arkadaşlar aranızda bu aracı turbolamış olan arkadaşlar warsa yardımlarını bekliyorum aracımı turbolamak istiyorum ama ne gibi sorunlar çıkar neler almalıyım ileride negibi sorunlar yaşarım yardımcı olursanız çok memnun olurum teşekkürler
Printable View
arkadaşlar aranızda bu aracı turbolamış olan arkadaşlar warsa yardımlarını bekliyorum aracımı turbolamak istiyorum ama ne gibi sorunlar çıkar neler almalıyım ileride negibi sorunlar yaşarım yardımcı olursanız çok memnun olurum teşekkürler
yapan cok oldu daha once.
bence ahmete bir danıs, saxo vts turbo ile o cok ugrastı ve drag birincisi olarakta emeklerinin karsılıgını aldı.
sağolasın khan teşekkürler
bence biraz daha sabret pasaoglu kit hazırlıyomus diye bir dedikodu dolanmakta ortada ...Senin için biraz daha zahmetsiz olur bence
Facia tesekkurler arkadaslar daha onceden yapmis olan arkadaslarin yardimlarini bekliyorum
04 barda Dynodynamics Stock motor 51 lik egsozt ile 178Beygir
benim bilgim bu
gazladk baya sorun çıkmarmadı hala
chip kısa eksantirlker güzel seyler olur gibi ozman alsakmı bitane 106
egzantirik atmosferik için -beygir çıkarır
pt52 ile fln elde edemezmiyiz bişiler bide bi yerde duydum orj egzantirigi derciliye ceviriyolarmış durum nasıl olur
bişey merak ettim turbolu 106 nın beynidemi orjinal yoksa farklı beyinmi kullanıldı?
eet yazılım ve kullanılan parçalar hakkında bilgin varmı OZ ?
çok yuksek güç hedeflenmıosa atmosferık daha mantıklı bence;)
04 dedim hiçbişi yapmadan kapağını bile açmadan tamamen standart
arkadaşlar çok teşekkürler 4000 ytl ve biraz yukarı çıkabilirim yorum yazan arkadaşlara çok teşekkürler hedef 200 - 250 hp orjinal pistonun üzerinden azıcık alınarak sıkıştırmayı biraz düşürmeyi planlıyoruz biraz araştırdım 0.6 barda felan herhangi bi sorun olmadan yürüyomuş araçlar bu arada parçalar ebaydan yavaş yavaş gelmeye başladı :D herkese ii forumlar
sıkıstırmayı pistonun tepesini almadan dusurebiliyoruz, conta ile.
Nette aradıgın zaman çeşitli kitler bulunabiliniyor özellikle ve dogal olarak fransada...
Bi araştır olmazsa
haklısın ama ozaman kapak ile bloğun hiçbi şekilde pürüzsüz olması gerekiyo yoksa araç vuruntulu çalışıyo (benim aracın kapağı küçük bi işlem görmüş daha önce güvenemedim ) birde contanın yüksek ısıda yanma ve kompresyon kaçağı yapma riski war birde zaten ben bugüne kadar gördüğüm bikaç araçda (motor kıran) genelde pistonlar ya segman kanallarından kırılmış yada segman kırmış ortadan delineni hiç görmedim zaten yatakları segmanları değiştircem o yüzden açmışken tertemiz olur herkese teşekkürler parçalar ve fotografları yakında
piston tepesinden almanı önermiyeceğim. insan hazır forget piston alırken bile aracaba gramajları tammı. krankta balans boşluğu yaparmı diye düşünürken alelade göz kararı hadi daha prof (!) diyelim kumpas felan ile ölçerek piston kafasından alırsan üst devirlerde ufacık gram farkları bile 6000 devirde 1500 kere hareket eden bir pistonun motorunu deforme etmesine sebep olur. bence kalın conta kullanarak yüksek olan sıkıştırma değerini düşürebilirsin. he bunun için amerikayıda baştan keşfetmeye yada orjinal bi contayı frezecide inceltip takmaya gerek yok. hazırı var onu al. turbo peugeot ve citron işinde internette gördüğüm en büyük firma (profesyonnellikeri konusunu bilemem) hollanda daki dp-engineering. tüm kiti almasan bile contasını alabilirsin burada contaları ve fiyatları mevcut. tüm motorlar için var. ayrıca her motor için 2 farklı contaları var. çok boost basıcam dersen en çok düşüreni alırsın. tabi alt devirlerinde ölür. he ama kapağına güvenmiyorsan çıkmacılarda pert bi sürü gti var. bir kapak alırsın. ama en güzeli C2 VTS üst kapağı ve kapak içi takımı kullanmam iticileri vs.v.s gibi.
linki unutmuşum buda
http://www.dp-engineering.nl/EN/prod...sion/index.php
hocam link için çok teşekkür ederim şimdilik pistonun üzerinden azıcık alarak düşürücem çok haklısın söylediklerinin hepsi doğru forget için araştıma yapıyorum yurtdışında saxosportsclub die bi siteden birkaç arkadaşla konuşuyorum bana (uygun olarak :D ) piston bulucaklar o yüzden birde conta olaına girmedim yorumlar için teşekkürler herkese
güncell.................
evet merakla bekliyoruz gelişmeleri ?
turboda sıkıştırmanın azalması gerekır dıye bılıyorumm pt52 kısa chip falan onlar atmosferık motordaiş yaparda turbo nun ayarları bam başka atmosferiğe göre
yuksek devir donen bi egzantirik takın boylece buyuk bi turbo bagalrsınız, dusuk basınc ile uzun omurlu olur.
kalkısta yada ara hızlanmada zaten alt devir kulanılmıyo
arkadaşlar gelen yanlış bir parçadan ötürü şuan proje bekleme aşamasındadır ama çok fazla değil en fazla bir hafta allahın saftorik power selleri external wastegate gönderceğine 12 litrelik intercooler göndermiş arabanın tamponundan büyük :D resimler geliyo parçaların
işte parçaların resimleri
http://img220.imageshack.us/img220/7305/p9060004bc6.jpg
http://img229.imageshack.us/img229/7800/p9060002hw5.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/306/p9060007ep8.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/9256/p9060008gg1.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/5048/dsc00046cx4.jpg
XSpower external wastegatemde gelmiş bulunmaktadır bugün :D birtek silikon hortumlarım ve wideband ile boost saatim kaldı onlarda bi sorun olmadıysa bugün yarın gelir herkese ii forumlar
http://img232.imageshack.us/img232/9302/dsc00051oh7.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/8170/dsc00053xx3.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/143/dsc00055xy6.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/3966/p9060006hz6.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/927/dsc00057st2.jpg
arkadaşlar bişi sorcam birkaç arkadaştan duydum turbo olduktan sonra debriyaj sorun çıkartıyormuş kaçırma felan yapıyomuş acaba bu konuda bilgisi olan warmı ???
307 turbosu olan bir arkadaş debriyaj problemi yaşıyor.ama onun setupları senin düşündüklerinin daha üzerinde.debriyaj işine girmeden bir süre orjinalle gez.sorun çıkarırsa değiştirirsin.boşuna para verme şimdiden ;)
hayırlı olsun parcalardan işin guzelligi belli, debriyaz valeo nun yeni spor serisi var onu alabilirsin o intercooleri boruları saxo icinmi sizmi yaptınız?
valeonun sitesinde var o debriyaj, sadece balata olarak satılıyormuş..
fiyat nedir aceba ? 385ytl gibi bişi demişlerdi bana..