http://www.youtube.com/watch?v=uxe_O27GWQY
:) :icon_tup:
Printable View
http://www.youtube.com/watch?v=uxe_O27GWQY
:) :icon_tup:
typerın maşallahı var sağol görkemcim.
hay maşallah bi 911 turbo fln bulun deneyin m6 yetmemiş :D
edvin tebrikler=)
Maşallah elinize sağlık...
hey masallah tebrık ederım.
maşllah :)
Sanat budur bence ...
maşallah ii olmuş makine m6 öle boy olmasi şaşirtici 640 falan olmasın?
sahtekar deiliz allaha şükür m6 kadranındanda anlayamıyorsun sanrım ama m6 var diosan hemen deneyebilirs:D
maşaLLah saruhan ucuyon oLum hahahaha
uçan bi type r gördüm sanki =)
iyiymiş valla
tebrıkler ama bıkac sorum var özgun senın gecıtıgn m6 da bumu bahsetıgın:)
1.arac direksoyndakı m tusu acıkmı
2.vıtesın yanındakı power acıkmı
3.sanzıman smg kaca ayarlı
4.m6 neden devırlenmıyo ve 7700gıbı vıtes atıyo
5.devır uzatma acıkmı
hepsnı meraktan arkadastada m5 var ılk bılmıyoduk smg4 kullandık power basmadık araba yurumuyodu sonradan cozduk smg6 aldık powerla cıldırdı ve vıtesı 8500 gıbı atıyodu:))
bence m6 kullanılmayan bısey var bence bızde m5 kullandık böyle devırlenmesı cok yavaş alakası yok yanı. 170mıle kadarda gecıyosa typer kesın bısey var oda ya power kapalı yada v10 da degıl.
bırde dıkkatımı cektı typer cok sarıyo 2-3 de yanı orda m6 tam 507hp deyse eger uzayıp gıtmesı lazım turbo typer egerkı 2-3 oyle sarıyosa normal hondatalı atmosferık bı typer bıle 2-3 kopmaz yanından.benım dusuncelerım bu. edvin tebrıkler guzel arac olmus allah kaza bela vermesın.
öle yuksek hızlarda kı m6 nın en basarılı olduğu yerler nasıl dayanabıldı sasırdım acıkcası ama çok basarılı hazırlanmıs olduğu gerçek typerın;)
tbrkler
:)
super :)
ilk basta sölüorum typerın sesidir tamamen ses
arabayla 80 le 3.viteste basıyoruz arkadaşım evet m i felan açık bunu açmıcak kadar salak bi kulllanıcısı yok :) belki tanıyosundur msn de sorarsan plakasını söleyebilirim istediğin zaman arayıp nasıl olduğunu sorabilirsin sorun değil eğer kopmaz diye iddda ediyorsan 80 ile giderken 3 te basabiliris sorun değil
vitesleri say istersen 3-4-5-6 diye gidio :) sanırım iyi izleyemedin arabanın 9000 devir olduğunu unutmuşsssun 8500 lerde vites atıyor hardge beyin oduğundan senin behsettiğin m5 ten çok daha hızlı vites atıyor +m6 nin sesi duyulmuyor kadrana bakmıyorsun sanrım sahibine aynen pasteledim cvplarını da buraya pasteliyorum
extradan her saran araba yol katedemiyor diye bi sey yok
Oz`:
pişt
Oz`:
tebrıkler ama bıkac sorum var özgun senın gecıtıgn m6 da bumu bahsetıgın
1.arac direksoyndakı m tusu acıkmı
2.vıtesın yanındakı power acıkmı
3.sanzıman smg kaca ayarlı
4.m6 neden devırlenmıyo ve 7700gıbı vıtes atıyo
5.devır uzatma acıkmı
hepsnı meraktan arkadastada m5 var ılk bılmıyoduk smg4 kullandık power basmadık araba yurumuyodu sonradan cozduk smg6 aldık powerla cıldırdı ve vıtesı 8500 gıbı atıyodu)
bence m6 kullanılmayan bısey var bence bızde m5 kullandık böyle devırlenmesı cok yavaş alakası yok yanı. 170mıle kadarda gecıyosa typer kesın bısey var oda ya power kapalı yada v10 da degıl.
Oz`:
eheh cvp versene şuna direk pastelicem
(W)DAYI " BuSa(W):
1. araç direksiyonundaki "M" butonu önceden ayarladığın ayarların otomatik yüklenmesi için tasarlanmış kısa yol tuşu gibi birşeydir,konuyla alakası yok .
(W)DAYI " BuSa(W):
2. Power açıktı.
3 . SMG 6 ıncı kademedeydi,normalde 5 kademedir,DSC off konumundayken 6 ıncı ortaya cıkar , ve 6daydı.
(W)DAYI " BuSa(W):
4 . M6 devirlenmesi gerektiği gibi devirleniyordu , 7700 rpm de vites atılıdığını nasıl anlaşıldı , anlaşılamamış,yanlış anlaşılmış , tüm vitesler devir bandının en üstüne kadar geldikten sonra değiştirildi .
(W)DAYI " BuSa(W):
5.Devir uzatma diye bişey yok , neyi kastettiğini söylersen , açık mı kapalı mı söylerim (gerçi hızlanmayı etkileyecek tüm sistemler devre dışıydı ama...)
(W)DAYI " BuSa(W):
6. Type R geçti işte neden inanmak istemiyosunuz . M6 değil sanki Enzo . Gayet normal gecmesi , 450 hp type R , 537 beygir M6 , kilolara bakmak yeterli olacaktır...
sanırım yeterli olur bu ancak akşam yazabilrim bidah kendinize ii bakınız :)
tebrikler saro tebrikler meto...
maaşallah
maşallah edvin
typer 450 hp ise bırakında geçsin..:)
masallah edwıne kazasıss bleasıs
özgun soruları sordum oyleyse oyledır devır bandı net bellı olmuyo ama zaten son devır 9000 ve kırmızıda 8500 de baslıyo 8000yakın vıtes atıyyomus gıbı geldı bana neyse soruları cogaltalım devır uzatma sanzımanı soylemek ıstedım smg kacta dıye 80 de 3 vıtes m6 damı bastı onu merakettım 90 gecen bı araba 1 vıtes, neden 80 de 3 vıtes bastı:))
Type-r çok sağlam hızlanıyor yapana emeği geçenlere helal olsun... Ama karşılaştırılması ve denenmesi gereken m6 değil...
ELMA VE ARMUT OLMUS...
700 hp hummer var AMA 0-100 8 saniye.. chipli 320d onu geçiyor..
Siz standart bi m6 ile deneyin hartge m6 yı 21" jantların kameramanın farkını görüceksiniz....
Alt süratten basılsaydı m6 da 21" jant olmasaydı arkadan bmw yaklasınca frene basılmasaydı iki araçtada kameraman olmasaydı daha gerçekçi bir vidyo olurdu ... Bütün avantajlar civice göre ayarlanmıs BMW daha 330 vurabilicekken frenle yarış bitirilmiş ...
Önden çekişli bir araca bu kadar güç ne kadar kullanılabilir ve ne kadar mantıklı bunuda tartışmak gerekli kesinlikle...
bencede masallah cok ıyı yuruyen bı typer olmus tebrıkler kazasız cezasız belasız
BMW sahibi arkadaşım fazla alınganlık göstermeye gerek yok. Kimsenin M6 ya mok attığı yok. Aslan gibi arabadır M6, imkanı olsa herkes almaya can atar. Burda bir deneme yapılmış Type-R turbonun verdiği güçle M6 yı geçmiş. Keşke bi tane M6 da bende olsaydı :D :D
Benim görüşüm: Bu vidyo kesinlikle Yapılan civicin çok hızlı oldugunu gösteriyor o kadar ...
Keşke bizde verilerle saniyelerle araçlarımızı tanıtsak otobanda alakasız bir klasmandaki ETİKET bir araçla 30 saniyelik vidyo yerine....
Kimsenin postunda M6 ya laf atıldıgı kesinlikle yok kimseyide suçlamadım bende Honda severim çok güzel araçları sadece hız değil ruhlu ve hisli ama Elma ile Armutu karıştırmamak gerekli ...
ordan bi arkadaş 911 TURBO İLE DENEYİN ARTIK demiş artı olayın otobanda 30 saniye bir aracın çıkarlarının oldugu aralıkta denemek dışında kendi klasmanında veya dünyadaki turbo type-r lar içinde karşılaştırlıp ondan sonra dahada cok başarılı olunucagını anlasılması lazım....
Türkiyedeki otobanda alakasız 2 araba rollinglerini hiçbir şekilde mantıklı veya bişey ifade eder bulmuyorum...
Keşke 2 tane Turbo type-r deneseydı araçlardaki modifiye farkını yapım farkını görseydik ... Veya yurt dışında yapılmıs bir turbo ctr ile aynı parcalar olmasına ragmen hızlanma verilerini gorup gururlansaydık....
TURBO CTR BELLİ COK HIZLI OLMUS HELAL OLSUN..... Hakikaten süratli olduğu belli aracın...
yahu arkadasım dünyada bu iş böyledir aç youtube da böyle yüzlerce video var, bir araba yaptıysan ne kadar iyi olduğunu göstermek için bu tarz referans noktası olan bir araç ile denersin gösteririsin, bu denediğin aracın kötü olduğunu mu gösterir altın çamura düşse yine altındır :)
Ba$arcım denenen m6 standart değil bunu belirtmek isterim. Üzerinde beyin ve egzoz var , stock bir M6dan daha iyi yürüdüğü a$ikar.
Alt süratlerden basıldığında M6 rwd avantajını kullanıp sarmadan hızlanabiliyor ama civic için geçerli bir durum mu bu ? Gördüğün üzere araba sararak gelmeye ba$lıyor . YAni civic i yüceltmek için hazırlanmı$ bir video fln değil sadece deneme amaçlı denenmi$..
Ayrıca m6 yakla$maya ba$ladığında edvin ayağını zaten gazdan çekmi$ti ve frene bastığında da typeR 270e ula$mı$tı. Denemeden öncede 80den 270e kadar denencek diye anla$ılmı$tı.
e type-r şanzımandan dolayı kesiliyor, bırakında gelsin artık M6 canım...