bugüne kadar bende hiç karşılaşmadım ayar segmanının kırıldığını veya hareket ettiğini.
Printable View
bugüne kadar bende hiç karşılaşmadım ayar segmanının kırıldığını veya hareket ettiğini.
Affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum, amortisör üstündeki bahsettiğiniz "Ground control top hats" in görevi nedir ?
gönül rahatlığı ile sorabilirsin tabikide bu konunun amacı bu zaten.
amortisör milinin çalışma yerini değiştirmek çalışma mesafesini yükseltmek amacı ile kullanılıyor.
7075-T6 monoblok aluminyumdan CNC Freze ile işlenicek. Arabayı ekstra 2 cm kadar basıp 1.5 derece ekstra kaster ve ayarlanabilir kamber ile.
http://img36.imageshack.us/img36/150/camsa.jpg
egzantrikler geldi :) BRK Motorsports Burak KASIM a teşekkürler :):)
ne marka bılal kanka bunlar?
hayırlı olsun emınım cok zevklı olacak.pekı yaklasık olarak toda a2 ayarında dıyebılırmıyız egzantrık ıcın
konilerle ilgili detay verebilir misiniz? kullanan tecrübe eden biri olarak, şehir içi kullanım nasıl? çukurlarda ki ses oranı, konforu ve esnemesi nasıl? iç mekan ses oranı nasıl? coilover ses, çukur, esneme, önden kayması ile kıyaslayabilir misiniz net bir şekilde?
Konileri soruyorsanız ben tecrübelerimi aktarayım şu anca eibach 6 cm ile en sertte kullanıyorum. Ses yapmıyor. çukurlara sert girmemek gerek 6 cm biraz koniye fazla geliyor. Kayma olarak standart honda civic sistemi ile kıyasla çok fark var virajlara daha sert girip daha stabil çıkabiliyorsunuz esnemesi bu yönden çok iyi kullandığım yaylar sportline olduğundan yük bindikçe sertleşiyorlar. uyumu çok güzel diyebilirim. Koni candır ;)
Koni ile coil over arasında hiç bir fark yok kardeşim
eger cok yükseklik alcaklık oynucam dersen aynı işi konide görüyor
coilover sadece pist yada drag race için gerekli
en güzeli koni + 3.5 luk eibach yada tein stech
Bilal abi ekk20 fiyat olarak ne düşünüyorsun ?