slm arkadaşlar 93 şahinde turbo uygulamamız var ve sorunumuz
Pistonu sekman yatagından üste dogru kırıyor
Pistonlar orj std arkadaşlar sorun ne olabilir veya farklı ne pıston kullanabiliriz fikirlerinizi bekliyorum
Printable View
slm arkadaşlar 93 şahinde turbo uygulamamız var ve sorunumuz
Pistonu sekman yatagından üste dogru kırıyor
Pistonlar orj std arkadaşlar sorun ne olabilir veya farklı ne pıston kullanabiliriz fikirlerinizi bekliyorum
ben e30 ile 3 takım yenmak marka piston kırdım bu şekilde :D kolben aldım huzura kavuştum :D
basinc ne ?
benzin ve ateşleme sistemi nasıl? elektronik enjeksiyon mu? karbüratör mü?
cevap için yeterli veri yok
basınç ne, sıkıştırma ne ,hava yakıt karışım ne, avans ne kadar? vurtuntu varmı ? egt kaç derecede?
dünyanın en sağlam forged pistonunuda taksan o da kırılabilir
arkadaşlar 1.4 dizel turbosu takılı araca sadece avans biraz düşürüldü lpg de kullanılıyor basıncı inanın bizde merak ediyoruz :-)
Basından olsa nasıl ayarlayabiliriz veya ne tavsiye edersiniz
Basınç, egt vs saat takmadınız mı?
basinc saati bağlayip basinca bakin ilk önce
cok ısınız var
Bence standarda cevirin araci.
işin şakası bi yana akadaşlar arac günlük kullanılan cok aşırı bi beklenti olan bi araç degil küçük çaplı bişey olsun istiyoruz
piston ve sekmanı avanstan kırar.avansı sabit tutun slx karbüratör ise 2 barenin memesini 2mm matkapla büyütün standart verdiğin benzin basıncını boğduracak düzeyde artırın ve tekrar karbüratör ve regi ayarı yapın.ben o karbüratör ve orj pistonlara (strongu düşürülmüş)1.5 bar bastım :) araba aynı piston ilşe 4.5 senedir turbolu.avansı ve sekmanıları korumanın tek yolu bastığın hava basıncı ile benzin basıncını aynı oratında tutma.bu işin kuralı sürekli zengin karışım..
4.vites patinajlarsın...
karamanda bu işi çözecek ustanın oldugunu zannetmıyorum
daha regilatör ne egt ne hiçbirini bilmiyorki nasıl yürüsün koşsun o araç
konya ya getirirseniz yardımcı oluruz
Araç karburatörlü ise karışım bozukluğu olma ihtimali yüksek ve muhtemelen yüksek basınç basıyorsunuz bu durumda her şey normal.
turbonun üzerindeki küçük bakır renkli şeye(wastegate) hortum bağladınz mı emme manifoldundan?
büyük ihtimalle basınc yüksek daha basıncı ölçme şansımız olmadı veya başka bişeyde olabilir dogru karamanda öyle bi usta yok o yüzden bildigimiz kadar yaptık bilmediğimizide bilen dostlardan ögrenmeye çalışoyoruz yardım istedik alaycı yorum degil sevgili arkadaşım sonuçta biyerden başlamak lazım
Ayni projeyi bizde yapmak istiyoruz ve konuyu takip ediyorum kimse dalga geçmemiş muştu abiyi diyorsan onun konuşma şekli öyle sana en cok yardimci olacak adam odur .
Basinc ölcun fazla bar basiyor olabilirsiniz önce ayarlari kontrol edip öyle marş yapin tekrar kırmak kacinilmaz olur gelişmeleride yazarsaniz sevinirim
kimse sizinle dalga geçmiyor
ama turbo işinin olmazsa olmazı bazı konu başlıkları var , onlar soruldu size fakat siz bilmedeğinizden dolayı cevap veremediniz
bu bir kabahat değil tabii ki , ayrıca şahsen çabanızı takdir ediyorum
kendiniz daha fazla ilerleyemiyorsanız (ki turbo işi hakikaten belli kurallara göre hareket edilmesini gerektirir) en yakında konya'ya götürebilirsiniz orada bu işten anlayan ustalar hem size yardımcı olacaktır hem de bu şekilde yeni bilgiler edinip kendinizi geliştirmenize fırsat yaratmış olacaksınız
ama öncelikle makinenin ne yaptığını anlayabilmek için basınç saati ve egt saati bağlamanız şart
akabinde diğer kontroller ve müdahaleler sırasıyla devam ettirilebilir..
şimdiden kolay gelsin , işleriniz rast gitsin :)
teşekküm ederim önerileriniz için en kısa zamanda bar ölçümü yapmaya çalışagız dediğim gibi imkan ve olanaklar kısıtlı o yuzden tıkanıyoruz arkadaşlar
toyota celica , honda vtec , opel calibra , nissan 200sx, alfa q4 bu araçların pistonları sizin arabaya uydurulabiliyo tecrubeli bi rektefiyeciyle hallolmuyacak iş değil ama günlük kullanım da sıkıntısız olmasını istiyosanız beyin enjektör işine girmenizi tavsiye ederim
oncelıkle basıncınızı kontrol etmenız gerekır arkadaslarda soylemıs ve benzın pompası ne kullanıyosunuz orjinal ise sureklı benzın keser kesmıyosa zaten karburatorun memelerı v.s. zaten kucuktur bunları buyutme yoluna gıdın lpg ile bu iş olur olmaz diye bişe yok ama saglıklı olucagını hıc sanmıyorum ve piston ne kullanıyosunuz bılmıyorum ama ben kendı aracımda su sekıl bı pıston kullandım ve gayette memnunnum segmanları teflonmus rektifiyecinin dedigine gore japon araclarda kullanılıyomus ve rektıfıyeye gonderdıgımde adam segmanları nerden buldun dıe aramıstı ama ne kadar kalıtetır bılemem :) su rodajım bıtmedı ama gayet memnunum aracımıda sadece benzınle kullanıyorum 0.4 barda 4bin devirlerde benzın kesıyo orj pompası var rodaj suresınce bu sekılde kullanıcaz ama sızın sorununuz yakıttan kaynaklanabılır kanımca ( asırı motor bılgım yok kendıme yetıcek kadar daha iyi bilen arkadaslar aydınlatır ben kendımce yazdım yanlıslarımda dogrularımda olabilir )
http://b1109.hizliresim.com/11/9/24/1678.jpg
Elimizde daha önceden turbo satilirken atmosfere cevilirip satilan bi şahin var.
Araci aldiğimizdan beri hiç benzinde kullanmadik boru pompa vs aldik ama bağlamadik benzin tertibatini şuan.
Benim sormak istediğim araci turbolasak hem lpg hemde benzinde kullanmak istiyoruz lpgde basmayiz turbo olduğu belli olsun diye en fazla blow sesi için basilir biraz ama benzine geçtiğimizde sıkıntısız yüremek için ne yapmamiz lazim?