User Tag List

Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
Toplam 79 adet sonuctan sayfa basi 20 ile 38 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: İzmirden frankenstein E30 turbo . Bir "CP_MOTORSPORT" projesi

  1. #20
    ZaZy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ocak.2008
    Yaş
    29
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2,531
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maaşallah ya video daha çok foto içinide merak ettik.
    Kazasız belasız cezasız inşallah

  2. #21
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Temmuz.2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3,874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merak ettigim m50 degilde neden m52 blok benim bildigim kadar m50 de güc dayanıklılık daha fazla

  3. #22
    Emre-Dylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Haziran.2013
    Yaş
    23
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1,491
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merak ettigim m50 degilde neden m52 blok benim bildigim kadar m50 de güc dayanıklılık daha fazla
    400 420hpye kadar m52 sıkıntı çıkartmıyor diye biliyorum kullananlar var bu şekilde tek tük olsada. Eğer 500 600 istenirse döküm dayanıklılığı gerekli diye düşünüyorum.
    AC/DC Back In Black
    1968 Mercury Cougar GT-E 427 390Hp

  4. #23
    Dem-Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24.Mayıs.2013
    Yaş
    48
    Şehir
    34
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Projeniz güzel hayırlı uğurlu olsun.Dikkatimi çeken şey cadde kullanımında aracınıza verdiğiniz negatif kamber.sanki fazla gibi cadde için.Bunu hafife almayın tüm yol tutuşunuzu ve hızlanmanızı etkiler.
    Team PAŞAOĞLU
    MAGIC Performance

  5. #24
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Aralık.2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dem-Er Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Projeniz güzel hayırlı uğurlu olsun.Dikkatimi çeken şey cadde kullanımında aracınıza verdiğiniz negatif kamber.sanki fazla gibi cadde için.Bunu hafife almayın tüm yol tutuşunuzu ve hızlanmanızı etkiler.
    şu an en buyuk sıkıntım o. e30 larda malesef kamber ayarı yok arabayı yere bastıkca kamber alıyor yukselttıkce duzelıyor.

    ya coılovera gecıp arabayı yukseltcem bu seferde jantları 17 yapmam lazım kı camurluk arası kapansın ya da kompe yuruyenı 5 bıjona cevırcem o zaman kamber ayarı olcak. ıkılemdeyım hangısını yapsam dıye

    bunlarda en guncel fotolar



    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  6. #25
    Thejustice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23.Haziran.2015
    Yaş
    31
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    64
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ellerine sağlık, yakında bende bir projeye başlayacağım ve e30 cabrio yapacağım inşallah.
    Hayat o kadar kısa ki, bir şeyi yapmayı düşünmekle başlıyor, yapana kadar ömür bitiyor.

  7. #26
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Aralık.2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekrardan merhaba arkadaslar. bıldıgınız uzere e30 turbo projesı bıttı. hem kendım alısayım hem motora rodaj olsun dıye 0.3-0.4 bar basınc ıle bınıyordum arabaya. gecenlerde bır e36 m3 ıle deneyelım dedık o gece denemeye gıderken ılk defa basınc actım arabaya, işler dusundugum gıbı gıtmedı araba basınc tutmadı, atesleme sorunları oldu vs. turbonun tahlıyesı yetersız kalıyordu. daha buyuk bır turboya gectım. ölçüleri gt35r ayarında oldu. turbo sökülünce manıfold kacaları, westgate contası yanması gıbı sorunlarla karsılastık o sorunlarıda gıderdım su an daha stabıl oldu. tadımlık bır vıdeo cektım aracta 3 kişiyiz, yokuş yukarı basıyoruz benzın deposu full, hemen hemen her vıteste kesıcıde kalıyorum yınede ıvmelenmesı hoşuma gıttı paylasmak ıstedım

    https://www.youtube.com/watch?v=LMN5YK16nkA
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  8. #27

    Üyelik
    16.Nisan.2006
    Yaş
    31
    Şehir
    Bornova
    Mesaj
    1,801
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kemal'in eline sizinde kesenize sağlık... basınç gelmeyen haliyle bile yan koltuk çok keyifliydi çatara pataralı , m3 gecesinde
    sıkıntıların giderilmesine sevindim , maşallah E30 yanıyor
    böyle özenle yapılan bi arabada 5 bijon görmeyi isteriz
    TEKİN SUPAP

  9. #28
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Aralık.2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tunch Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemal'in eline sizinde kesenize sağlık... basınç gelmeyen haliyle bile yan koltuk çok keyifliydi çatara pataralı , m3 gecesinde
    sıkıntıların giderilmesine sevindim , maşallah E30 yanıyor
    böyle özenle yapılan bi arabada 5 bijon görmeyi isteriz
    tesekkurler o geceden cok farklı gıdıyor artık
    5 bıjon belkı ılerde sımdılık 4 bıjon 17 jant spor yay amortısorle yola devam etcem.
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  10. #29
    ilkerci35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Temmuz.2015
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    29
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah cok emek verildi güzel seyler cıktı ortaya izmirin böyle projelere ihtiyacı var basarılar
    Ne Mutlu Türküm Diyene...!

  11. #30
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Ekim.2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3,518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah aracınız çok güzel olmuş motor bölümünü özellikle sevdim çok sade olmuş.Şu an motor hacmi nedir kullandığınız turbo ve spool devri nedir bilgilendirirmisiniz ?
    Kendi küllerimiz üzerinden yeniden doğabilmek için kendimizi yakmadıkça, her birimiz birer Simurg olmayı göze almadıkça bataklığımızda, tüneklerimizde ve kafeslerimizde yaşamaktan kurtulamayacağız.

  12. #31
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Aralık.2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah aracınız çok güzel olmuş motor bölümünü özellikle sevdim çok sade olmuş.Şu an motor hacmi nedir kullandığınız turbo ve spool devri nedir bilgilendirirmisiniz ?
    tesekkurler

    m52b28 motor stok conta bıle yok. gıttıgı yere kadar gıtsın daha profesyonel setup a gecerız dedım ama masallah bızı bıle sasırtıyor motor. turbo gt35r ölçülerine yakın bır turbo var, basıc 0.8-1 arası basıyorum. 4000-4500 gıbı dolduruyor turbo.
    dun drag yarısına katıldı 0.8 ıle tutunamadım pıstte asfalt eskı bızde de lastık sorunu oldu eskı bı lastıkle gırdım nerdeyse pıst bıtıne kadar lastık dumanı kesılmıyor vıdeolarda
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  13. #32
    tekinsupap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23.Mayıs.2014
    Yaş
    33
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah kardesim kazasiz belasiz kullan ins,alet gayet keyifli oldu bence..
    powered by fehmi tekin
    tekinsupap...

  14. #33
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Aralık.2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tekinsupap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    masallah kardesim kazasiz belasiz kullan ins,alet gayet keyifli oldu bence..
    sagolasın keyıflı oldu gercekten bılseydım bu kadar keyıflı olcagını atmosferık arabalarla hıc ugrasmazdım
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  15. #34

    Üyelik
    01.Mayıs.2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah , emeğinize sağlık

  16. #35
    arsenikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01.Nisan.2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbuk / kadıköy
    Mesaj
    1,057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah kaza bela göstermesin maşallah süper ötesi
    Bunlara çikolata istediğinde fare zehri vermeyen bakkalın amk.....

  17. #36
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12.Şubat.2006
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    11,648
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah. Conta bile yok dediniz orjinal kaç sıkıştırma bu motor? 35R muadili ile 1 bar civarı basınca iyi dayanıyor stok motor.
    Never drive faster than your guardian angel can fly

    MagicPerformance

    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine - Coming Soon

  18. #37

    Üyelik
    07.Temmuz.2015
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    43
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Proje efsane duruyor. E30 alasım geldı.konuda mesajım bulunsun Takıpteyım. MASALLAH

  19. #38

    Üyelik
    05.Ekim.2013
    Yaş
    28
    Şehir
    Tokat - İstanbul
    Mesaj
    737
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    once maşallah diyim. Bilindiği üzere m52 ler m50ye göre daha zayıf. hatrladgm kadariyla biri alu diğeri celik blok. gerçekten zaman nakit ve cesaret gerektiren bi işlem olmuş.
    motor yürüyen ve işçilik maliyeti ne oldu bu setup da ? hem bize de klavuz olur.
    Ayrıca kesene bereket
    SWAT

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •