-
Geldik projenin en onemli ve en zor asamalarindan birine. Garrett GTX turbolarin yerlestirilmesi. Su an en mantikli yer standart turbolardan biraz daha geride ve asagida gibi gozukuyor. Inanilmaz bir sekilde cok az yer var Cayenne motor bolmesinde. Dusunun standart aracta turbo servisi icin motor, travers ve sanzumanin komple inmesi gerekiyor. Kabus gibi.
Turbolarin yeriyle ilgili daha radikal dusuncelerimiz de var aslinda. Emme ve basinc borularina yer bulabilirsek daha radikal bir yerlesim olabilir.
http://i1152.photobucket.com/albums/...psd39754f7.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps94da7271.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps8e1af079.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps9506fe67.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps9d26ffcb.jpg
-
-
Bu projenin en onemli asamasi custom turbo headers yapilmasi ve bu konuda Iskender sanatini konusturacak. Haftalarca sirada bekledikten sonra artik master Iskender sanatini konusturacak ve insallah yakinda olabilecek en iyi header designiyla karsinizda olacagiz.
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps4123a945.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psfa375916.jpg
-
Çok seviyorum custom headers ları gerçekten sanat benim gözümde sonucu merakla bekliyorum kolay gelsin
-
Aracınıza önem verdiğniz kesin.suv bir araçla çok hızlı olup pistte çok iyi bir zaman yapmakta sanırım hedefimiz.bu cici brembo fren kitinde kullandığınız balatalar nedir.sizi pist şatrlarında bu kadar ağırlıkta bu güçte durdurab
Lecekmi merak ettim doğrusu.büyük çap kullanmak tabikede frenleri olumlu olarak etkiler ama kullandığınız malzemede önemli.görsel olarak aracınızı iyi hazırlıyorsunuz ve emek veriyorsunuz.inşallah istediğiniz sonuçlarıda alırsınız.
-
Merhaba,
Jantları kim getirdi acaba ? Nasıl bir yol izlediniz ?
-
Balatalar Brembo GTR cadde/pist balatalari. Asil hedefim iyi 0-100, 60-130, 100-200 hizlanma degerleri olan gunluk kullanabilecegim 4 kapi 4 ceker bir arac yapmak. Amacim sadece Istanbul Park ve Korfezi donmek icin pist araci yapmak degil. Oyle olsa SUV ile baslamazdim. Full sokuk hafif bir arac piste daha uygun olurdu.
-
Jantlari kendim getirdim ve acili ve astari yuzunden pahalli bir yol izlemek zorunda kaldim. 3. Dunya ulkesi Turkiyemizin guzide gumruk sistemi insani cileden cikartiyor. Gumruk vergisini kargo ucretini fatura ucretine ekleyerek verginin vergisini aliyorlar. Diger aracimi getirdigimde de CIF (Maliyet + Sigorta + Navlun) uzerinden OTV ve toplam rakam uzerinden KDV odemistim. Turkiye'ye hos geldin kampanyasi..
Yine jant veya lastik getirtmem gerekecek herhalde. En iyisi anahtar teslimi bu isi yapan birine yaptirmak. Ister arabasinin bagajinda getirsin ister eliyle yuvarlayarak. Gumruk gormekten biktim..
-
Iskender yine sanatini konusturuyor. Cayenne ve Panamera turbolar ayni 4.8 Direct Injection motoru kullaniyor ve piyasada bu araclara yer darligi yuzunden uretimi cok zor oldugu icin header yapan tuner yok. Tum tunerlarin yaptigi standart TD04HL-18T turbolarin compressor pallerini 20T ile degistirip fabrika manifoldlari kullanmak.
Iskender ustanin 48 mm dirseklerle yaptigi sanat. :)
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps871b265e.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps703631f7.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps19ab4bd6.jpg
-
Custom race headers'imizi motor ustunde test etmeye hazir gibiyiz. Iskender usta sanatini konusturuyor yine..
http://i1152.photobucket.com/albums/...psf434d739.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psdfe66fb6.jpg
-
Orjinal Porsche'den daha orjinal.. :) Daha yerine alistirma asamasinda. Bitince fena olacak..
http://i1152.photobucket.com/albums/...psf696038a.jpg
-
Herşey mükemmel gidiyor maşallah... bence gösterge podundaki göstergelerin ortasın analog bir porsche saati olmalı..
-
Ve sonunda Iskender ustanin sanat eseri custom race headers'imiz son test fit asamasina geldi. Inanilmaz dar yere ragmen sagolsun beni kirmadi ve 48'lik borularla sanatini konusturdu. 48 mm (OD) runnerlar ve 4-to-1 merge collectorla beraber Cayenne platformu icin yapilabilecek dunyadaki en iddiali header tasarimi diyebiliriz herhalde. Zaten Techart ve FVD'den baska header yapan yok Cayenne'e. Onlarin yaptigi da fabrika manifoldun nerdeyse aynisi.
Her 2 tarafin headerslarini tamamlayip aracin ustunde son alistirmalari yaptiktan sonra wastegate cikisini ve headerlarin ustune custom heat shield yapacagiz.
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps7bfdc37f.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps5c3058b8.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...psb521f1a8.jpg
-
-
aem wideband çok kalitesiz durmuş bence.
innovate cok daha sık durucaktır, içerideki lüks havayı bozmaz. aem basit kaçmış görüntü olarak
-
Aslinda basta Innovate wideband siparis etmistim ama sonra innovate wideband ile ilgili sorunlari duyunca AEM'i tercih ettim. Beyaz background ve gumus bilezik konulunca daha modern ve sIk durur..
-
Alican'a katılıyorum daha güzel bir görüntü olacağına eminim, bu arada İskender usta gerçekten çok güzel bir işçilik yapmış tebrik ederim, projeniz çok güzel ilerliyor, umarım planlarınızın tamamını hayata geçirmiş olursunuz.
-
Tek kelimeyle sanat.. Su an dunyada Cayenne Turbo icin yapilmis en iyi header desek yeridir. Zaten bizim disimizda Techart ve FVD var bu platforma header ureten..
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps3eceb01d.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps2b11c1fc.jpg
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps70b89283.jpg
-