mrb arkadaşlar 1 ay önce primera gt aldım aracımı modifiye etmek istiyorum aracımın verileri
152 hp 182nm 2000 cc 9000 rpm 1250kg 0-100 8.5 sn
bu verilerle modifiye yapmak istesek nasıl bi yol izlemem gerekiyo değerli yorumlarınızı bekliyorum
Printable View
mrb arkadaşlar 1 ay önce primera gt aldım aracımı modifiye etmek istiyorum aracımın verileri
152 hp 182nm 2000 cc 9000 rpm 1250kg 0-100 8.5 sn
bu verilerle modifiye yapmak istesek nasıl bi yol izlemem gerekiyo değerli yorumlarınızı bekliyorum
aslında önce kendinizi tanıtsaydınız daha yararlı şeyler öğrenebilirsiniz ama bu şekilde kimse bilgi vermez..
üye tanıtımından..
konu günceli ...
Hayırlısı Olsun.
Primera Gt'leri ağzımız açık izlerdik Pist Şampiyonalarında.
Bütçe Nedir Bilmem, ama meselaaaa
‹@í•Ê@SR20DE
bütçe ve yer varmı bilmiyorum ama sonuna bir T eklesen :) nasıl olur
teşekkür ederim bütçede fazla sıkıntı yok makul düzeyde olan herşeyi yapabilirim öncelik filtre düz boru headers egzos bunları nasıl bişey tercih etmeliyim
mesela
headers 4-2-1 mi 4-1 mi
filtre hks mantar düşünüyorum
egzos supersprint
düz borum 51 mi 60 mı olmalı bu konularda bana yardımcı olabilecek birileri var mı ...
hoşgeldin, biz aynı araca 60 lık düz boru ve otto 63 yaptık
filtre KN bağladık, stock vtecin rollingde 1 boy arkasından geliyor.
araç şuan turbolu, istanbuldaysan canlı görebilirisn biz anadolu yakasındayız.
Gariban nickli üyeye pm atın isterseniz. Custom garage da turbolamışlardı primera gt. detaylı bilgi verirler:)
hoşbulduk kardeşim senin aracın gt ile videosunu izlemiştim bana gt yi aldıran da o video :) sağlam yürüyen bi makina bende eski esay kullanıcısıydım
peki bunun düz borusunu yapan yer var mı egzosu çok gürültülü olmasın istiyorum birde hks mantar buna uyar mı headers ı nasıl temin edebiliriz ne tavsiye edersiniz
istanbulda değilim :(
biz kartal sanayide sürekli çalıştığımız yerde yaptırdık, 60 lık boru ortada sanayi tipi susturucu mevcuttu, araba çok açılmıştı ozmn. uzun denemelerde gayet başarılıydı.
2.0 Motorlu Araç Olduğu için 60lık daha iyi olur, en azından teorikte
alt devirlerinde hafif bir cansızlık olabilir. üstlerinde aksine keyiflenir.
ara borunun kıvrımlarının potsuz olması lazım.
Bütçe sıkıntı değil demişsin.
o zaman egzosdu filtreydi, bunlar basit. en son yaparsın.
verdiğim linkteki ürünlere 10bin$ civarı harcarsan, şakacı bi primera çıkar ortaya.
vvl kapak artı tesisat getirip yüksek sıkıştırma piston koyup cok iyi bir sekilde yürütebilirsin:))
konu günceli :)
akşam günceli
min.250 tutar fakat 4,000 devirden sonra çok canlanıyor araç..
[QUOTE=ykavcioglu;2389192]min.250 tutar fakat 4,000 devirden sonra çok canlanıyor araç..[/QUOT
60 lık boru 250 lira diyosun yani anladım peki işçilik nasıll sağlam bişey yapar mı
he anladım öle diyosan yine yeterli olur tabi yavaş bir araba değil..zevkli olur onlarlada yanlız vvl kapak vtec den daha sert açıyo cok zevkli onu söliyim:Dben 1 sene kullandım rusyada primera gt 5 ay filtre egsoz port polishli bindim cok cok memnundum daha sonra vvl kapak ince conta kapak emme gaz kelebeği portpolish ve safc 190 hp idi yetiyodu :D
güncelin günceli
tomei nin parçalarını gördükten sonra atmosferik besleme yapılıp bi farklılık konulup keyif gezilebilinir. :)
ilk sayfada verdiğim link.
bende tomei nin tüm parçaları var..
Motor / 200sx Tomei Sr22DeT Motor, Full Race Twin Scroll Turbo Kit 600Hp sahibinden.com'da
sanırım onların tamamı 60000 tl :) bakalım düz boru filtre egzos düşünüyorum şuan
olur olur, inşallah. bakalım nasıl yüklenecek bu makine :)