User Tag List

Sayfa 2/15 İlkİlk 123412 ... SonSon
281 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: B.Aktepe Civic EKK2 K20A2 new project..

  1. #20
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilal yine harika bir proje
    kaput altı motor bölümü muhteşem görünüyor
    araç boyanacak mı? boyanacaksa renk olarak ne düşünüyorsun?
    jant ve lastik planın ne?
    araç komple sökük mü olacak yoksa iç mekan standart mı görünecek?
    arkadaki 1,4is yazısını sökme lütfen
    sağol abi

    arabayı boyamayı düşünmüyorum. kendi renginde kalıcak.

    lastiklerim toyo t1r, jantlar da volk racing ce28n replikası, gunmetal boyattım ama.

    araç iç bakalitleri harici sökük olucak, içerde gergilerim olucak. 99 usdm konsolu olucak. vs vs daha kozmetik aşamasına gelemedim sıra ile devam ediyorum
    dışardan spoon kanat ve ayna olucak, Erdem hediye olarak onları karbon kaplattı sağolsun
    Failure is not an option.

  2. #21
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben göstergeye bunu düşünüyorum komple hepsi bunda olucak bilal wideband egt fuel oil pres full warningler arıza kodu gösterme silme .
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #22
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben göstergeye bunu düşünüyorum komple hepsi bunda olucak bilal wideband egt fuel oil pres full warningler arıza kodu gösterme silme .
    tunerview ın direkt var kpro içinde abi, atmosferik araçta ben artık gösterge takip etmek istemiyorum açıkçası. wideband bile görmek istemiyorum o2 sensor ile kpro dan 1 kere ayarlıyalım yola devam.
    Failure is not an option.

  4. #23
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağol kamer aydınlattığın için. ben 8800 üstünü çevirmeyi düşünmüyorum.
    Bilal abi bu düşüncenin altında şanzımanı,motoru korumak mı yatıyor Bu sıkıştırmaya cam takmamak kızarmış ekmeğe tereyağ sürmemek gibi olmuyor mu

  5. #24
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilal abi bu düşüncenin altında şanzımanı,motoru korumak mı yatıyor Bu sıkıştırmaya cam takmamak kızarmış ekmeğe tereyağ sürmemek gibi olmuyor mu
    var bazı planlarım enescim hayırlısı

    k serisinde 8800 devirden sonra yağ pompasında kavitasyon başlıyor, pompa fazla aşırı devirli döndüğü için saçmalıyor yağ basıncında problem yaşayabiliriz.Ben bu riske girmeyi düşünmüyorum. Ayrıca şanzıman senkromeçlerini de düşününce fazla devir çevirmenin anlamı yok.

    ben şu an aktarma için uğraşıyorum. motor gücü pek önemli değil şimdilik.
    Failure is not an option.

  6. #25
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ademsezer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilal ticari açıdanmı ek ya koydun ? eg yi sewerdin sen
    eg kasanın oturuş poziyonuna alışamadım adem, ek kasa hem dışardan daha yakışıklı duruyor hemde oturuş pozisyonu vs çok daha keyifli geliyor bana bilmiyorum. tabi işin ticari boyutuda var o ayrı
    Failure is not an option.

  7. #26
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilal bey projeniz çok güzel,şanzımanda herhangibir iyileştirme yada bi değişiklik varmı
    şanzımanda, final drive (son dişliyi) değiştiriyorum komple açılıp kontrolleri yapılıcak temizlenicek toplanıcak.

    teşekkür ederim ibrahim bey.
    Failure is not an option.

  8. #27
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o yarı çıplak kasa ile sıfırlanmış standart motor + port polish + cai + headers + rbc + kpro zaten yeterince hızlı olacaktır
    bazı şeyleri garantiye almak güzel fikir
    sonrasında olacak olan planların esas işin beyin gıdıklayan tarafı
    süpercırcır mı gelecek bu tip bir sıkıştırmaya?

    bu arada filtre sistemi olarak ne düşünüyorsun?
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  9. #28
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arka tarafın durdurma kapasitesi fren yaptığında %20-%30 civarında. arka tarafın disk veya kampana olması durmak için çok büyük katkısı olmaz. pist için araç hazırlamadığım için gerek duymadım değiştirmeye.

    ayrıca extra olarak baktığımızda orjinal disk sistemine göre kampana sisteminin ağırlık avantajı var.

    bu arada ön fren disklerim brembo max serisi ve ate fren balatalarını kullandık, fren hortumlarının hepsi çelik olarak değiştirildi.
    Öncelikle başarılar dilerim, bende arka fren sistemlerinin en az aracı durdurmak kadar dengeli fren yapmasında ciddi bir rol oynadığı. Muayene için uğraşırken öğrendim bu bilgiyide.

  10. #29
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o yarı çıplak kasa ile sıfırlanmış standart motor + port polish + cai + headers + rbc + kpro zaten yeterince hızlı olacaktır
    bazı şeyleri garantiye almak güzel fikir
    sonrasında olacak olan planların esas işin beyin gıdıklayan tarafı
    süpercırcır mı gelecek bu tip bir sıkıştırmaya?

    bu arada filtre sistemi olarak ne düşünüyorsun?
    filtre sistemi içinde farklı bişi düşünüyorum bakalım hayırlısı abi

    sc bir ara niyetlendim konuştuk araştırdım fakat şimdilik 2. planda benim için.

    önceliğim bu şekilde neler yapabileceğimi görebilmek. hayırlısı inşallah.

    bundan sonrası için yapılacak 2 aşama var benim gözümde.

    1. kilit
    2. egzantrik
    Failure is not an option.

  11. #30
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    debriyaj olarak ne kullanacaksın?
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  12. #31
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    debriyaj olarak ne kullanacaksın?
    exedy stage 1.
    Failure is not an option.

  13. #32
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilal , günlük kullanım için de son derece uygun bir şey çıkaracaksın sanırım ortaya
    son susturucu için de oem typeR de bari , tam olsun
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  14. #33
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilal , günlük kullanım için de son derece uygun bir şey çıkaracaksın sanırım ortaya
    son susturucu için de oem typeR de bari , tam olsun
    eheh yok son susturucum 3" vibrant sleeper modeli.

    liste yapıcam konunun ilk msg ına neler olup olmadığına dair.
    Failure is not an option.

  15. #34
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kolay gelsın emının cok guzel olacak vtecle takas olurmu renk belkı değişirmi sadece oraya takıldım.

    sağol murat, aracın rengini seviyorum gri beğeniyorum 99 civic te





    jant modelim aynı sadece gunmetal
    Failure is not an option.

  16. #35
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tr nin en hızlı N/A k20 si geliyor

    bilal k mı b mi
    yok yaf en hızlı olma gibi bir çabam yok olsa farklı setup yapardım

    tabikide turbo B atmosferik K
    Failure is not an option.

  17. #36
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok yaf en hızlı olma gibi bir çabam yok olsa farklı setup yapardım

    tabikide turbo B atmosferik K
    Bilal bey neden turboda b serisi NA da K

    Açıklarsanız seviniriz

  18. #37
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı KSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilal bey nede turboda b serisi NA da K

    Açıklarsanız seviniriz
    tamamen motor dizaynı atmosferik için çok elverişli motor k serileri. özellikle k24 blok ile tamamen senin fantezine kalmış güçler elde edilebilir.

    turbo içinde b serisi daha basit, çözülmüş arge si yapılmış. haala outlaw yarışan bir k serisi yok. td autowerks damian bile sınıf değiştirdiler baktılar miller ile tony ye rakip olamayacaklar

    B serisi iyidir
    Failure is not an option.

  19. #38
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı RpmTurk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne denirki.. harika bir proje daha

    başkan benimde eklemek istediklerim motor içi elektrik tesisatı çamurluk içinden,akü bagaja..

    parça şeçimleri gayet başarılı

    inş. hem araç hemde akhisar pisti yetişir, izlemek keyif verecekdir..
    sağolasın erol

    şu an o söylediğin tesisatlar yapılmış durumda ilk resimde gözüktüğü gibi herşey hazır şu an o ilk fotoğrafta tesisat gizlenmiş durumda

    akü kendi yerinde güzel fazla uzağa almak istemiyorum açıkçası.
    Failure is not an option.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •