Aracınız hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binin , proje yapmayı bede çok istemişimdir fakat imkanlar her zaman elvermiyor bilirsiniz böyle projeleri gördükçe mutlu oluyorum
başarılarınızın devamını diliyorum
Printable View
Aracınız hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binin , proje yapmayı bede çok istemişimdir fakat imkanlar her zaman elvermiyor bilirsiniz böyle projeleri gördükçe mutlu oluyorum
başarılarınızın devamını diliyorum
takip edip okuması zevkli bir proje emeğinizin karşılığıu alırsınız inşallah..
P.M. cevaplandı, umarım yardımcı olmuştur, tekrar teşekkürler.
İlk posttaki beyaz delsolünde ailede olduğu söylemiştim, onda gördüğünüz üzere 15’ konig spoon jantlar var, her bindiğimde acaba 15’ e mi geçsem diyorum, insan bazen konforda arıyor :D Ama şaka bi yana atmosferik EG-EK lar için en ideal kombinasyonun, ET’si düşün hafif bir 16’ jant ve 195/45/16 lastikler olduğunu düşünüyorum. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Ancak vakit bulabildim Kaan Abi, teşekkür ederim. Aracın eski – yeni halini gören, bilen biri olarak umarım beğenmişsindir.
Teşekkürler.
Ateşleme sistemi güncellemelerine karar verirken aracınızın konusununun tamamını okumuştum, araç için Hondata S300 + Hondata Coil Pack + 30520-PVF-A01 ignition coil düşünmüştük, siz bir adım ötesine geçmişsiniz. Standalone + COP uygulamanızda başarılar, tez zamanda sizde olumlu sonuçlar alırsınız umarım. İyi dilekleriniz için teşekkürler.
Tez zamanda imkanlarınız ve koşullarınız değişir de size de nasip olur inşallah, beğenmenize çok sevindim, teşekkürler.
Türkiye’ye giren delsol sayısı çift hanelerde olmasına rağmen değeri bilinmişi çok az, şeklinden dolayı bilinçsiz kullanıcıların elinde heba oluyorlar. Bir fark yaratıp karşılığını alırız umarım, çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
Mükemmel proje oluyor anlaşılan emeğinize sağlık takipteyim :)
zaten güzel bir delsoldu şimdi mükemmel olmuş allah utandırmasın ağız tadıyla binin inşallah ...
Maşallah çok beğendiğim bir araç.. Allah kaza bela vermesin..
Teşekkür ederim.
Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim. Sizin aracınızda kesinlikle Türkiye’nin en temizleri arasında, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
Sağolasın, her Türkiye’ye gelişimde denk gelirdik seninle ama bu sefer görüşemedik. Henüz bitirmediysen sana da projende başarılar, bittirdiysen kazasız sürüşler.
çok iyi bir proje
Ufaktan bir iki güncelleme daha ekleyelim,
http://s9.postimg.org/5kphu5c5b/IMG_0878.jpg
Farların durumu malesef iyi değildi, sol ön far su alıyor ve her ikisininde yansıtıcıları özelliklerini kaybetmişti. Siteden bir arkadaş (kullanıcı adını hatırlayamadım) JDM tarzı far ve stoplara geçtiği için OEMleri satıyordu. Bütün ayakları sağlam, yansıtıcısı iyi durumda ve orjinal Stanley farlarımızı alarak aracı gençleştirmeye devam ettik. Motor montajı ile beraber araç toplanırken monte edilecek. Stop lambalarım iyi durumda olduğu için yeni alınanlar yedek olarak depodaki yerini aldı.
Beğenmemek elde mi kardeşim , Maşallah..
Eski bir delsol kullanıcısı olarak imrendim :) Korhan'daykende iyi duruyordu Maşallah sıkıntısız olarak biter İnşallah :)
Yapılırken birebir gördüğüm Titizlik ile toplanmış nadir bir araç.Maşallah,Allah kaza bela göstermesin,Ağız tadı ile binmeyi nasip etsin.
Masallah her anlamda emek ve caba var devamini merakla bekliyoruz..)
Tekrardan teşekkür ederim, kısa zamanda görüşmek dileğiyle.
Korhan’ı SC EG’ yi yaparken, eski CRX’i olduğu zamanlardan beri tanıyorum. Delsol’e aldığı günden beri ne kadar iyi baktığını bildiğim için gözüm kapalı niyetlendir. İlk postta yazmayı unutmuşum ama kendisinin malzeme listesinin belirlenmesinde, aracın toplanmasında, özellikle elektrik aksamı ile ilgili çalışmalarda çok yardımı dokundu. Okur mu bilmem ama burden teşekkürlerimi ileteyim.
Sizin eski aracınıza da Radar’a geldiği günlerden göz aşinalığım var, umarım kıymetini bilecek birine gitmiştir. Tekrar teşekkürler.
Muarrem abi, seninde emeğin yadsınamaz, az lojistik desteğn dokunmadı araç yapımı aşamasında. Çok sayıda hondası olmuş biri olarak beğenmene sevindim, çok teşekkür ederim.
İçi sizi dışı bizi yakar :D Teşekkür ederim.
Fotoğraflarla konuya kaldığı yerden devam edelim,
http://s21.postimg.org/8e1kxunfb/IMG_0880.jpg
http://s22.postimg.org/82em4uz8h/IMG_0883.jpg
http://s15.postimg.org/65n80dbsb/IMG_0872.jpg
Motor yerine yerleştirildi, şimdilik filtre yukarda kalacak, eskimiş sağ ön davlumbazın servisten yenisi sipariş edildi, OEM davlumbaza karton kalınlığında dersek yan sanayilere de kağıt gibi demek yerinde olur. Geldiği zaman filtre tampon altına alınacak. İlk marş öncesi bol miktarda mıknatıs temin edilerek filtre ve karter etrafına yapıştırıldı, manyetik karter tapamız yok ama bunlarda tedbir amaçlı iş görebilir.
Yeni farlarda monte edildi, eskini zamanında sökerek kasasını siyaha boyamıştım. Hafif sürmeli, hoş bi görüntüsü vardı ama bunları şimdilik sökmek istemiyorum. İlerde, eski far camlarının kalıbını alıp plexiye geçerek Bixenon HID yapma düşüncesi var. Bakalım, vakit olursa denemekten zarar çıkmaz.
http://s21.postimg.org/u30h1ppnb/IMG_0890.jpg
http://s29.postimg.org/m5w51aihz/IMG_0891.jpg
Energy shifter bushingsler monte edildi, vites yolları belirgin şekilde toklaştı, boşluklu gevşek his kayboldu. Benzer sorunları olana tavsiye ederim.
İlk marş sorunsuz yapıdı, videosunu bulabilirsem eklerim.
Mineral yağ ile uzun süreli rodajı sağlıklı bulmadığım için 300 km mineral, 1000 km yarı sentetik yağ ile rodaj yaptım. İlk marş sonrası mineral yağ yenilendi, 300 km de ise Castrol 10w-40 yarı sentetik yağa geçildi. 1300 km de ise Castrol Edge 5w-40 tam sentetik yağ kullanmaya başladım. Her yağ değişiminde filtrelerde yenilendi. Şimdilik kış sezonunda olduğumuz için bu yağ ile devam etmeyi düşünüyorum, yazın 5w-50 ye geçebilirim ama henüz kararsızım.
Toplam 4 Adet OEM yağ filtresi, 4 Adet karter tapa pulu, 8 Lt mineral yağ, 4 Lt Castrol 10w-40 yarı sentetik yağ, 4 Lt Castrol Edge 5w-40 tam sentetik yağ sarfedilerek biraz masraflı bir rodaj yaptık ama o kadar emek harcadıktan sonra tam olarak içimize sinmesi gerekiyordu.
Zamanım oldukça konuyu güncellemeye devam edeceğim, okuyan herkese teşekkürler.
guzel restore
Anlatıma devam, sona az kaldı. Bundan sonrası ince işler, kontroller vb.
http://s22.postimg.org/cjbnrt1y9/IMG_0928.jpg
http://s28.postimg.org/mj1wupi71/IMG_0935.jpg
http://s11.postimg.org/4to7w4t83/IMG_0929.jpg
http://s23.postimg.org/imu5einjv/IMG_0930.jpg
http://s14.postimg.org/wa655dg9t/IMG_0931.jpg
http://s21.postimg.org/8k9ebv6zb/IMG_0932.jpg
http://s14.postimg.org/ptx6fa7q9/IMG_0934.jpg
Ve nihayet araç yollarda, rölanti geçici olarak ayarlandı, detaylı mapping daha sonra profesyoneller tarafından yapılmak üzere rodaja başlanır. Parça seçimi sırasında, rölantideki kararlılık için, Tuner serisi egzantirik düşünmüştüm ama bir çok arkadaş Pro 1+ ile sorun yaşamayacağını belirtmişti. Doğru tercih yapmışız, 1500 dd seviyesine çıkmadan, orjinaline yakın değerlerde rölantiyi dengeye alabildik, detaylı ayardan sonra daha da stabil hale geleceğini düşünüyorum.
Henüz yüksek devirlere çıkılmadı ama ilk izlenim olarak alt devirlerin ciddi şekilde güçlendiğini söyleyebilirim. Açıkçası vtec altında bu denli bir performans artışı beklemiyordum.
Araç günlük kullanılacağı için bishimoto tarzı bir headers takamama pahasına bile klima iptali yapılmadı. Klima gazı basılıp kontrolü yapıldı, bakımla beraber erkisinden daha iyi soğuttuğu kesin.
Çok titiz çalışmışsınız ellerinize sağlık.Bu arada hks mantardan bir an evvel kurtulun :) isterseniz özelden linkini gönderirim onu kullanırsınız.