farklı aplıkasyondakı jantlar için speacer ile kullanmaya sıcak bakıyomusunuz ??
Printable View
farklı aplıkasyondakı jantlar için speacer ile kullanmaya sıcak bakıyomusunuz ??
pek önermediğim birşey jantların bijon aralığı neyse o şekilde kullanılmasını tavsiye ediyorum :D
kimse kullanmadımı speacer ile yavv ???
off-road larda çok kullanılıyor ve bir sorun çıktığını henüz hiç duymadım..
Problem olacağını sanmıyorum..
orjinal iidir yusuf sen kendin yapacağın için bişey çıkacağını bende sanmıyorum genelde maliyet yüzünden pek kullanılmıyo bence adam janta 1000 verip 200 yada 300 neyse spacer a vermek istemiyo normal olarak.
belki çok güvenlidir belki güvensiz ama şahsi fikrim tehlikeli geliyor bana
aynı güven açığı bijon aralığı değiştirmeden jantı dışarı çıkarmak için takılan speacer lar için de geçerlimi peki sizce?
aracıma yakışan çok jant buldum ama,uymadıgı ıcın takamadım,spacer olayına guvenlı olmadıgı ıcın sıcak bakamadım
Ben sıcak bakıyorum :D
5x100 aralık kullanınca güzel jant bulunamıyor.
Birsürü firma bunu bütün dünyaya satıyor bir sorun olsa birsürü olay olurdu satışını yapamazlardı...
Her zaman türk insanının dediği gibi "adamlar koskoca firma bi bildikleri vardır" diyen yok mu bu sefer ? :)
valla ben bijon saplamalarıma kadar yaptım şu anda , 4140 35hrc sertlıkte ve nitrasyona verdim saplamaları, saplamalar ısıl işlemde, geldiğinde yaptıgım 4x100 / 4x108 speacer larıma saplamaları presleyıp kısmetse yarın jantlarımı takıyorum, bakalım nasıl olacak , ben size net bılgıyı kullandıkca verıcem
speacer için kullanılan malzeme AL7075
bijonlar için kullanılan malzeme 4140 çelik
takılacak jant enkei rpf1 108 x 4
allah sonumu hayretsin :D
http://i1107.hizliresim.com/2011/7/20/4144.jpg
amin hayırlı olsun yusuf jantın et değeri kaç acaba dışta kalmasın çok sizde 4*100 bile sürtüyodu yıldo arkaya kamber vermişti sürtmesin diye bide kamber kiti yapmaya başla sen şimdi :)
lastik ebadı genişti derken 50 yanaktı sendekiler 205 45 16 mı
ben 106da yaklasık 2 sene kulllandım hiç bir sıkıntı olmadı
Ustad sen Bursa'da idin değil mi ?
Üretim yaptığınız birkaç parçayı görmüştüm. Benimde bir kaç tane solidworks çizimim var aracımda kullanmak istediğim. 7075-t6'dan üretilmesi gereken. Ücreti mukabilinde yardımcı olabilir misin?
ücret konusu sıkıntı değil laakin tezgahlarda sürekli kalıp işleniyor gün içinde yada gece tezgahta işlemin biteceği belli olmuyor ondan dolayı yapmayı planladıgım şeyleri gününde söz verdiğim insana verememe gibi şeyler söz konusu oluyor bundan dolayı kendım haricinde başkalarına parça üretmiyorum yalancı cıkmamak adına , yoksa hiç sıkıntı değil herkese yardımcı olmaya çalışırım ;)
speacer lar yapıldı , jantlar takıldı, arkaya kamber verildi , akhisara gelindi :D
http://img829.imageshack.us/img829/4...c19226copy.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/5707/sdc19231copy.jpg
önede vermen lazım kamber maşallah
amortisörleri söküp üst baglantı deliklerini frezede koza halıne getırcem ahmet o zaman önlerınde üst kısmı çamurluk içine girecek , ama ılk olarak önlere 15mm kalınlıgında yenı speacerlar yapmam lazım kamberde versem yınede dışarda kalacak, full hand made yürüyo araba resmen:D ayrıca yok böyle bır yol tutuş :D
Kaç cm'lik spacer bunlar baya bi dışarı çıkmış :)
arka sağ tekerinin açısı sola göre fazla.ayrıca arabanın içinde 4 kişiyken arkadan berbat bir görüntüsü vardı.bence biraz revize et projeni
edilecek başkan , speacerlar 20mm şimdi 15mm lık yapıcam ve kamberlerı bıraz daha düzeltcem o zaman tam tadında olacak inşallah , deneme olarak yaptım bunları saglamlık ve yol tutuş çok ıyı oldu ama senınde dediğin gibi revize edilecek
dip not: vtec2 lerın sag arka tekerleği sola göre orjınal halınde de daha açılı
banada sağ arka garip geldi zaten demek ondanmış
bana flanş yapabilirmisiniz?
Hayırlı olsun abi yakışmış.
Konu ile alakası yok ancak egsoz biraz sönük kalmış :)
ben ichibanın kendinden saplamalı spacer ını kullanıyorum önler 15 arkalar 25mm , ve etrafımda aynı spacer ı kullanan çok da arkadaşım var . driftte kullanıyoruz bir de kırılsa orada kırılırdı :) ama alırken kaliteli almak lazım diye düşünüyorum .