ilk sorum turbo yaptıımızda klima kesin iptal oluyormu ? ikinci sorum stock ınternalla kaç bara kadar kullanılır takribi güç ne olur son sorum ise otomatik viteste kullanırsak sıkıntı yaşarmıyız yada nereye kadar dayanır ...
Printable View
ilk sorum turbo yaptıımızda klima kesin iptal oluyormu ? ikinci sorum stock ınternalla kaç bara kadar kullanılır takribi güç ne olur son sorum ise otomatik viteste kullanırsak sıkıntı yaşarmıyız yada nereye kadar dayanır ...
Benım bıldığımde sana kalmış bişi sökgitsin ben komple soktum klımayı okan
Evet artık biliyorlar çunku :D:D
ya ben klima sökülmesin istiorum dier konular hakkında bilgisi olanları bekliorum :)
yaw ne durbosu ne işine yarayacak sanki???? tak eski usul bi lpg bak nasıl performans alıyorsun :D:D:D:D:D
Okanım böle bi projen varsa hayırlısı olsun otm. 1.6 ies turbo neler yapabiliri senden göreceğiz gibi bi his var içimde;)
bu arada manifoldun yapısına göre klima sökülmeyebilir die düşünüyorum tabiki bilen arkadaşlar tecrübelerini aktarırlar sana :)
ben stock internal ve klimayla beraber kullanılacak bi setup istiorum....
otomatik vites kalacak .. aşırı bir performans hedefim yok sadece torku arttırmak amaçlı bir çalışma .. hedefim 160-170 hp dahafazlası değil...
0.4 bar ve yukarısı tehlikeli..yani 160-170hp...fazlası şanzıman için iyi degil...denedik gördük.....:D
şöle diyeyeim revhard in kilimalı kitleri var ucuz ve güzel yada sadece oun manifoldunu alabilrsin ama downpipe çok içş açıcı olmuo
şanzımanı elimizie alırmıyız 160-170 beygirlerde ... bide emre sen otomatik dimisin olm hala kaç barda kullanıosun bi bilgi ver azcık:)
yok olum artık düz.....ne olur ne olmaz bilemeyiz...ama millet diyo çok saglıklı olmuyo die...gerçektende öle.....otomatik bu ne yapcagı belli olmuyooo..1000km sonrada kırılır 10000 sonrada.....düz iyidir kafa agrımaz..
bir turbo sever olarak atlıyım konuya :D ankarada 1.4 otm. bitane civic var.1 sene fln oldu yapılalı ara sıra yoruyorum geziyo :rolleyes: klıma ozel bir ugras olmazsa (cok ozel) sokmeden olmuyo :( yani ben nee gordum nee duydum :confused: hatta ben sırf klıma icin soksemmi turboyu die dusunmuyo diilim:rolleyes:
O zaman 2 şık arasından birini seçmek lazım
a) Kabin içinde serinlik...
b) Ebedi performans...
allah allah baş çavuş mu osuruyor burada ya
anlamıosunuz anlamadanda salak salak yazıyorsunuz emre 1 senedir kullanıo .5 bar basıo evet
Bakın bakalım klima iptalmi bu turbonetics RevHARD dada VAR
http://www.turbokits.com/images/fmax..._turbo_kit.jpg
emre daha güç istediği için düze geçmek zorunda yazı yamzış olmak için yazı yazmayın şu topiclere
yaw durun sinirlenmiş havalarına girdim eşek olasım gelmedide :D baş çavuş olasim geldi :D
burdan yavaş yavaş parça toplamaya başlayacağım sonucunu çıkartıyorum ... son durum olarak klimam ve otomatik vitesimi muhafa ederek + 50 beygiri hedefliyorum..
peki kullanmamm gereken parça modelleri nelerdir ... turbo olarak ne kullanmalıyım ... manifold olarak REVhard veya benzeri o tarz bişi alcam artık o kesin.... cooler ve cooler boruları da sorun değil.. geriye benzin pompası ve enjektörler mi kalıyor ?
heralde manifold olarak revhard kullanicam demek istedin. daha alman gereken bir suru sey var benzin pompasi ve enjektor den baska. BOV + wastegate + turbo olarak heralde bi GT25 yeterli olur. egzos ve downpipe heralde iskender de yaptirirsin. bide ayar icin en kotu bi VAFC falan ve daha ufak tefek bikac sey daha eminim gerekir. bu turbo isinde evdeki hesap carsidakine pek uymuyo.
okan düşük basınç turbo güzel fikir..ferrari'leri hayabusha'ları kovalamak gibi bir düşüncen yok biliyorum..zaten bu işin sonu dibi yok...ben de senin kafadayım..
0,4 bar gayet tatminkar olur bence...
beyin+yazılım+egt sensor aklıma ilk gelenler..bir de arka frenleri diske çevirmen güvenlik açısından yararlı olur sanırım..
ferrari hayabusa geçmek çok mu olay sanıosunu anlamıyorum komiksiniz :) şaka makinaları sanıyorsunuz sanırım
oz bana demis galiba lafları.ben daha once duymadıgım ve gormedigim icin ole yazdım.varmıs saol bilgi icin.
Safc okan, vafc degil senin araban vtec degil cunku :) Ayrıca safc yerine ciplenmis bir ecu gerekli ekipmanlar ve crome tarzı bir rom editorle daha saglıklı bi ayar imkanın olur. Bu arada o listeye birde en azından bir egt eklersen fena olmaz.
vtec olmayan aracta vafc nin gereksiz olacagını dusundum orayada smile'ı koydum gordugunuz uzere beyler :D ha safc ile bi farkı mı var artısımı var bende onu anlamadım niye onu tavsiye ettiniz :)
ha vafc ha safc ikiside piggyback, ben hala bunun yerine ciplenmis ecuden yanayım piggybackden daha saglıklı olacagı kesin.
enjektör şart..yetmiyooo...:D :D bide bence gt25 gereksiz...t3 her türlü yeter..fiyat olarak yani..
Gereksiz mesajları düzenledim enjektor şark VAFC SAFC hacklarıne hep karşıydım halada karşıyım Yanıltarak ayar oldumu adam gibi düzel tutmaz