Masallah guzel proje insallah sikintisiz kullanirsin
Printable View
Masallah guzel proje insallah sikintisiz kullanirsin
Yeni setup yeni plaka olmali bence.
Savas usta gerekeni yapar en iyi sekilde. Simdiden sorunsuz gazlamalar.
Hayirli olsun.
Bu arada amma arkadasin ustube gidilmis dalga gecmeler falan. Onu bunu sokmuslar kakalamislar vs vs ne gerek var uyaricaksan uyarini yap gec kenara veya cok yardimci olmak isteniyorsa pm atin.
Maşşallah kardeşim inş emeğinin hakkını vericek bu setup ın merakla bekliyorum.
Cihan hayırlı uğurlu olsun setup ın güzel
DC4 dedikleri gibi 2.0cc ye biraz agresif kaçabilir, bunun yerine biraz daha soft olan yeni nesil stage 2 egzantriklere geçiş yapabilirsin ileride.
Tessekkur ederim dou artık bu saatten sonra kısmetimizde yürümesi varsa yürür
Ağır kaçarsa değiştirim Yapicak bırsey yok
12.5 fena valla.. masallah.
kardeşim maşayyah sonunda çıkarttınız demekki.. bu setupa ne kadar kafa patlattın ne kadar uğraştın çok iyi biliyorum illa ki herkez fikrini söyleyecek ama hiçbi detayı kaçırmadığına eminim ben,) bu işte ayrıntılar önemli diye düşünüyorum.. yakın zamanda dbs yi inşallah çok daha hızlı şekilde görücezz.. maşallah şimdiden
kardeşim başarılar dilerim projendede Selçuk ve Orçun haklılar, k20 için dc4 kullanılmıyor diye öğrendim bende, k24 ler için oda çok üst devirlerde veriyor gücü deniyor. Artık alınmış toplanmış gerçi Özgün uğraşsın dursun kurcalasın çıkartır eminim iyi güçler:)
87.5 çap piston olmasından aracın kesin olarak 3 kere motor yapıldığı anlamı çıkarılmasıda yanlış, belki direkt 86 dan 87.5 geçiş yapılmıştır. çok örnekleri var. darton gömlek
Allah utandırmasın kardeşim.dbs iş yapmayak denilen bir ton parçayla iş yaptı zamanında.
Araç inş daha iyi olucak.
http://www.techturkey.com/forum/otom...new-setup.html
orcun sende dc4 cam kullanmıstın sanada iteledilermi ? yoksa bilerekmi aldın sonradanmı ögrendin iteklediklerini , merak ettm
Kisa bir bilgi vereyim,
Ben kendi arabam icin dc camslerin,killer ve 4,5 haric hepsini kullandim.
Faket 4 ler k20 motora uyugun olmadigini ogrendim.Bana zamaninda yaklasik 2 yil once bunlari sokmak yaninda az kalir bobrek yataklarima kadar soktular.
Ozamanlar birseyler bildigimi zannediyordum ama isin icine girince insanlarin beni kandirdiklarini gordum.
Uzun lafin kisasi yuksek dereceli egzantrik takip arabanin daha hizli gidecegini zannettim ama yanlismis.arkadaslada bunu paylasmak istedim,size su kadarini soyleyebilirim.
Amerikada sure yapan araclarin uzerindeki parcalarla satilan parcalarin arasinda ciddi farklar var ve hersey forumlarda anlatilan gibi masum degil.
Ben stage4,stage 3,2,stage2,2 bir cok araba yaptik sunu gordum,dogru kombinasyon oladigi zaman guc cikmiyor.
Orcun sana katılıyorum toda a3 cams 11:5 cr ile hayaller kurduk yürümedi :) oversize subap titanyum yay şapka polish li kapak
tabi kafamıza göre takmadık kombinasyon olarak ve parçaların performansını markaları göz önünde bulundurarak başladık yetersiz cr yüzünden üst devirlerde güç tatmin ediciydi fakat istediğimiz performansı alamadık
171kw (whp) almıştık. utkunun ayarıyla..
Bu arada oversize subap kullanan arkadaşlar rektefiyeye dikkat etsin çok saçma sebeple kırılabiliyor ;)