70mm greddy nin iç çapı 67mm
ama 63mm dc nin iç çapı tam 63mm
HKS nin de 60mm egzostun iç çapı 58 mm civarında mesela
yani reşom 4mm 4mm dir ama rahatlatma alt viteslerde iş yapıyorken üst viteslerde aracı yavaşlatıyor bu bir gercek ben yaşadım bunları
21-01-2011, 15:03
miniks
Alıntı:
sword Nickli Üyeden Alıntı
maşallah eksıksız olduu zaman son kasa m3 le yurur
Yavaş kardeşim biraz yavaş Allah rızası için
21-01-2011, 15:07
BMK TypeR
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
Yav orası öle tabi 10 hp az bir degermi reşit nekadar hızlandırır bende biliyorum
ama önce bir denesin görsün sonra yapsın nekasdar hızlanıcak vs vs o bakımdan söledim ben bir anda limite ulaşmanın anlamı yok :)
greddy ses bakımında cok iyi hemfikiriz ama unutmaki 70mm greddy nin iç çapı 67mm
ama 63mm dc nin iç çapı tam 63mm
HKS nin de 60mm egzostun iç çapı 58 mm civarında mesela
yani reşom 4mm 4mm dir ama rahatlatma alt viteslerde iş yapıyorken üst viteslerde aracı yavaşlatıyor bu bir gercek ben yaşadım bunları
tmm haklısın hepsını ama suan hulkun n/a halınden cok fakrlı bu arac bıkere devır daha cok donuyo sıkıstırma fazla, egzantıklerı daha guclu o bakımdan yazdım, gredyy sesı cok guzel kısa tüp arkadada dık durmaz arabada:) rahat sıgıyo, ne yalan dıyım dbs benım olsa ılk ışım senden oem lsd alırdım, egsoz kasnagı alırdım, toda headersı satar, ssr alırdım hedersı, ıyıbıde baskı balata koyardım,
neyse tekrardan maşallah
21-01-2011, 15:08
SONE-R
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
mesela
yani reşom 4mm 4mm dir ama rahatlatma alt viteslerde iş yapıyorken üst viteslerde aracı yavaşlatıyor bu bir gercek ben yaşadım bunları
konu dışı ama EK kasa civic'in mı yoksa EP3 kasa civic'in mi CW (sürtünme katsayısı) değeri daha düşük?
21-01-2011, 15:10
miniks
Alıntı:
BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı
tmm haklısın hepsını ama suan hulkun n/a halınden cok fakrlı bu arac bıkere devır daha cok donuyo sıkıstırma fazla, egzantıklerı daha guclu o bakımdan yazdım, gredyy sesı cok guzel kısa tüp arkadada dık durmaz arabada:) rahat sıgıyo, ne yalan dıyım dbs benım olsa ılk ışım senden oem lsd alırdım, egsoz kasnagı alırdım, toda headersı satar, ssr alırdım hedersı, ıyıbıde baskı balata koyardım,
neyse tekrardan maşallah
Kanka benimde 12 cr idi birde ben hafiftim ortam 70 son 80mm dc idi
biliyosun işte denemelerde 5 6 boy actıgım araclar 6 ya aldıgımda yanıma geliyolardı :)
ama son tüp degiştirdikten sonra cok farklı olmuştu hep açılıodum
Toda iyidi bırak boktan SSR ile japon Todayımı karşılaştırıyosun reşit yapma Allahını seversen :)
21-01-2011, 15:11
EREN34
Fotoyu gördüm Yiğit.Benim lafına itibarım var sıkıntı yok;) Tam net görünsün meraklar tam giderilsin diye söyledim.Bu arada kasnak işi kulağa hoş geliyor haberin olsun:)
21-01-2011, 15:11
ahmetdrift
Alıntı:
sword Nickli Üyeden Alıntı
maşallah eksıksız olduu zaman son kasa m3 le yurur
nası yanı? arac ıyı maasallah ama yenı m3'ün 0/100 4,8 sanıye, type r nası bu rakamların altına inecek:)
21-01-2011, 15:12
miniks
Alıntı:
SONE-R Nickli Üyeden Alıntı
konu dışı ama EK kasa civic'in mı yoksa EP3 kasa civic'in mi CW (sürtünme katsayısı) değeri daha düşük?
Abi EK kasa HB zaten hatalı üetilmiş bir araba hızlandıkça rüzgar basıncı arka cama baskı yapıyor top speed için uygun bir arac degil bu yüzden cogunlukla spoon spoiler tercih ediliyor yavşaltmaktan cok hızlandırıyor spoon spoiler EK kasaları
Sedan lar daha cabuk top speed e ulaşıolar
EP kasanın sürtünme katsayısı cok daha az tabikide
unutmayalım fabrikalar daha iyisini yapmadıgı sürece eskisinin yenisini üretmezler :)
21-01-2011, 15:16
SONE-R
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
Abi EK kasa HB zaten hatalı üetilmiş bir araba hızlandıkça rüzgar basıncı arka cama baskı yapıyor top speed için uygun bir arac degil bu yüzden cogunlukla spoon spoiler tercih ediliyor yavşaltmaktan cok hızlandırıyor spoon spoiler EK kasaları
Sedan lar daha cabuk top speed e ulaşıolar
EP kasanın sürtünme katsayısı cok daha az tabikide
unutmayalım fabrikalar daha iyisini yapmadıgı sürece eskisinin yenisini üretmezler :)
işte senin ek kasayla 6. viteste yaşadığın güç kaybı, EP3 te daha az olur.. eğer cw si daha düşük ise.. bire bir EP3 lerle karşılaştırmak daha doğru sonuç verir kanımca :)
21-01-2011, 15:18
BMK TypeR
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
Kanka benimde 12 cr idi birde ben hafiftim ortam 70 son 80mm dc idi
biliyosun işte denemelerde 5 6 boy actıgım araclar 6 ya aldıgımda yanıma geliyolardı :)
ama son tüp degiştirdikten sonra cok farklı olmuştu hep açılıodum
Toda iyidi bırak boktan SSR ile japon Todayımı karşılaştırıyosun reşit yapma Allahını seversen :)
kalıte olarak demıyorum ssrda aldım toda da aldım, ssr daha genış bı headers:) belkı daha ıyı olur:) kanka sen bıde son tüple hedersı degıstın conta taktın gaz kelebegıde takmsıtın yanlış mı hatırlıyorum:)
21-01-2011, 15:26
Serhat Y.
maşallah DBS ye güzel görünüyor gidişi kadrandan 100-200arası. benimde şu şanzuman bi çözülsede bende kadran çeksem izleyince şimdi heyecanlandım yine,,,
tebrikler tekrar Yiğit,,
21-01-2011, 15:29
Alper_
maşallah ses ve hızlanış çok iyi :)
21-01-2011, 15:33
B.Aktepe
her egzoz kasnağı her egzantrikte 7-8hp verir diye bir kural yok arkadaşlar. egzantrik üretici firmanın belirlediği değerlere göre kasnak tercih edilmelidir. egzantrikler centerline larını oem e göre ayarlanmıştır. aklınız todaya gidiyor biliyorum ama bpr egzantriklerine bakmak gerekiyor. belki ihtiyaç olmayabilir kasnağa. bu setup arabada bende kullanıcak olsam ssr muadili bir header 76mm düz boru sona 70mm susturucu tercih ederdim. 6. viteste araba denemenin bir anlamı yok bana kalırsa :)
edit: bu arada maşallah yiğit çok güzel olmuş. kazasız belasız inşallah :)
21-01-2011, 16:06
miniks
Alıntı:
SONE-R Nickli Üyeden Alıntı
işte senin ek kasayla 6. viteste yaşadığın güç kaybı, EP3 te daha az olur.. eğer cw si daha düşük ise.. bire bir EP3 lerle karşılaştırmak daha doğru sonuç verir kanımca :)
EP de de başımıza geldi denedik gördük 76 söktük 63 taktık farkı gördük
herkesin düşüncesi farklı olabilir bende yurt dışından adamların kullandıgı sistemlerin bizim burda kullanılması taraftarı degilim
adamlar 3" orta boru 3" son kullanıyolar NA k20 swaplarda vs vs
ama adamlarda yakıt da var herşey var sonuna kadar kullanabiliyorlar güclerini ayrıca adamlar 0 - 400 olarak düşündükleri için nekadar serbest okadar iyi mantıgı ile hareket ediyolar bazıları orta boru bile takmadan direk megafon kullanıyolar
bizdeki yakıt belli sınır belli vs vs
ayrıca hiç kimsenin 0 - 400 kovaladıgı da yok rollinge cıkan 2 typer da da kusura bakmayın ama 5 biter roll biter hiç yapmadık bugune kadar 6 ya cekeriz 6 da yürürüz herşey ozaman belli olur
Ben tekrar söliyeyim denensin görülsün
sadece son susturucu degiştirip 5 6 hp kadar alıcaktır arac ama top speede cıkışı yavaşlıcaktır hatta mümkünse drift box ile süre de tutulabilinir 100 - 250 gibi
benim dedigimin akside cıkabilir bilinmez :D
21-01-2011, 16:10
B.Aktepe
bu setup arabada 76-70, 70-63 ten daha verimli olucaktır yüksek hızdada dynoda da :) denemekte fayda var bencede :)
21-01-2011, 16:20
miniks
Alıntı:
B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı
bu setup arabada 76-70, 70-63 ten daha verimli olucaktır yüksek hızdada dynoda da :) denemekte fayda var bencede :)
he bak oda olabilir
sonuçta ben illede 70 - 63 demiyorum
orta geniş son da sıkıştırmalıyız diyoum
76 - 70 e de varım
ama 70 - 70 yada 76 - 76 ya yokum diyorrrrrrrrrrrr
21-01-2011, 16:24
sakhee
ustalar şimdi bizim setup ta da sıkıntı var o zaman bu bilgiler ışığında
60 boru 60 otto :D :D :D
bu arada video şirkette izlenmiyor, akşam evden bakacağım
Rabbim cümle alem-i islam a Type R lar nasib eyle :)
edit; Amin :)
21-01-2011, 16:32
miniks
filtre egzost headers kpro typer a 63 orta 63 son idealdir
21-01-2011, 16:33
BMK TypeR
Alıntı:
miniks Nickli Üyeden Alıntı
he bak oda olabilir
sonuçta ben illede 70 - 63 demiyorum
orta geniş son da sıkıştırmalıyız diyoum
76 - 70 e de varım
ama 70 - 70 yada 76 - 76 ya yokum diyorrrrrrrrrrrr
demek bmk ondan gıdıyodu dc hders 68mm ara boru 63mm dc son:)
21-01-2011, 16:36
sulhi
vay be 2 dakıkada BMK gene ucak yaptın he reşo :) sana stok subaru bile yetıodu :)