arkadaşlar bu iki araç arasından birini almayı düşünseniz kararınız hangisinden yana olur....size göre iyi ve kötü yönleriyle
Printable View
arkadaşlar bu iki araç arasından birini almayı düşünseniz kararınız hangisinden yana olur....size göre iyi ve kötü yönleriyle
tabıkıde z4 3.0 alırım.. s2k ya hayran olmama rağmen...
her yönden farklı...
z4 2.5 olursa dusunurum herhalde o zmn s2k yı alırım...
kafada s2k alırım..artısı eksisi benim için hiç önemli deil z4 e göre..çünkü çok seviyorum..benim için s2k yı seçme nedenim..s2kdan daha çok zevk alıcamı düşünüyorum..biraz sertlik var işin içinde bence..z4 te bi konfor havası nebiliyim tercihim olmazdı bide tasarımına hiç alışamadım z4 ün..nekadar bmw nin 6 silindirlerine aşık olsamda s2k nın sesi beni daha çok tahrik ediyo :) yani hayalimde kurduğum bi s2k konsepti var ama bi z4 konsepti yok..yani nebiliyim rengi şöle olsaydı jantı böle olsaydı gibi ... :)
3.0 olursa z4 alırım. 3.0 olmazsa s2k yı tercih ederim
vergi mergi işim olmaz z4 ile zt önden böle bi üzgün bakıo araba uyuz oluorum çn görüntüsüne
s2k alsın tuna yakısır
hertürlü giderim z4 alırım hem daha konforlu hem daha iyi gidiyo hem daha şekilde yapınca bence bikere bmw yani daha karizma ve rahat
BMW de kullandım şu andada s2k sahibiyim.Z4 ün tipi hiç hoşuma gitmiyor sanki bagajda oturuyormuşsunuz hissi veriyor dışarıdan bakınca.Yarıcı durmuyor.S2k hertürlü daha özel bir arac buna eminim.Normal bir BMW almaktansa klasikleşecek bir arac almayı daha uygun gördüm.
Bmw Z4 tercih ederdim bende heralde..konfor,donanım v.s dolayısıyla..ama karar veremicek gibi olursam yazı tura atarım s2k'de cok guzel bi araba..:D
benim seçimim bmw den yana olurdu,,,hem donanım hem performans bir arada olunca daha bi hoşuma gidiyooo................
Aslında herkesin seçimi Bmw dan yana olurdu ***** fiyatı 2 katını buluyor :)
Ben tasarım olarak S2000'i daha yalın fakat saldırgan buluyorum z4'ün tasarımı da çok başarılı fakat önden biraz üzgün bakışlı olması saldırganlığı öldürüyor.
Donanım konforda o fiyata alınması gereken şeyler bence, Arkadaşımda Mz4 var kaldıki o da o kadar da konforlu değil, s2000 gibi sert bir araba, ama donanım olarak kat kat üstün s2000 den...
Kısacası tasarım motor olarak s2000'i tercih ederim :)
Coupeyse hiç düşünmeden z4 isterse 2.0 olsun ama coupe olsun...
benim için bu tip arabalarda elektronikmiş konformuş pek bağlamıyo açıkçası...s2000 in daha sert karakterli olduğunu düşünüyorum..daha sportifliğe yakın bi havası var.. s2k işte :)
tabiki z43.0 havası karizması konforu yol tutuşu sürüş zevki performansı sunduğu donanım rahatlığı herşeyi ile z4 ha sen dersen o paraları veremem benzinini karşılayamam vergisi falan kasar ozaman s2000 alıcan başka şansın yok :)
Bence s2k tercih etmenin tek sebebi vergisni benzinini ödeyememe değil,M3 ünü satıp subarusunu satıp s2k alan arkadaşlarım oldu.Z4le s2k tarzı farklı 2 araç.Örneğin ailem hondanın guvensiz olduğunu düşündükleri için bana e92 coupe Bmw teklif ettiler ama ben evo yada s2k düşündüm ve kısmet hondaya oldu.Bu en yakın kendimden örnek..Z4 cok guzel bir arac 3.0 var arkadaşımda ama s2k havası bana bambaşka geliyor.Tercih ve zevk meselesi bence..Saygılar sevgiler
Ben zaten kıyaslamadım.Tercih ve zevk meselesi dedim bende yukarda gayet acıkca yazdım zaten.Bende BMW kullandım ama herzamanda dedim s2k tarzı farklı diye.
s2k avantajı: vergisi düşük, düz 6 ileri vites, 2.0 motorda 240bg, modifiye parçası bulunuyor, ikinci eli ucuz, düz vites, drfit yapman daha zevkli olur, 9500devir çeviriyor, motorsiklet gibi zevk verir, tam bir modifiye arabası, otomatik z4 3.0ları geçersin, modifiye ile her arabayı geçersin, üst devirde motorsiklet gibi sesi var,
s2k dezavantajı: satamazsın, herkes beğenir fakat honda fanatikleri dışında alan zor olur, ikinci elde değer kaybı çok yüksek, yolda gidişi tangır tungur, çatırtısı eksik olmaz, diriliğini çabuk kaybeder, üst devirlerde z4 3.0dan daha çok benzin yakar, vites geçişleri çok kemikli, içi çok dar şapkanı bile zor çıkarırsın, üstünü açman için 2 tane klipsi açıp kapaman gerekir, donanım hiç yok gibi bişey, anti patinaj, viraj denge sistemi vs hiç bişey yok, stok s2k düz vites z43.0ı geçemiyor, z4 kadar radikal bir görüntüsü yok, s2k alacaksan binmek için bir aracın daha olacak, ikinci elde temizini bulman zor, 2 senede turşusu çıkar,
z4 avantaj: bmw, üst sınıf kullanıcı arabası, sistemler yarı kapalı durumda senden iyi makasçı olmaz, çok güzel sistemleri var, kaza yapman için düz duvara vurman gerekir, yol tutuşu daha iyi, egzotik bir görüntüsü var, ... potansiyeli çok yüksek, en rahat spor arabalardan, iç kabini çok zevkli, koltukları rahat, parçası daha kolay bulunuyor, satarken avantajlı, üstü tek bir düğme ile açılıp kapanıyor, koltukları 8 yünlü otomatik ayarlanıyor, amfili 8 hoparlör müsik sistemi var, direksiyon şekli çok güzel, torku s2kdan daha yüksek, 10bg düşük ve 100kg daha ağır olmasına rağmen s2k ile aynı gidiyor, hiçbir bmwye benzemiyor, gündelik binebilirsin. 3.0ın egsozunun sesini bmw mühendisleri özel yapmış, çok hoş bir sesi var, satarken s2k kadar değer kaybetmiyor, senelerce diri kalır, çıtırtısız bir şekilde binersin.
z4 dez avantajları: vergisi daha yüksek, ikinci elde temiz düz vites z4 bulman zor bulsan bile satman zor, modifiye parçası pek bulunmuyor, oturma pozisyonu değişik, gemi sürüyor gibi sürüyorsun, modifiyesi pahalı, 2.5 az yakar vergisi az ikinci eli değerli ama herkes seni geçer, alırken s2kdan daha pahalı, tentesinden s2kya göre içeriye daha fazla ses alıyor,
sonuç s2k z4ten daha zevkli ama bela bir araç, problemlerinden dolyaı aldığın zevk burnundan gelebilir. z4 ise görüntüsü daha hoş, performansı s2k ile aynı donanımlı rahat fakat bunların karşılığınıda isteyen bir araç.
bunlar benim bildiklerim benim bakış açım, gerisine siz karar verin...
265 geldi ewt ve 0-100 5.9sn. hatta smg şanımanlılarda var onlar 272 bg 0-100ünü siz düşünün. ben 231bglik z4 le kıyasladım. yoksa 272 smg z4 karşısında s2k falan kalmaz :D
roadstarların özelliği bagajda oturmak gibidir zaten kesinlikle z4 3.0 diyorum.
akdeniz
Z4'ün ikinci elde kaybı S2k dan çok daha fazladır.S2000'in ikinci elde çok değer kaybettiğine katılmıyorum kesinlikle.S2000 fiyatıyla zaten rakipsiz.O fiyata okadar performans sunan başka bir cabrio araba daha yok.Ama Z4 alınacak paraya başka roadsterlarda var.
Satma konusuna gelince Z4 satması çok daha zor bir araba kaç aydır satmaya çalışan tanıdıklarım var satamıyorlar arabalarını çok temiz olmasına rağmen..Fakat bugün bir S2000 i kazası yoksa kolay satarsın..Kalite konfor dersen Z4 tabiki daha iyi bir araba bu bakımdan S2000 ile karşılaştırılmamalı karşılaştırılıcaksa Porsche boxter,slk ile karşılaştırılmalı.Z4 ün içinden tıkırtı gelmiyor da değil hani..S2000'i diğer roadsterlardan ayıran diğer bir özelliğide daha safkan, spor ve agresif bir yapısı olması.9000dd çeviren başka roadster aklıma gelmiyor şahsen. anti patinaj viraj denge gibi sistemlerin olmaması senin için dezavantaj olabilir ama herkes için öyle olduğunu sanmıyorum.Yeni s2000 lerdede zaten bu sistem Vsa adıyla var.
Yol tutuş konusuda s2000'i yeni almış biri biraz sıkıntılı anlar yaşatabilir ama araca alıştıktan sonra kullanması zor değil.Prof ellerdede pistte yaptığı dereceler ortada ağırlık dağılımı çok iyi.Pistte gazlamak için üretilmiş bir roadster diyebiliriz.Z4'ün her pistte S2000i geçebileceğini pek sanmıyorum.İki araba arasında yol tutuşta dağlar kadar fark yok sonuçta.Sorunsuzluk dersek S2000,Z4 ten çok daha sorunsuzdur emin ol çünkü S2000 de sorun çıkarıcak herhangi bir elektronik sistem yok motor ve şanzıman bakımındanda nereyse kusursuz olduğunu düşünürsek geriye S2000 problemli araba dedirtecek kadar fazla birşey kalmıyor.Senin problemli bir araba demeni sağlayan sorunlar nelerdir peki:beuj:
Performans olarakta iki aracıda deneyenler S2000 in geçtiğini söylüyorlar.Test verilerindede zaten s2k'nın 0-200km falan daha iyi.
Tasarım konusuna gelirsek S2000 7-8 senelik bir tasarıma sahip olmasına rağmen hala gözümde Z4 den çok daha iyi bir tasarıma sahip daha yırtıcı bir havası var.Z4 önden çok kötü duruyor beğenmiyorum şahsen salak bir havası var.
bence z4 ile s2k kıyaslaması yaramaz bir çocuk ile uslu bir çocuğu büyütmek gibi. uslu bir çocuk sizi üzmez , varlığı size sürprizler hazırlamaz. fakat yaramaz bir çocuğu büyütürken her türlü zorluğu , heyecanı ve sürprizlere açıksınızdır. eğer s2k konusunda bahsedilen sorunlar modlama konusunda ise ; tabi ki de biraz kafanızı kurcalayacak ve size beyin cimlastiği yaptıracaktır. fakat z4 al ve bin olayından fazla ieriye gidebilecek bir araç değil benim düşünceme göre. bence sabah kalktığınızda s2k'nın hırçın bakışları kontak anahtarını avcunuzda sıkmanızı sağlayacak ve her bakışta keyif alacağınız bir araç. z4 bence çok morali bozuk bakıyor , hayalimde canlandırdığımda klima açık uzun yolculuklar dışında aklıma birşey getirmiyor açıkçası :) tabi herkesin şahsi düşüncesi...
z4 motor gucunu bilmiorm ama nolursa olsn s2k tercih ederim.kullanicilarda gzlce aciklarlar sanirim :icon_tup:
İkiside her anlamda çok başarılı ve güzel otomobiller tamamen marka sevgisi ve maddi imkanların ön plana çıktığı bir tercih olur.
s2000 : 84.050 YTL
z4 3.0i : 80.000 Euro civarında
yok o kadar degıl bıraz daha dusuk o fıyata z4m verıyolar artık 2007 yanlız :) ayrıca z4 3.0si ın hiçte uslu bir cocuk olduğunu sanmıyorum m3 le beraber yürüyo bu dedimiz araba lütfen küçümsemeyin 330ci a benzemez z4 :D
M3 cabrio yu hesaba katmayalım lütfen Serkan :) Sinanın arabasında extra 1(kesin) emin olmadığım 2. ki$ide varmı$. Ayrıca tesisatıda var araç manual. Can arabada tek ba$ına ve Smg $anzımanla yürüyor. Arada temiz 400-500kg arası ağırlık farkı varken M in geçilmemi$ olması bile ba$arı :)
Z4 hakkında yazabileceğim çok $ey var. Oncelikle problem adı altında bence çirkin bir araba. Gidi$i falan bu araca sahip olmak isteyen birini çokta tatmin eder ama kullanan 2 arkada$ımda tente motoru ve tente kuma$ıyla ilgili problemler ya$adı. Bitanesinin tentesi yırtıldı hatta. Borusanın anlamsız kaprisleri yüzünden 1ay tente bekledi araba fln .. Bunun dı$ında s2k hırçın çocuk doğru ama büyütürken problem çıkardığı fikri yanlı$. Gerçekten sorunsuz bir araba tabi insancıl kullanılmadığında yürüyende problemler çıkarabiliyor. Pistte fln deneyimli bir sürücü s2k ile çok iyi zmnlar elde edebilir. Aracın en büyük özelliği zaten 50/50 olan ağırlık dağılımı ve bu araç drift aracı fln da değil yani :) Bana göre en büyük dezavantajları vtec açıkken yaktığı yaakıt ve üst süratlerdeki verdiği güvensizlik hissi. Bunun dı$ında Emre(Imp.MAniac) nin bütün yorumlarına katılıyorum.
ben s2kderim:)bmw cırt,hemide pahalı uğraşma vergisiyle verdiğin paraya yazık olur yani :)
z4...BMW
s2k..honda
s2000 i öle bi anlatmışsınız ki arkadaşlar hiç sorun yok fln die ki bide imrezamaniac nickli arkadaşımız şanzımanında sorun olmuyo fln demiş s2000 in buğüne kadar 4 5 arkadaşımda s2000 oldu ve hepsi şanzımanla ilgili problemler yaşadılar uzun süredir s2000 kullanan arkadaşların çoğu söler bunu yani ve benim arkadaşım standart arabayla daha 15bindeki arabasında aks kırdı 2 kere hemde bide 2 küsürlerde hiç sorunsuz bi araba deil yani ama z4 ten tabiki sorunsuzdur o konuda bende hemfikirim yani çünki z4 kadar donanıma sahip fln bi araba deil herşey ortada s2000 de ztn bozulucak bişi yok z4 kadar orası doğru ...
ya standart bınecegım dersenız z4 ama belkı bıraz oynarım dersenız s2000 derım
güzellik kişiye göre değişir görkemcim bende z4 ü daha çok beğeniyorum mesela bide honda tırt :D cocuk mezarı abi s2000 rahat edemiyorum z4 al rahat rahat gez :D
Anılım s2k kullanan arkada$ların hangisi aracını normal bir araba kullanır gibi kullandı ki ? Hepsi acı acı aracı yoruyordu yani yine bile dayanıklı bir araba.. M lerde difr. kırabiliyor ne bileyim ta$ıyıcıları hasar görebiliyor :) Bu $imdi bmwlerde yürüyen sorunları kroniktir anlamına mı geliyor . Bence değil kullanımla alakalı ;)
Eh abi tabikide hor kullanılan araba her zmn sorun çıkartacaktır yani .. Arabalar inanılmaz sağlamda yapılabilir ama bu sefer servis nereden para kazanıcak. Biraz stratejik yönüde var bu i$iN :)
Konunun özeti , hızlı bir kullanıcıysanız s2000 sizin için iyi bir tercihdir ancak z4 otomobil anlamında çok daha fazla $ey sunacaktır.. Ba$kada bir$ey demeye gerek yok sanki :)
ben hep öle dedim ama konuda öle dememiş kimse :)