Dün aracı tartıya çıkardık, özgün ve ben aracın içindeyken gelen ağırlık 1350kg ben indiğim zaman 1250 kg (ben 77kg , özgün130kg) tartı hassasiyeti +-50kg olduğunu söylediler.
yaklaşık olarak araç 1100kg. (daha hassas bir ölçüm şart.)
driftbox ile aracın gücünü ölçtük, (gücünü doğru ölçebilmek için ağırlığından emin olalım istedik) ortalama 174kw 232-235hp yere verdiği güç çıktı. Egzantrik öncesi bu değer 152-154kw , 205-208hp yere veren güç civarındaydı.
haftaiçi dyno şart.
Failure is not an option.
dün gece geçen muhabbet..
ataşehirin ordan geçerken kesicide kaldı araba vites geçisinde
jamdajoker :bilal in araba kim kullanıyor acaba
ben : vites atısını kesiciyi görmüyon mu bilal den başka kim olur
15 dk sonra otoban geçişi
joker ile birbirimize bakıp bu sefer özgün kullanıyor![]()
ben dün ilk defa bikaç denemelerinden örnekler dinledim ekk20nin, Muharrem anlattı, zaten proje sayfasına bakmamıda o söyledi ben daha normal bi proje biliyordum, şimdi setup ınızı tekrar okudum gayet başarılıymış, aynen denemeye falan gerek yokmuşbaşarılar dilerim,,
TeamPASAOGLU
yaklaşık %15-%20 arasındadır herhalde bilmiyorum açıkçası. dyno çıkarıcam hafta içi kısmetse.
burada bizim amacımız egzantriğin farkını görebilmekti. yoksa 255whp de çıksa bir ölçü değil. önemli olan önceki ölçüm sonraki ölçüm. fark egzantrik için gayet tatminkar
edit: burada yanlış kullandım sanırım ölçü değilden kastım başka dynolara başka araçlara göre ölçü olmayabilir demek istemiştim. özgünün söylemesi 1-2kw yakın çıkıyor demişti dyno ile yere veren güç ölçümü için. neyse kısmetse çıkıcaz dynoya![]()
Failure is not an option.
egzantrıkten alınan guc cok cıddı olmus, maşallah. m3le denemede yoktu sanırsam..
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
yere verdiği güç çok iyi maşallah
bende liste buyken stage2 cam a ragmen tekere 211 vermişti
gruppe m fıltre
kiddracing headers
70lik düz boru
76 lık varex son
ips k2 egzantrik
rbc+oem kelebek (ppr polıshed)
toda ince conta
snow metenol kiti
kpro
k20 yı ek ya koymak cok mantıklı ep3 te kayıp baya fazla oluyor.arada 100 kılodan zıyade aktarma farkından dolayı bole gıdıyor araba bence.inşallah bi gün bende yaparım.
şuan kaç devir dönüyosun
Itiraf ediyorum ben kullandim ve dedimki tekerde 15 beygir falan almistir
Ama bilalde itiraf etsin oda aynisini soyledi
Masallah lem bilal ben gelesiye denersen M3 le falan bozusuruz
Sok hazirla damadi gerdek gecesine
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
egzantrik sonrası deneme, kadran ,yürür , video var mı, ne olsa razıyız![]()
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
özgüne dün gece diyorum ki ulen hilminin .ötü de dyno gibiymiş auhauhauh
ama yine son dokunuşu yaptı özgünsenin kullandığından farklı şu an.
havalar düzelsin düzgün bir dynoya çıkmak şart böyle driftbox ile olacak şey değil tabiöncesi ve sonrası olarak görüyoruz o güzel.
Failure is not an option.
Zamanı gelse de bir an önce canavarı pistlerde izleyebilsek....
Sabırsızlanıyorum...
Katkısı olanların emeğine eline sağlık...
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)