gokhan035 Nickli Üyeden Alıntı
gerekli sıkıştırmayı 51 lik ara borunla zaten alıyorsun, bunu birde free flow olmayıp odalı tip dediğimiz S2000 tarzı bi egsozla desteklersen üst devirlerinde sıkma yaşarsın, aynen Alican ın dediği gibi 180-200+ dan sonra aracın daha zor ivmelenir. 51 ara boruyla birlikte vti da 60 en fazla 63mm son susturucu kullanabilirsin mis gibi setup olur. S2000 egsozunla ister istemez biyerden sonra teneke sesi gelecektir, çünkü susturucunun içinde ki duvara çarpıp yön değiştirdiği için (işte o duvar teneke :) ) bu yüzden o sesi alırsın.
Ama sessiz olmasına değer mi bence değer, yani polis ten huzurluca sıyrılıp üstlerde biraz sıkıversin sorun değil bence, maksat illa en güzeliyle gitsin değilse tabi ki daha headers dahi uygulanmamış bence S2000 egsozunu al sen en azından sesten dolayı rahatla :)