Sulhi yağ soğutucusu mutlaka al...
Printable View
Sulhi yağ soğutucusu mutlaka al...
oda aklımda aslında ne yalan söliyim bi hks kit takıcam sanırım :)
10 saniyelik gazlamalar yapıcaksın sulhi yaw ne gerek var yag sogutucuya basıncı düşürmeye falan
o yag hiç bir zaman 100 dereceyi gecmez gazlarken
ancak trafikte yükselir ona da fanlı almadıgın sürece engelleyemessin zaten
bence gerek yok :)
suby konusunda pek bılgım yok ama gordugum bırseyı solıyım.. 2.5 stı park halınde yaklasık 1 saat durduktan sonra calıstırdık yola cıktık 1 2 3 4 yaptık sonra yavasladık tekrar 2 3 4 5 yaptık yag sıcaklıgı 130 derece ıdı. arkadas sımdı greedy oıl cooler taktı:D benım aracımdada suan greedy oıl cooler var 1 haftadır defıyı sıfırlamadım sehır ıcı dahıl gordugum maks yag sıcaklıgı 90 derece. sehır halındeyken 70 -75 derece arası gıdıyor. yarıs esnasında startta beklerken yagın ısınması daha kolay deıl mı? masallah aracına..
doğruda start alanında durduğumuz max 15 20 saniye bilemedın en fazla olsun 5 dakıka..ben sureklı pist yarişi yada sıcaklarda cok sıkan birisi deilim öle konularda arabamı inanılmaz kollarım..yanı su an duruma göre haraket edicem eğer yağ sıcakığım cok oLursa kesınlıkle oıl coller kullanırım.
krank kasnagi ne marka?
proje ne durumda sulhı bıttımı vıdeo falan yokmu
Sulhi başkan, akslar ne oldu en son diff. ile sorun yaşamıştın uymamıştı?
@ isko....
kanka beee hala çözemedim ben :D o turbo nasıl dolacak kaç binde gelecek kaç bin çevireceksin
kankacım aynı setup da zn YE Bİndiğimide 6000de full boost ve 8200 rpm redlıne yapıodu..ben erken dolmıycanı biliyorum bana o dediğim rakkamlarda gelsin sorun yok :D
Hadi sulhi artik be cok gecikti bitir artik;)
Zn 4500 gibi 1 bara geliyordu ama yurudugu 5500 civari oluyordu, roll veya drag arabasi icin zaten ideal degerler bunlar adam viraj veya pist yapmayacak neticesinde. Devir araligi cok onemli bir mevzu degil kullanilacak kosullara gore misal 4. Viteste 2000 devir bandinda 40 km de yapabilirsin 80 km de onemli olan budur ki 2.5lt makinanin offboost ve cruise bolgeleride canli 2.0lt ile karakteri farkli.
Hadi artik istanbula giden bir subaru nasil olur goster gc8 istanbul kollari baskani;)
2 barda güc bandı tam olarak nerdeydi ZN de
Full boost yapar yapmaz veriyormuydu gücü 6000 gibi yoksa 7000 lere yakın yerdemi tam gücünü veriyordu
vites degişimlerinden sonra kavraması nasıl oluyor yine aynı güc bandında yakalıyormuydu
eger öğleyse ve sulhinin parcaları ZN nin aynısıysa ozaman bencede ufak turboya gerek yok :)
işte bro benim kafamda orada karışıyo :) fazla devir dönemiyosun üstlerde geliyo LAG olmaz mı ?
mustumcum işte bizim de devir bandımız 6000 8200 gibi aralıklarda gecıcektir..
şöle bi durum var devır dönebilmek için sağlam olan pauther kol kullandık gene krankda yağlama sorununu en aza indirmek için 2,0 L sti gibi krankda 4 delik yapıldı(tork garaj hakan usta)..
Birde Nos olduktan sonra bence pek sorun olmaz gibime geliyo. Kaçlık olucak Nos abi?
duruma göre su an pek nos kullanmam ama eğer ciddi bi drag olursa 100 150 arası basarız belkıde 250 kol ve dartona guvenıp ..
Hmm anladım abi, Yasin başkan nosta basıyodu o yüzden sorayım dedim alt devirde bastıgında kullanıyodu diye hatırlıyorum :)
Sulhinin turbosu zn den biraz buyuk fakat zn 5800-6000 gibi tam verimli bandina geliyordu ve her viteste dolu yakaliyordu, zn de biz atesleme uzerine cok yogunlasamadik msd HO amfi bagladik ama tam benim kafamdaki gibi bir m&w cdi vs kullanamadik o zamanki sartlardan eger kullanilsa idi 8500-9000 araligina kadar bandi tasirdi ve hic bir sikintida yasanmazdi fakat dedigim gibi atesleme yetersizdi zn de. Sulhi o mevzularida cozerse 6000-6200 8500-8800 rahat calisir cokta verimli bir bant yakalar.
bu kadar dolu bir setupda turbo nasıl kuleye temas etmeyecek ? moturun sallanmasıyla sanki çarpıcak gibi gözüküyor.
yada bunu nasıl sağladınız merak ettim.
iyi çalışmalar diliyorum,Maşallah.
dostum bizim motor kulakları cok sağlamdır tek ceker arabalar gibi on arka esnemez onun için böle bi sorun teşkil etmez..
sağolun arkadaşlar ... bugun sanırım arabayı cekımle gitcem alcam haber beklıorum su an..dukkanımız musait olunca kabloları düzgunce toplayıp akumuzu takıp ozgunumuzu alıp marsa bascaz hayırlısı diyelim..
ve subarum dükkanda... :)
Sulhi WG 1 adetmi var
tabi 1 tane 44 Luk. su soğutmalı...
bizde tek kullanılıo kankacım 44lukde yettiği yere kadar olmazssa 60 lığa geciş yaparız..
anakondanın baş tarafı :D http://img706.imageshack.us/img706/28/boru1.jpg
http://img30.imageshack.us/img30/5679/grnt0408.jpg
serdar ustam headersımızı tomei sargı ile sardı ve dawn pıpe da..
70 mm gaz kelebeğimizde geldi :)
http://img407.imageshack.us/img407/6...1101281356.jpg
Sulhi sonlara gelmissin simdi sen hirslanmissindir, cabucak gazliyim dersin. Rodaji ihmal etme ozelliklede gaza gelip hemen acma, 42 bu 30 a benzemez hata affetmez. Bir dost... ;)
eyvallah abi teşekkürler
abi sağlam bi rodaj yapıp. ondan sora meseLa 1 barda 1000 km yapıp sora mesela 1,5 yapıp sora max acmayı planlıorum...