User Tag List

Sayfa 1/11 123 ... SonSon
205 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: HorsePowerFreaks Stage3 Turbo M3

  1. #1
    Providence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    HorsePowerFreaks Stage3 Turbo M3

    Evet birçok arkadaşımızın beklediği bir konuydu bu. Kit geldi geleli bekliyen bazı dostlarımız var ve artık dyno çıktılarımızı da aldığımıza göre konuyu açmanın vakti gelmiş demektir , tüm dostlarıma sabır ve yardımlarından dolayı teşekkür ederim

    Öncelikle aracım hakkında kısa bir bilgi vereyim. Aracımda precision power gt74 turbo var , günlük kullanımda 20psi veya methanol devreye sokularak 26psi ile yürüyor. Yaptığımız ölçümlerde pompa benzini ile (20psi) 590tekerlek beygiri elde ettik. pompa benzini + methanol ile (26psi) 684hp elde ettik. Bu değerler sıcaklık sensöründen dolayı %4 eksik ölçülmüştür. yani aracım tekerlekte methanol ile 710beygir üretiyor. Tabii bu dyno dynamics ölçümleri olduğundan dynojet ile ölçülen değerleden çok daha az çıkıyor.. Bu konu ile açıklamayı sevgili Mert yapacaktır zaten.. Mert'inde söylediği gibi kalp kıran dyno = dynamics

    Açıkçası çıkan beygirden çok 1 haftada montajlanan , neredeyse sıfır problem yaşadığım ve herşeyden önemlisi çok düzgün güç eğrisi ile aracımdan çok memnunum Yaklaşık 5000km yol yaptım yağ değişimi dışında hiçbir problem yaşamadım diyebilirim.. Bunu HPFnin ürettiği kitin kalitesi ve Veysel ustanın tecrübesine bağlıyorum.

    Araçta yapılan uygulamalar


    HPF Stage 3 Turbo Kit

    Kitin içeriğini incelemek istiyenler için link;

    http://www.horsepowerfreaks.com/part...s/E46_M3/11037

    Vac Motorsports Yay , Subap ve Şapka
    Oil Pump Upgrade
    HPF Traction Control
    HPF Stage 2 Feramic Baskı Balata
    HPF Underbrace
    HPF Carbon Fiber Air Duct
    Active Autowerke Fan termiği
    Bilstein PSS10 Coilover
    Eibach Anti-Roll Kit Sway Bars
    Ön ve Arka Kule Gergileri
    Stoptech 355x32 4 Piston Front and Rear Brake Kit
    Acpt Carbon Drive Shaft
    UUC Short Shifter
    Carbonetics 1.5 way Carbon LSD
    Enkrouz 19x8.5" Ön 19x10" Arka Jantlar
    Continental Sport Contact 3 235 35 19 ön ve 275 30 19 Arka Lastikler
    Vorsteiner Vented Race Hood (Karbon Kaput)
    Vorsteiner Csl Ön Tampon
    Vorsteiner Arka defüzör
    BMW OEM CSL Bagaj Kapağı
    Sparco Evo 3 Koltuklar (Koltuk Isıtma sebebiyle Montajı Yapılmadı)
    Takviyeli Arka Salıncak Çatalları
    E46 M3 Şasi güçlendirme

    Motor yapım ve Montaj işlemleri (Rot-Balans Hariç Herşey) ASKAR BMW Özel Servisi Veysel ve Erkan Usta tarafından yapılmıştır.

    Rot-Balans işlemleri için Doğan ve Murat Mermere gösterdikleri özel ilgiden dolayı ayrıca teşekkür ederim.

    Ürünlerin elime ulaşmasında emeği geçen Bora ve Doğukan'a çok teşekkür ederim.

    Ayrıca benimle birlikte bu projenin en çok kahrını çeken kişilerden biri olan Mustafa Aksoy yani bocuQ'e ve tüm desteği ve yardımlarından dolayı Ahmet Öztürk' e de teşekkür ederim.

    Well I also need to thank Chris , David , ChrisK and Jimmy for their support
    But remember that I had to literrally beg u guys for 2 weeks to get the kit

    Yoğun iş temposu içerisinde aracımı ölçmemde yardımcı olan , tüm gününü bana ayıran Sevgili Mert Daştan'a yürekten teşekkür ediyorum. Kendisine yapım aşamasında olan araçlarında başarılar diliyorum..

    İşte fotoğraflar ;























  2. #2
    Providence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)





















  3. #3
    BocuQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim.. Maşallah diyorum başka bişey söylememe gerek yok gidişiyle duruşuyla sesiyle tam istediğin gibi oldu diye düşünüyorum.. Allah kazadan beladan korusun..
    97 oktan pompa benzinli dyno videosunuda ben paylaşayım bari... bu arada bende teşekkür istiyorum walla çizerim arabanı

    http://www.youtube.com/watch?v=bQBs0OdP7A4


  4. #4
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Top speed şu anda kaça kadar çıktınız ?
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  5. #5
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Providence Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kiti 7 günde monte ettik , fakat motoru indirmiştik kit gelmeden önce onu da eklersek 8 gün ediyor diyebiliriz , montaj bittikten sonra motor yağını koyduk ve çalıştırdık ertesi gün rodaja başladık 1 tekirdağ ve 2 bolu seansı ve 4 yağ değişimi ile rodajı bitirdik ,o gün bugündür çok şükür dertsiz şekilde kullanıyorum
    mükemmel

    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Top speed şu anda kaça kadar çıktınız ?
    bide bu soruya artı olarak topspeed yapıyosan ne sıklıkla yapıyosun 250+km lere çıkıyomusun her gazladığında ?
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #6
    Providence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Top speed şu anda kaça kadar çıktınız ?
    Yeni fren balatalarım gelmeden limitörü iptal ettirmedim , 275 ile sınırlı hala , bu hafta tahminen limitörü iptal ettiricem zaman bulabilirsem , 5. vitesi bitiremiyorum şimdilik sonu 285 olduğundan 275 de elektronik kesiciye giriyor şu anda .

  7. #7
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Providence Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni fren balatalarım gelmeden limitörü iptal ettirmedim , 275 ile sınırlı hala , bu hafta tahminen limitörü iptal ettiricem zaman bulabilirsem , 5. vitesi bitiremiyorum şimdilik sonu 285 olduğundan 275 de elektronik kesiciye giriyor şu anda .
    devir kesicin kaçta ? şu anda

    onuda ileriye almayı düşünüomusunuz ?

    şimdilik 275 güsel rakam ama şöle 1000 lik motorlar ile gazlamak için biraz daha lazım

    çok çok daha iyi olsun inşallah

    bu aralar benimde sorunlarım var bitsin güsel bir deneme yapalım

    tekrardan Maşallah hayırlı olsun Râbbim kaza bela göstermesin
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #8
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    maşallah abi ii günlerde kazasız belasız kullanırsın inşllh.. bi şi sormak istiorum internetteki hpf m3 stage 3 videolarında 800 ve üstü rwhplerden bahsedilio bunlar dogru mu?
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  9. #9

  10. #10
    Providence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dynojet pek güvenilir değil galiba =)))
    Boranın yolladığı grafik yeni turbonun grafiği bu arada hala yazılımı üzerinde çalışıyolar daha güzel bir eğri yakalıycaklar ilerliyen günlerde.

    DynoJet in verdiği rakamlar Dyno Dynamics e oranla daha toleranslı , genelde firmalar o nedenle Dyno Dynamics pek kullanmıyolar Mert'in de dediği üzere .

  11. #11
    Providence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    devir kesicin kaçta ? şu anda

    onuda ileriye almayı düşünüomusunuz ?

    şimdilik 275 güsel rakam ama şöle 1000 lik motorlar ile gazlamak için biraz daha lazım

    çok çok daha iyi olsun inşallah

    bu aralar benimde sorunlarım var bitsin güsel bir deneme yapalım

    tekrardan Maşallah hayırlı olsun Râbbim kaza bela göstermesin
    Devir kesici 8000 de sabit kalıcak , hpf nin şu an için 8000 üstü çeviren bi aracı yok, ileride olursa zaten üst kapağım hazır yazılımla birlikte 8500 lere çekilir devir

    275 fabrika kilidi , dediğim gibi padler gelene kadar kendimi frenlemek için kalmasının hayrıma olucağını düşündüm

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim aynı şekilde Allah hepimize kazasız , belasız ve sorunsuz günler nasip etsin .

  12. #12
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BocuQ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu saydığın araçlarla anılması çok güzel birşey tabi : ) fakat unutulmaması gereken çok çok önemli birşey var , bu araç günlük kullanım için hazırlandı , tabiki gün gelir 40psilara çıkılırsa bazı şeylerden feragat edilirse çok çok daha iddalı olacaktır ..
    hpfnin sitesini inceledim stage 4 kit muazzam ama stage 3te farklı psilardaki alınan güçler etkileyici

  13. #13
    Providence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hpfnin sitesini inceledim stage 4 kit muazzam ama stage 3te farklı psilardaki alınan güçler etkileyici
    Stage 3 almış olma nedenim stage 4 ün 110 oktan performansına odaklı olmasından dolayı , Türkiye'de 110 oktan mağlesef tedarik edilemiyor ,bu nedenle stage 3 tercihim oldu , ayrıca yeni billet wheel gt71 dbb turbosuyla 500 devir daha düşürülmüş bir spool noktasına sahip artık stage 3 ,inşallah kış sonrası turboyu upgrade ettiğimizde çok daha geniş bir güç bantına sahip olacağım ki bu araca çok daha keyifli bir kullanım sağlıycak diye düşünüyorum.

    Ayrıca kesinlikle unutulmaması gereken mustafanın da dediği gibi bu aracın standart bir m3 gibi günlük bir araç olarak trafik içinde dahil, kullanılabiliyor olmasıdır , 709 whp güce sahip olan 97 oktan benzin kullanan ve köprü veya merter trafiğine girebilen bir araç bu arkadaşlar , işin en güzel yanı bu , ki stage 4 te dahil bu böyle , hpf nin sunmuş olduğu en güzel şey stock like daily drivable olmasıdır aracın . Bununla ilgili bir video hazırlıycam köprü yada merter trafiğinde merter olma olasığılı daha yüksek ama askar dönüşü olur büyük ihtimalle

  14. #14
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Providence Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stage 3 almış olma nedenim stage 4 ün 110 oktan performansına odaklı olmasından dolayı , Türkiye'de 110 oktan mağlesef tedarik edilemiyor ,bu nedenle stage 3 tercihim oldu , ayrıca yeni billet wheel gt71 dbb turbosuyla 500 devir daha düşürülmüş bir spool noktasına sahip artık stage 3 ,inşallah kış sonrası turboyu upgrade ettiğimizde çok daha geniş bir güç bantına sahip olacağım ki bu araca çok daha keyifli bir kullanım sağlıycak diye düşünüyorum.

    Ayrıca kesinlikle unutulmaması gereken mustafanın da dediği gibi bu aracın standart bir m3 gibi günlük bir araç olarak trafik içinde dahil, kullanılabiliyor olmasıdır , 709 whp güce sahip olan 97 oktan benzin kullanan ve köprü veya merter trafiğine girebilen bir araç bu arkadaşlar , işin en güzel yanı bu , ki stage 4 te dahil bu böyle , hpf nin sunmuş olduğu en güzel şey stock like daily drivable olmasıdır aracın . Bununla ilgili bir video hazırlıycam köprü yada merter trafiğinde merter olma olasığılı daha yüksek ama askar dönüşü olur büyük ihtimalle
    gündelik 709 whp bayağı zevkli ve ürkütücü olsa gerek 500 devir düşürülmüş spool noktası gündelik kullanımda inanılmaz fark yaratır turbo lag açısından, daha geniş güç bandıda daha zevli olur keşke turbo anti-surgelü olmasaydı açıklamınız için teşekkürler

  15. #15
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu 2 araç arasındaki karşılaşmanın 270e kadar olabilmesi çok güzel. Yalnız sizde düşük devirden ilk çıkışt lag var sanki. Bence deneme olacaksa üst devirlerde başlayan bir karşılaştırma olsunki fark olmasın. Zaten tabiki gözle kıyas olmasada, çok denk olacağa benzio gidişlerin.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  16. #16
    BocuQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs down

    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu 2 araç arasındaki karşılaşmanın 270e kadar olabilmesi çok güzel. Yalnız sizde düşük devirden ilk çıkışt lag var sanki. Bence deneme olacaksa üst devirlerde başlayan bir karşılaştırma olsunki fark olmasın. Zaten tabiki gözle kıyas olmasada, çok denk olacağa benzio gidişlerin.

    gtr da şanzıman teknolojisi var m3te beygir fazla deneyip görmek lazım bende çok merak ediyorum.

  17. #17
    halilcakir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben arac hakkinda fikir verebilecegini dusundugum bir videoya rastladim.USA den bir stage 3 ve sanirim barisin aktarma organlari bu arabadan daha iyi

    Dyno grafigiyle gercek cadde arabasi olabilmesiyle bence cok basarili bir araba

    Tekrar hayirli olsun Baris

    http://www.youtube.com/watch?v=OqX7I...layer_embedded

    BORKED

  18. #18

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    san diego
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok iyi setup yapmissin, parcalari iyi secmissin, eline saglik. Ustalarda guzel iscilik cikarmis, hepsine selamlar. Gule gule kullan, sicakliklara (egt vs) dikkat et her zaman.
    Beygir hesabi yapayim dedim, dusuk kompresyonda tahmini 250HP crank cikartir dedim atmosferik olarak. Ustune 26psi basinca 683HP cikti kayiplari hic sayarsak. bu dyno grafigin tekerlek HPsi olduguna eminmisin? Cunki 683WHP takribi 800CrankHP yapar, onun icinde baya buyuk bir turbo ile cok yuksek oktan yakit gerekir..Yanliz bir ricam var, lutfen olay kavgaya falan donusmesin DA motorsportun dynosuna birsey demiyorum, sadece benim matigima ters geldigi icin ve senin anlayisli olacagini tahmin ederek yaziyorum. Sonucta rakkam onemli degil, onemli olan senin arabadan keyif alman..


    saygilar,

    cenk

  19. #19
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mig Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok iyi setup yapmissin, parcalari iyi secmissin, eline saglik. Ustalarda guzel iscilik cikarmis, hepsine selamlar. Gule gule kullan, sicakliklara (egt vs) dikkat et her zaman.
    Beygir hesabi yapayim dedim, dusuk kompresyonda tahmini 250HP crank cikartir dedim atmosferik olarak. Ustune 26psi basinca 683HP cikti kayiplari hic sayarsak. bu dyno grafigin tekerlek HPsi olduguna eminmisin? Cunki 683WHP takribi 800CrankHP yapar, onun icinde baya buyuk bir turbo ile cok yuksek oktan yakit gerekir..Yanliz bir ricam var, lutfen olay kavgaya falan donusmesin DA motorsportun dynosuna birsey demiyorum, sadece benim matigima ters geldigi icin ve senin anlayisli olacagini tahmin ederek yaziyorum. Sonucta rakkam onemli degil, onemli olan senin arabadan keyif alman..


    saygilar,

    cenk
    74mm turbo ufakmı cenk ?

    26psi + meth de o gücü verebilir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •