Vatana millete hayırlı olsun
http://img801.imageshack.us/img801/3783/29092011063.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/6475/29092011064.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/7863/29092011065.jpg
Printable View
Hayırlı olsun çok güzel.
Maşallah , can alıcı duruyor :)
hayırlı olsun maşşallah...
Güle güle kullan eski Rs çi yoldaşım
maşallah çok diri duruyor :)
anaaa bizim arabaaa bu.kardeşim hayırlı olsun kazasız belasız inş..
Duruş başarılı gerçekten
Hayırlı olsun :)
masallah kazasız belasız cok diri duruyo
:)
hayırlı olsun maşallah Allah kaza bela vermesin çok şık...
hayırlı olsun mehmet,dun fındıkzade madonun onunden gecerken gordum ne guzel makına dedım yabancı almamıs :D
Hayırlı olsun çok güzel bir otomobil eski sahibide foruma üyeydi sanırım... Çok beğenirim, dogleg kullanımı falan çok muazzamdır.
w201 herzaman kült bir tasarım olmuştur.
2.3lt 8v yaklaşık 140HP olan makinanın motorporlarında koşturabilmesi için üzerine gereken 16v silindir kapağı Cosworth tarafından coscast olarak hafif alışımdan tasarlanmış.
Gerçi 80 ler ve 90 larda Cosworth hiç boş durmamış opel'in c20xe makinası gibi birçok makinaya kapak tasarlamış.
Tekrar maşallah, güle güle kullan.
190'nın yeri her zaman bizde ayrı olmuştur :) peder'Den olayı bir kaç 190'ı oldu en son 1 tanesinde takılı kaldı 11 senedir aynı 190'A biniyor =) maşallah araca cok güzel.
maşallah çok hoş olmuş kazasız belasız...
hayırlı olsun masallah cok güzel Allah kaza bela vermesin. İçinden de bi kaç resim paylaşırmısın .
hayırlı olsun...
gule gule kullanın, kazasız belasız...
Maşallah hayırlı olsun cok güzel bir arac
Maşallah..
Maşallah çok güzel, kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğimle..
Masallah. Kazasız Belasız :)
hayırlı olsun çok keyifli bir araç..
Maşallah çok güzelmiş Allah kaza bela vermesin...
maşallah hayırlı uğurlu olsun
The heart of the 2.3-16 was its engine. Mercedes therefore collaborated with engine building masters Cosworth Technology Ltd. They helped to develop the 16 valve cylinder head with mechanical valve lifters. They came up with 185 hp from only 2.3 liters displacement. It had a light alloy cylinder head with dual overhead camshafts and four valves per cylinder (16 valves total), giving the performance version its name. The engine had a mechanically/ electronically controlled gasoline injection system. The 190 E 2.3-16 consequently produced 72 bhp and 55 Nm of torque more than the basic single overhead cam engine with only 2 valves per cylinder. The 2.3L engine (designated the M102) produced 185 bhp (137 kW) at 6.000 rpm and 235 Nm at 4.500 rpm. The rev limiter was set at 7.000 rpm. Acceleration from 0-100 km/h was 7,5 seconds, and the top speed was 230 km/h. This engine was called the ECE engine and it used 98 RON.
maşallah güle güle binin, son fotoğraftaki runner a da maşallah =)
Maşallah cok guzel 190 farklıdır ;)
hayırlı olsun maşallah Allah kaza bela vermesin çok şık...
arkadaşlar herkese cok teşekkürler iyi dilekleri için:) gerçekten cok keyifli bir araç:)
hayırlı olsn allah kaza bela vermesin :)
gerçekten maaşallahı var güzel günlerde kulanın hayırlı olsun ,,,6-7 sene önce bi arkadaşımda vardı kullanmıştım bi kaç kez hala tadı damağımda :) çok keyifli bi araçtır ;) .....
Hayırlı olsun :)
Eski 190 ımı sattığıma çok pişmanım:(
Allah nazarlardan saklasın çok özel çok değerli ve çok keyifli bir araçtır ilerde alıp sıfırdan toplamak istediğim tek araç:)
hayırlı olsun maşallah.
hayırlı olsun maşşallah... çok güzel araç
hayırlı olsun maşallah kazasız belasız..
hayırlı olsun....