arkadaşlar elimde bikaçtane karpuzvar kırılan şanzumanlardan kalan :D buları kilit yapmak istiyorum ama kaynak olmadan nasıl yaparız yada yapılabilirmi yapan varmı teşekkürler
Printable View
arkadaşlar elimde bikaçtane karpuzvar kırılan şanzumanlardan kalan :D buları kilit yapmak istiyorum ama kaynak olmadan nasıl yaparız yada yapılabilirmi yapan varmı teşekkürler
tofaş difransiyelimi ?
opel f20 şanzuman
soner at kaynağı olsun bitsin.sadece yarışlarda kullanıyorsunuz aracı.dönüşlerde zorlanırsın tek.
araya sıkışmış bi f28 varmı acep
dönülşerde akis çıkartablirsin yada parçalarsın
nasip :D Belki orda bi yerdede
f28vardir hatta bence var arayan bulur benden soylemesi :)
copcude ters1 oldugu devirdeyiz zenci. Belki ayfon takaslarim :ufuk:
Mahsunun deyimi ile;
" KAYNAĞI GORDÜM " :D
yanlış yer kaynatılmış dimi ??
asıl olması gereken bu bir arkadaş şaka yapmak için yüklemiş sanırım o fotoğrafı internete :D
http://zilvia.net/f/archive-faqs/148...-approved.html
[QUOTE=psikolojikdeli;2095119]asıl olması gereken bu bir arkadaş şaka yapmak için yüklemiş sanırım o fotoğrafı internete :D
How To Weld An Open Differential *Approved* - Zilvia.net Forums | Nissan 240SX (Silvia) and Z (Fairlady) Car Forum[/QUOTevet olması gereken bu ama bi dip not ..kaynak işlemi sırasında akisleri takarak kaynak yapılırsa daha sağlıklı olur ısınan dişliler ceker ve akislerde girmez busefer
gec yazdıgım icin kusura bakmayın ama o foto gercek .saka falan degil.cocugun biri kilitli dif yapmak istemis herhalde buna telefonla tarif etmisler buda kafasına gore basmıs kaynagı sonra holly shit arac hareket etmiyor bu nası is diye bi forumda konu acmıstı ayrıntısını unuttum ama tam kopmalık:D
Orjinali diff ten kilit diff olmaz. En fazla aşağıdaki zamazingo ile olurmuş gibi olur.
Phantom Grip
ben yaptım dün gayette güzel oldu arkadaşım
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._7898707_n.jpg
BMW'cilerin ve diğer arkadaş itişli araç sahiplerine aklına diferansiyel diyince arka dingilin direk ortası geliyor. Benim kastettiğim ise diferansiyelin kendisi. Kaynak yapıp %100 kitlemek dışında o diferansiyel üstünde değişliklik yaparak kilit yapamazsın. Komple değişmesi lazım. Kasayı kastetmiyorum.
sadece drag kovalayan adam için biçilmiş kaftan drift kovalayan adam için %50 iyi günlük kullanan adam için çin işkencesi dönüşlerde zorluk yaratıyo her dk yanlayan adam için sıkıntı yok ama :D
arkadaşlar diff kildini tamamdır ***** kaynak yoluyla foto koyma ma gerek yok sanırım inşallah 3 nisanda farkı görücez şanzuanı 3. kez kucaklamayız inşallah :)
Orjinal diff i kaynatmanın zararları nedir? Yeni konu açmak istemedim.
kullanımı zordur yavaş yapılan manevralarda takır tukur öter
Düz yolda araç sollarken yaptığın manevra bile hayata küstürür arabayı :D
Bi hort çekelim bunun ortalama maliyeti ne olur , getirisi nedir götürüleri yukarıda okudum.
Bunun dışında eski tip 131 motoruna neler yapılabilir ? Çok bişeyin olmadığının farkındayım ama elımızden gelen herseyı yapmaya hazırız.
Volan taşlama/silme/hafifletme
headırs
egsoz
duz boru
hafıfletme pekı bunların dısında motora kapak acmadan ?
Yada kapak acarsak ?