bende diyorum bu adamda bir dünya parça var, ne ararsam bende var deyip alışveriş yapdık :)
maşallah tekrar
Printable View
bende diyorum bu adamda bir dünya parça var, ne ararsam bende var deyip alışveriş yapdık :)
maşallah tekrar
olucak olucak az kaldı abi. çok bekledin ama zevkine doyamıcan:) şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Konuyu takipteyim.
Gökhan abi allah utandırmasın :) abi intercooler niye düşünmedin? birde bu şekilde sc ye egzantrik kullancak mısın? listede göremedim abi
Yanlış bilgilendirmekten korkarım hatam varsa düzeltin. Bildiğim kadarıyla sc ile yüksek devre çıkmak sağlıklı değil. yani en sağlıklısı orj. devri. Zaten 8300-500 devirler ideal. boşa dönüyor. Egzantrik takıp daha yüksek devir dönmek sakıncalı. İntercooler-Aftercooler sistem bende sordum ama egt nin durumuna göre ileriki aşamalarda girebilirim dedi gökhan abi. Ama yinede bi aftercooler olsa tadından yenmez:)
Abi LHT performance ın böyle bir ürünü var bana nasi olmadı. Dyno veriler çok güzel. Bilgin olsun:)
W/A Cooler, sc aynı pozisyonda montajlanıyormuş. İşe yarıyordu gördüğüm tüm sc li 2zzge lerde W/A cooler :)
Gökhan abi düşünebilirsin bence de :)
Çok sevdiğim bi kardeşimden aldım :) Sağolasın mayk teşekkürler :) Valla acele yok sakin sakin bitiricez inşallah ama fena kanım kaynıyo :)
Sağolasın kardeşim inşallah güzel olur tşkler :)
Sağolasın Doğuş tşkler kardeşim :) Evet Type-r ların oem kapakları mükemmel bende çok seviyorum, yanlız o kadar uğraşacak vaktim yoktu açıkcası ustama da güvendiğim için bu şekilde boyattım güzel de oldu yeter bana bu sağolasın :)
Amin Orçun um tşkler cümlemize :)
Abim estağfurullah bilgi paylaşımı yapıyoruz işte ne güzel :) Tşk ettim :)
Çook çok tşk ederim :) Vay be dedirtti yorumun sağolasın :)
Sağolasın Mertcan :)
Hedeflediğim güçler için daha güçlü akslara gerek duymadım açıkcası oem yeterli olur bu güçler için. Volan için ise, volanımız EK vti lardan bile yaklaşık 600 gr hafif çıkınca onu da değiştirmeyi düşünmedim :) Bi ara şanzıman için kısa düşündüm fakat ona da cem abi hiç gerek yok SC ile aşırı beslemedesin zaten atmosferik gibi düşünme oem kal daha iyi olur şeklinde yorumunu aktardı bende mantıklı bulup ondan da vazgeçtim :)
Bir de sende çok iyi biliyosun ki modifiyenin sonu yok o yüzden bi yerde de dur demem lazım artık :) Yoksa traction control e kadar bakıyorum hergün ama yoruldum artık :) Olursa ufak dokunuşlar bundan sonra :)
Aman eksiği olmasında :) Sağolasın valla elimden geldiğince listeyi iyi tutmaya çalıştım.
Amin tşkler, senin aracında çok güzel :)
Allah razı olsun tşkler :)
Ahhahaaha ayıpsın Suat her zaman :) Arada kendime de ayırdım parçaları :D Tşkler
Furkan bu charger kitine intercooler takılamıyor kitin yapısı gereği fakat ancak Sezai ninde dediği gibi LHT cooler yani sıvı tip intercooler yapılabiliyor o da çok maaliyetli ve zaman alan bir iş. Biz soğutmayı diğer parçalarla ve methanolle yapıcaz inşallah.
Egzantrik konusunda da baya bi araştırdım B16 da JRSC kit ile sadece GSR emme ve ITR egsoz ezgantriklerini combo şekilde takıyorlar en çok ve en düzgün güç bu egzantirklerle alınıyormuş bu da 2 egzantrik setini bozup tek set yapmak demek bu da maaliyet vs. İkinci bir genel kanı ise oem egzantrikler her zaman iyidir aşırı besleme de o yüzden aynen devam 2 set bozana kadar :)
Eyvallah Sezai cim çok sağol kardeşim :)
Eğer ki charger ı limitlerde kullanmıyorsan (charger ın çevirdiği devir sayısı açısından) biraz daha devir dönebilirsin tabi güzel bir egzantrik ve ayarla, fakat genel olarak orjinal devirlerde bırakıyorlar, bende öyle yapıcam ki zaten Del Sol de P30 beyin olduğu için orjinalden biraz daha fazla devir dönüyor.
LHT nin manifold u ciddi pahalı ve herşeyden önce yaptırmaya kalksam yaklaşık 2 ayım gider :) Burdan USA ye gönder manifoldu orda yapılsın sonra geri bana gönderilsin vs vs :) Maslakta bir yer varmış bu LHT nin yaptığı işi yapıyormuş onlarda bir arkadaşıma 2000 tl fiyat vermişler manifoldu LHT liye çevirmek için :) Ciddi bir iş ve parasını belki de hak eder ama ona ikibin buna ikibin derken bununda sonu gelmez ki zaten bende koç un oğlu değilim :) bu setup yeter bana çok şükür :)
Bloğumuz rektefiyeden geldikten sonra motor toplanmaya başladı;
http://imageshack.us/a/img5/8461/img7182v.jpg
http://imageshack.us/a/img41/213/img7184c.jpg
http://imageshack.us/a/img171/1587/img7185w.jpg
http://imageshack.us/a/img89/3980/img7186ld.jpg
http://imageshack.us/a/img402/2389/img7189.JPG
http://imageshack.us/a/img13/7964/img7194r.jpg
http://imageshack.us/a/img442/2194/img7195v.jpg
Kapağımızın emme tarafının giriş kısımlarına polish yapıldı ve diğer işlemler yapılarak hazır hale getirildi
http://imageshack.us/a/img842/7325/img7199q.jpg
http://imageshack.us/a/img404/7451/img7201s.jpg
http://imageshack.us/a/img191/3880/img7202h.jpg
Yeni oem subap lastiklerimizde takıldı
http://imageshack.us/a/img715/4352/img7204h.jpg
http://imageshack.us/a/img827/9616/img7205k.jpg
SC miz ortaya çıktı :)
http://imageshack.us/a/img221/6133/img7207i.jpg
http://imageshack.us/a/img706/8303/img7208ag.jpg
Erdem ustamız subap ayarlarını yapıyor
http://imageshack.us/a/img715/6675/img7216e.jpg
Kasnaklar ve kayışın duruşu
http://imageshack.us/a/img248/1104/img7218s.jpg
Engin ustamız elektrik tesisatında gerekli gördüğü birkaç kısmı lehimle sağlamlaştırıyor
http://imageshack.us/a/img820/2664/img7219r.jpg
Ve çok şükür tüm montaj bitti ve Allah ın izniyle inşallah yarın sabah motor araca takılacak :) Supercharger montajı yapmayı düşünen diğer arkadaşlara yardımcı olabilmesi için her açıdan fotolar koyuyorum.
http://imageshack.us/a/img521/1936/img7220x.jpg
http://imageshack.us/a/img191/7228/img7223s.jpg
http://imageshack.us/a/img692/4258/img7224we.jpg
http://imageshack.us/a/img15/85/img7225wz.jpg
http://imageshack.us/a/img90/8399/img7230g.jpg
http://imageshack.us/a/img832/1399/img7236qg.jpg
http://imageshack.us/a/img40/3228/img7233.JPG
Maşallah Gökhan. Allah'ın izniyle tek marşta alacaktır :)
Stok egzos manifoldunu kullanmışsın. Headers ve SC kullanımı hakkında literatürde bilgi var mı hiç?
start ne zaman verılcek abi ?
Maşallah kardeşim
Oem yay şapkamı kullandın
Egzantriklerde oem mi
Sağolasın abi inşallaaaah :)
Stock egsoz manifoldu değil abi o, B18CR ın oem 2.5" çıkışlı 4-1 headers ı :) Orjinal koruma saçları üzerinde olduğu için sana öyle gelmiştir, koruma sacının altında ki headers ın çıplak görüntüsü bu;
http://image.hondatuningmagazine.com...ne+Headers.jpg
http://i688.photobucket.com/albums/v...r/DSC01433.jpg
B16 da SC uygulamasının ilacı bu headers, hem güç hem düşük EGT vs için.
Yarın öğleden sonra marşına basmış oluruz Allah ın izniyle :)
Sağolasın Miniks :)
Evet oem yay-şapka kullandım, egzantriklerde oem. Zaten orjinal devir neyse o kalıcak daha fazla devir dönmiycem. İlerde egzantrik takarsam, takacağım tek combo var o da GSR emme ve ITR egsoz şeklinde.
Bu arada bir soru sorayım, rodaj yağı için hangi numara yağları öneriyorsunuz? Ve rodaj sonrasında ki esas kullanmam gereken yağ olarak ne tavsiye edersiniz? İzmir biraz da sıcak memleket biliyosunuz ona göre de fikir verirseniz sevinirim.
10-60? 10-40? vs?
bu headersın alt taraftan çıkıntısı nasıl
karterden aşşağıda mı ?
"Stock egsoz manifoldu değil abi o, B18CR ın oem 2.5" çıkışlı 4-1 headers ı Orjinal koruma saçları üzerinde olduğu için sana öyle gelmiştir, koruma sacının altında ki headers ın çıplak görüntüsü bu"
bu headersin alt taraftan cikintisi nasil sürtme ihtimali varmi?
karterden uzunmu kisami ?
Rodaj için 20-50W mobil mineral öneririm
ilk marş yapıldıktan sonra 30 dakika çalışıp 3 4 kere fan açıp kapattıktan sonra yag ve yag filitreni değiştirmeni ve yine aynı mobil yagdan koyup 500 km yapmanı öneririm
sonrası içinde izmir sıcak oldugundan castrol edge 10/60 ideal olucaktır
rodaj kaç km yapıcaksın bilmiyorum ama 500km yaptıktan sonra mineral yagı boşaltmanı tavsiye ederim
sonra 10-60 koyarsın rodajını da onunla tamamlarsın 5000 km e kadar da sıkarsın aynı yag ile
kazasız belasız bin inşallah.güzel proje.
abi maşallah tadımlık bi video görsek artık :)