bugüne kadar bende hiç karşılaşmadım ayar segmanının kırıldığını veya hareket ettiğini.
bugüne kadar bende hiç karşılaşmadım ayar segmanının kırıldığını veya hareket ettiğini.
Failure is not an option.
Affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum, amortisör üstündeki bahsettiğiniz "Ground control top hats" in görevi nedir ?
gönül rahatlığı ile sorabilirsin tabikide bu konunun amacı bu zaten.
amortisör milinin çalışma yerini değiştirmek çalışma mesafesini yükseltmek amacı ile kullanılıyor.
Failure is not an option.
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
7075-T6 monoblok aluminyumdan CNC Freze ile işlenicek. Arabayı ekstra 2 cm kadar basıp 1.5 derece ekstra kaster ve ayarlanabilir kamber ile.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
hayırlı olsun emınım cok zevklı olacak.pekı yaklasık olarak toda a2 ayarında dıyebılırmıyız egzantrık ıcın
konilerle ilgili detay verebilir misiniz? kullanan tecrübe eden biri olarak, şehir içi kullanım nasıl? çukurlarda ki ses oranı, konforu ve esnemesi nasıl? iç mekan ses oranı nasıl? coilover ses, çukur, esneme, önden kayması ile kıyaslayabilir misiniz net bir şekilde?
Sakin güç...
Konileri soruyorsanız ben tecrübelerimi aktarayım şu anca eibach 6 cm ile en sertte kullanıyorum. Ses yapmıyor. çukurlara sert girmemek gerek 6 cm biraz koniye fazla geliyor. Kayma olarak standart honda civic sistemi ile kıyasla çok fark var virajlara daha sert girip daha stabil çıkabiliyorsunuz esnemesi bu yönden çok iyi kullandığım yaylar sportline olduğundan yük bindikçe sertleşiyorlar. uyumu çok güzel diyebilirim. Koni candır![]()
Koni ile coil over arasında hiç bir fark yok kardeşim
eger cok yükseklik alcaklık oynucam dersen aynı işi konide görüyor
coilover sadece pist yada drag race için gerekli
en güzeli koni + 3.5 luk eibach yada tein stech
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Bilal abi ekk20 fiyat olarak ne düşünüyorsun ?
Dr.Ecu AntaLya
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)