Araçta gelişme yokmu ?
Araçta gelişme yokmu ?
Kaporta bitti araç elektrikçide tüm tesisatı sıfırlıyoruz ve bir sürpriz yapacağız![]()
RESPECT YOUR ELDERS
Fotoğrafları ekleyeceğim önümüzdeki hafta. Projemizde değişiklik oldu m54 koymaktan vazgeçtik birazcık çuf çuflayalım dedik
*M20b23 Blok
*M20b23 STD Krank
*M20b25 Kol
*M20b23 Kapak / Port&Polished MK-Performance
*Kolbenschmidt 8.5 Cr Piston
*Kolbenschmidt Ana, kol yatak
*Kolbenschmidt Supaplar
*Kolbenschmidt Camshaft
*Kolbenschmidt Yağ pompası
*Cometic Çelik conta
*ARP Saplamalar
*RB26 480cc enjektör
*Custom emme manifoldu
*100mm kelebek
*LS1 bobinler
*Greddy T78 TwinScroll Turbo
*Tial 38mm wastegate
*Aeromotive benzin regülatörü
*2xBosch 044 pompa
*Custom Oil Cooler
*Tomei Evo Radyatör
*Apexi 8LT Intercooler
*e36 m3 5 speed şanzıman
*VEMS ECU
*Kaaz - Limited Slip Differentials (LSD) VACMOTORSPORTS (Yolda)
*VAC Motorsports Rear Sub-Frame (Yolda)
*Mahle komple ön düzen (Yolda)
@1 Bar![]()
RESPECT YOUR ELDERS
Dip not: Motor icin forged olmasa bile conrod bolts gibi seyleri de arp yapmanizi tavsiye ederim.
Orjinal parcalari kaliteli olduktan sonra ve kaliteli bir sekilde turbolandiginda stock internal olarak bir problem cikarmaz. Suan ki setup listemde kol piston ve yatak degistirip ayni malzeme listesi ile 500 hpleri rahat gorebilirim. Suan ki hedefimiz olabildigince stabil ve sorunsuz bir sekilde gunluk 300 hp olarak binmek. Suan ki setup ile orneklerine gore 350-370 hp mumkun.
RESPECT YOUR ELDERS
1 bar'i gecmenizi tavsiye etmem size stock m20 de. Yapan cok var ama pistonlarin omru kisa oluyor.
Maşallah çok güzel ilerliyor,ağız tadıyla keyfini çıkara çıkara binersin inşallah. Bu kıbrıstaki body kit kaç parça biraz bilgi verebilir misin?
JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
Sıkıştırmamız 8.5 olmasına rağmen 1.2 1.3 rahat gezebiliriz ama gerek yok bizim için önemli olan sağlıklı olması teşekkürler.
Valla o body kiti ben daha görmedimhenüz gidemedim kıbrısa sadece geçmeli olduğunu biliyorum gidip göreceğim rodaja doğru..
RESPECT YOUR ELDERS
pistonların ömürlerinin kısa olmasının sebebi ayar
düzgün bir M20 bone stock halde güzel bir ayarda 1 bar çok rahat günlük binilir. kaldı ki sıkıştırması 9.7cr (1985-90 arası olanlar)
En güzeli stock motora turbolanacaksa US spec M20 turbolamak bence ( 1986-1993 arası ) sıkıştırma 8.8cr![]()
piston işini düşünme 8.5cr ile çok rahat 1-1.2 bar ile gezebilirsin![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)