Starion Nickli Üyeden Alıntı
Önlere 3 cm'lik yay ve buna uygun torsiyon ayarı, 4 adet bilstein ya da bulabilirsen koni amortisor ile inanılmaz bir yol tutuşa sahip olabilirsin. Özellikle yay + amortisor kombinasyonu ile GTi'lara taş çıkartan bir yol tutuşa sahip olacaktır. Motor için yapılabilecekler sınırlı. F2N motorlarda pistonlar subaplara çok yakın çalıştıkları için çok yüksek dereceli egzantirik bulamazsın. Fakat son dişli 4,50 oranlı fairway son dişlisi ile değiştirirsen etkili akselerasyon değerleri elde edebilirsin. Orjinal hararet müşürleri problemli olduğu için Tofaş hararet müşürü kullanmanı tavsiye ederim. Daha düşük derecede fan açacağı için hararet riskini engellemiş olursun. Fren limitörü ayarı çok kritiktir. Her zaman için bu ayarı ön tekerleklere yönelecek şekilde vermeni tavsiye ederim. Yoksa sert frenajda spin kaçınılmaz olur. Araç için elimde eski yarışlarımdan kalma bir direkt filtre kiti mevcut ama yinede orjinal kutusu iptal edilerek yapılan her işlem bu araçlarda 7 - 8 hp'yi bulan güç kayıpları yaşatır. O yüzden tavsiye etmyiorum. Daha bir çok şey var ama şimdilik bu kadar yazalım. :)