arkadaşlar sizce rolling durumunda ne olur 200 e kadar?? STOK OLARAK
Printable View
arkadaşlar sizce rolling durumunda ne olur 200 e kadar?? STOK OLARAK
gtc alır...
3 den sonra gtc uzar
Fabrikadan çıktığı gibiyse!!filtre bile olmayacak!(hani STOK ya:D)106nin hiç şansı yok:heyoo:
gtc orjınal halde benm RC den 2 de bastıgımız anda kopmaya başlıyo sonra boy boy oluyo... ama 106 nın giderine bağlı
canım sıkılıyodu deneyelim :)
aynı motora sahip insignia ile basmıştık gti da 2 kişiydik geçmiştik..fakat astra daha iyi gider diye düşünüyorum..gti stock olunca gtc geçer diyorum :)
ben insignia ilede denedim fakat gtc insigniaya göre kat kat iyi gider
ben 2.4 accord ile filtre we egsoz düz borulu GTI ile denedim, hız yükseldikçe accord öne çıkıyor,denedik gördük.
stock insignia turbo ile denedim, insignia şok etti beni, çok iyimserdim geçerim diye ama insignia "RAHAT" geçti...
Sonuç olarak ASTRA GTC, Stock bir 106'ya kesinlikle Acımaz ;) Şahsi fikrim deneyimlerime dayanarak bu yönde...
gtc ile insignia'nın tek farkı ağırlık mı?
muhtemelen gtc geçecektir
peki saxo nun speclerı=cip+filtre+51boru+13/59+eksoz olsa sonuc ne olur?
GTC alır diye düşünüyorum bende.
gtc vıtes attıkca farkı acacaktır
gti tehlikeli bir makine, 180-185hp ürettiğim dönemlerde 160a kadar 1boy gerisinde kalıyordum hep, aracın specide chip+filtre+headers+egzosttu, benim kayıplarım çok fazla ayrı konu, yazılan speclere göre gti 170-180lere kadar tutunabilir gibi geliyor en fazla, insignia nın da yürümeyenleri bana denk geliyor heralde, ben bi kaç kez didiştim, abartı bir performans göremedim veya basmadılar diim
GTC ayırır
video bekliyoruz bende gtc den yanayım.200 e kadar bi denensin konudaki gibi :)
hertürlü astra alır..
astra gtc +1
güzel denemeydi arkadaşlar tanıştığımıza memnun oldum. her ne kadar polis ve kamyonlar bizi rahat bıramasada ... :)
şimdi yorumları alalım :)
GTC 1340 kg+ cat back+downpipe
saxo 935 kg ( bu civar bişe ) filtre+ yazılım+kısa şanzıman+ komple egzoz
kısa şanzıman olduğundan her 2 aracın devrindede denendi yolcu yok
astra rahat alması lazım.turbo back exh.insignia bile denediğim bi kaç 106 yla kesinlikle giderdi.ve geçerdi
sonuçç ne oldu??
pardon ama astra gtc 1240 kg değilmi ?? bi yanlışlık olmasın?? sonucu her 2 taraftanda bekliyoruz yorumları ;)
tamam kardeşim rolling sonrası muhabbet edemedik hafta sonu bişeler yapalım. çay,kahve :)
Bu arada arkdaşlar şöyle oldu anlatayım.
saxonun devrinde basınca ben 2. vites 40 civarı bişeye denk geliyorım 3500 devir civarı devirsiz kalıyorum. saxo kafa cıkarıryor kfa göz devam ediyoruz 3 biterken öne geçmeye başlıyordum 4 de açılmaya başlıyorum. vites kaçıdıklarımızı veya önce basmaları saymazsak durum bu. 2 de 60 gibi bastığımızda kafa kafa devam ediyor gene 3 biterken öne geçmeye başlıyorum. saxonun son hız 205 civarıymış o yuzden 200e kadar denedik. ben 3 deyken saxo 4 e atıyor galibaişte o ara bı yarım boy öne cıkıp sonrasındada acmaya devam ediyorum. Es kaza vites geç değiştirdin mi saxo gayet seri hızlanıyor. hatasız vites atmanız lazım tam devrinde :)
kısaca saxonun devirnde basınca 4 e atana akdar beraberiz. benım devrimde basınca 3 biter gibi oluncaya kadar beraberiz. Üç aşağı 5 yukarı durum bu.
bişey daha soyliim kg farkına istinaden saxodan 1.43 kat daha ağırım saxo tahmını 135 bg civarıdır ( bu speclere siz daha iyi bilirsiniz ne verebielceğini) benım kg da olsa 193 bg felan olurdu. saxo gayet hızlı maşallah, tam ayarlansın bi daha deneriz. :)
Bu arada benım araç 1340 kg ,1240 değil ( 1385 diyende var full donanımlı haliyle bende cam tavan yok )
Opel Astra GTC 1.6 Turbo 2008. Pictures. Specs.
Opel Astra GTC 1.6 Turbo ECOTEC car technical specifications - automobile tech data from Carfolio.com - 3 door 1.6 litre (1598 cc) Inline 4 180 PS, 6 speed manual
engin kardeşimde bi anlatsın. Gelen arkdaşlara teşekkürler kısa sürsede ceza yemden atlattık :D
2.kat duruyo benim iyi gittiği içinde ellemedim daha, aslında 2. katıda iptal etsem ustler cok daha istekli olacak. suan %70 perf alıyorum egzozdan. Stok rc ile 3-4 boy rahat oluyor.Yazılımlı 207 rc lemans ile denedik hep kafa kafaya yürüdük o yüzden şimdilik iyi. :)
Maşallah iki aracada.
Demek ki GTC'de güzel bir yazılım olsa çok tehlikeli makina olcak...
aynen abi ayarlarımı tam bi yapıyım bırdaha deniyelım :)
bendede durum söyle arkadaslar 5 vitesin ortalarına kadar öndeyim ben kendi 4.vitesimde hiç geçilmedim 5 e attıgım da astra geliyor yanı kısacası ortalama astra 4 e atana kadar kapımda 4 e atıyor 4 dolmaya baslarken ben o ara 5 e atıyorum ortalarında geçiyor ben muhtelemen hesaplamadım ama 180-185 civarına kadar burun önde tutunuyorum sonrasında geçiyor astra abi yanlışım varsa düzelt ibreye hiç bakmadım ama tahminim senin 4 ün ortalarında geçiyosun beni 200 de 3 boy yemiş oluyorum.. ayarlarımı bi yaptırıyım tekrar cıkarız abi aracına maşallah gayet güzel gidiyor:icon_tup: dyno ölcümünde benım aracım 127 hp verdi bu arada enson opelin devri nasıl oluyor dıye sorarsanız bılmıyorum ama opele kurduğunuzda benım devrim şöyle oluyor 2 vites 7000 falan bastıgım an bıtıyor vites ben bu kadar tutunabiliyorum ama stok gti ın hiç şanşı yok bencede
bu vites oranlarım şu şekilde benim13/59= 3-120 4-160 5-207.5 civarı bitiyor takometre hatası yoksa
opelede maşallah saxo ya da speclerıne gore gayet ıyı tutunmuş !! keske bide drag yapsaydınız..:soru:
mesele sarması sarmaması degılkı ona bakılırsa saxo da sarar cunku kısa sanzuman var ve muhtemelen 2 nın sonuna kadar sarıcaktır bu sadece bği deneme dragda saxo her türlü alır rollıngdede astra ve ona bakılırsa 185 hp cıvarındakı bı opelle 126 hp bi saxoyu denemekte pek mantıklı degıl ;)
3 aşağı 5 yukarı durum bu 3-4 berabere kafa kafaya burun farkları oluyor saxo iyi atılıyor ilk basınca 4 e gelince dediğimiz gibi senin devrinde basınca bıraz daha geç alıyorum benım devrimde basınca kafa kafaya gidiyoruz 3 bitene kadar. guzel denemeydi işin kısası video felan varsa egzoz seslerini dinlerdik :)
Bu arada dragda saxo geçer beyler ben toparlayana kadar adamda kısa var :D dragı sevimiyorum arabaya yazık
Enginin dediğini gibi kısa şanzuman 2 taraftan birinin hızını kesiyor. ben Aslında 2. vites 60 da bana tam uymuyo gibi 2. de 65 felan daha iyi olur.
aynen abi haklısın bu arada benım saxo speclerıne gore ıyı gıden bı araba belkı aynı ozellıktekı baska bır saxo bu kadar tutunamazdı sana helekı stok olsa hıcten tutnamaz 3 te ayırmaya baslarsın gıbıme gelıyo masallahı var opelın güzel yürüyormus öğrenmıs oldum bende abi video var ama sen ızın verırsen atıyım cunku vıdeoda 2-3-4 var sanırım kısa bi video atarım buraya ayagına saglık böyle canımız sıkıldıkca cıkalım cok keyıflı oluyo helekı o turbonun sesı gelıyo ya sen 4 e alınca cok cok guzel :) video 1 tane cekmısler arkadaslar arkadan remus seslerı falanda var sanırım istiyım vıdeoyu atarım buraya :)