drag,roll de ve son hızları ne olur.daha önce konu açılmışsa özür.
Printable View
drag,roll de ve son hızları ne olur.daha önce konu açılmışsa özür.
FD6 manuel ise Linea geçer ama fark çok olmaz. Dragda da rollda da. Son hızda FD6 daha iyi ama o çıkana kadar ara açılır gider zaten.
FD6 otomatik ise konuyu sil zaten =)
linea ayıra ayıra gider...
Tjet hertürlü önce yürür
T-jeti hor görmeyin.Reel de yürürünü görmüş biri olarak pekte düşündüğüm gibi değil.
He benim gördüğüm biraz gıdıklanmıştı.
linea yürür. ies' zorlayabilir, hatta pilotajla alada bilir.
lineanın dikiz aynasında kaybolurlar stock sa saydıgın hondalar
Linea hertürlü yürüyor.
İspatı:
Linea T-jet & Honda Civic - YouTube
Linea T-jet & Honda Civic - YouTube
ozan bende koyayımmı bı vıdeo ahahah :D
Ahahhaha :D Aklıma gelen videoysa koyma abi :D Yeniyse bu video bekliyorum :D
son hızı linea ile biraz eğimde bilenler bilir gerede otobanında araç çok dolu idi.5500 devirlerde 225 km civarındaydı.çokda zorlanmadı.lastikler h sınıfı olduğu için biraz tırstım açıkçası bıraktım.sanırım 230 gibi hızları yapar.son hızlarda da hondanın geçeceğini sanmam.
evet denendi t-jet drag ve roll de fd6 yı farklı geçiyor.
Video isterik abi :D
hazırlıksız yakalandık bi dahakine inş.çekeceğiz.
linea t-jet remap kutu içi spor flitre ve egzostla ne kadar güç elde edebilirim.araç garanti kapsamında remap yapıldığında hiçbir şekilde anlaşılamıyormuş dediler.orj. hali ile dyno verileri 127 hp güç 230nm güç verdi.
evt sadece son susturucu 150 lik t-jet bravoların son susturucusu.ses olayı istemiyorum.
Son susturucu hiç bir işe yaramaz. Arkaya kadar 51lik düz boru git arkada 51 lik girişli bir susturucu kullan. Bitti gitti. Ne ses çıkar ne de arabayı kasar.
sağolasın alper.acaba 150 lik bravoların egzost sistemi kaçlık
Hiç bilemiyorum ama marka bişey olması şart değil Type R falan da olabilir.
aynı sisteme sahip olduğundan daha rahat olur gibi düşündüm.