Teşekkür ederiz :) Size de geçmiş olsun bu arada :( Aslında aracı yürütmek, tüm o burukluğu aldı bizden. Hiçbir araca benzemiyor.
Printable View
Emek kokan bir proje işte.Bu arada kesinlikle video gelmeli.İyi pilotaja sahip bir arkadaş kullanırsa limitleri de görmüş oluruz.
Bu arada o arkadaki egea çok dikkatimi çekti.Araçların lansmanını yaparken bu tarz araçlar yapılıyor.Çok da hoşuma gidiyor açıkçası.
Sesini gidişini izleyebileceğimiz bir video vs var mı güncel ? Eli değen herkesi tebrik ederim.
Tebrik ederim ve geçmiş olsun arkadaşlar. ULUDAGRACING takımı eski üyesiyim bende.
Nacizane bir kaç önerim olacak.
Bir sonraki yarışlara aracınız hazır. ama önünüzde gerçekten çok güzel bir zaman var. Bu zaman diliminde kuralların üstünden geçmeniz ve iyileştirmeler yapmanızı tavsiye ederim.
sadece fotoğraflara bakan biri olarak ; A kollarında kullanılan boru çapı ve rot başları biraz büyük gibi bunların optimize edilmesi güzel olabilir. (m6 rot başı kullanan takımlar var).
Birde ***** ülke olarak bu yarışa çok geç katıldık. ve teknolojiyi yakalamakta zorlanıyoruz. Kendi takımıma dediğim gibi sizede tavsiyem otonom sürüş gibi popüler konularda adımlar atmak bize yarışmada büyük başarı getirecektir.
Tebrik ederim. Başarılar dilerim :)
Valla üzerinde pirelli pzero lastikleri var. Slick lastikleri de mevcut. Geçen şöyle bir test edeyim dedim, boş alanda dönerken yanal ivme yüzünden başım döndü :) Araç çok rahat 1.5-1.8g ile viraj alıyor. Bir iki ufak tefek videosu var ama belki atarım belki daha iyilerini beklerim :)
Teşekkür ederiz :)
Aracımızı optimize edeceğiz tabi ki. İlk araç olduğundan ötürü birincilik iddiası yoktu. Siz de bilirsiniz ki bu araçları piste sokabilmek bile çok zor bir olay. İnceledik, genelde formula student takımları akslardan, salıncaklardan veya radyatör hortumlarından dolayı yarış dışı kalıyor. Biraz emniyet faktörü ekleyelim dedik :) Salıncak boruları akma mukavemetine göre değil, yorulma mukavemetine göre belirlendi :) Amacımız, piste çıksaydık endurance ı tamamlamaktı. Bu sene takımımız ağırlık azaltmaya başlayacak artık :)
....................
konuyu uzun zamandır takip ediyorum. Hem koü öğrencisi hemde Kocaeli'de yaşayan biri olarak gururlandım. Umarım pistte görmekte nasip olur. Bu arada Yılmaz Değirmenciye selamlar :)
Bu noktaya gelebilmekte büyük bir başarı ve tecrübedir. Videoları da izledim. Ses çok iyi, insanın içini titretiyor. İnşallah pistte de görürüz. Böyle bir araç tasarlayıp imal edip piste çıkarabilmek bile büyük başarıdır. Herşey gönlünüzce olur umarım. Selamlar... :)
Elinizde ansys varken cfd analizlerinde neden star ccm+ kullandınız? İkisini de kullanma fırsatım oldu da ansys fluent çok daha basit gelmişti bana, o yüzden fluent öğrenmeye devam ediyorum. Soruyorum çünkü Star ccm+'ın kendine özgü avantajları mı var diye merak ediyorum.
selamlar , projede emeği olan herkese başarılar dilerim ,
bugün izmit'ten gölcük'e dönerken kapalı fuar binasının önünden geçerken proje aracı alanın otoparkında görünce hemen minibüsten inip arkadaşların yanına gittim , tanıştım , aracı yakından ve kullanılırken gördüm , gerçekten çok beğendim , yolunuz açık olsun ......
Siz daha iyi bilirsiniz ama önde kanat eksik gibi :) yol tutuşuna faydası olacağını düşünüyorum
Aracın burnundaki kabuğun altında darbe sönümleyici var. Onun analizlerini yaptık. Fakat aracın burnuna kanat koymak için çarpışma ile alakalı özel analizler gerekiyor. O da uzun zaman alacağı için ilk araçta tercih etmedik :) Zaten arka kanat açılıp kapanabiliyor. Belirli bir hızdan sonra aracın burnu havaya kalkmasın diye açılıyor kanat.