blok alaşımının aynı olduğu rivayetleri nerelere gidebiliyor :)
Printable View
blok alaşımının aynı olduğu rivayetleri nerelere gidebiliyor :)
http://i1104.photobucket.com/albums/...56958500_n.jpg
beni yakan bu zalimin bakisiydi :D
ne güzel duruyor kıvılcım bekliyor gibi :D
Onun ateside kivilcimida benim :)
samanlık yanında basma cuneyt abi koy yanar :D
Birkaç aylık bu fotolar gecmis sayfalar da var daha fazlası...
yaşamak istiyorum abi gencim daha yandan yandan bakacam :)
1 saat önce atasehirde gördüm sesi cok iyi ya maşallah
Dun aksam dynoya çıktım ne alemdeyiz diye.Cok şükür yüzüm kara çıkmadı :) Burdan da özgün Serdar ve Peak Garage ekibine teşekkür ederim.Bugun 2.0 bar acacağız inşallah...Sonuclar 1.4 ve 1.5 barda alindı...Bu arada egridende anlaşılacağı gibi bujiler su koy verdi.7 binden sonra düşüş var güçte.Normalde su an 8600 donüyorum...
Not : Yakit,methonol,nos vs yoktur 97 oktan pompa benzinidir...
http://i1104.photobucket.com/albums/...08742703_n.jpg
1.4 bar 601 hp
İce Supra 1.4 bar 601 hp - YouTube
1.4 bar 633 hp
ice Supra 1.4 bar 633 hp - YouTube
1.5 bar 686 hp
ice Supra 1.5 bar 686 hp - YouTube
Buda bonus :)
ice Supra bonus 15.7 hp :) - YouTube
draglar 2,0 da mı olacaksın abi:?
Cüneyt,
S_HP motor gücü, ancak "tahmini".
2006 yılında dyno eğitimine gelen teknik adam S_HP kullanmayın, WHP kullanın şeklinde tavsiyede bulundu.
WHP ne çıktı?
abi tekrar maşallah :)
Barışcım,
Senin M3 700 whp verdi. Evet WHP. Basınç 24 psi 1,63 bar gibiydi. Hava 10-13 dereceydi.
Supra tahmini 490- 520 whp vermiştir. Özgün yazar rwhp yi. Dynamics üzerindeki tecrübeme dayanarak 490-520 bandında olduğunu düşünüyorum.
Supra, belki dynoda patinaj, eksik bağlama gibi sorunlardan dolayı gücü yere aktaramıyor olabilir.
belli bir güçten sonra IRS (Independent Rear Suspension) araçları dynamicse "doğru bağlamak" çok çok zorlaşıyor. Dyno üzerinde E46 M3ün en az 10 takım alt maşası hasar aldı.
Supra ve / veya 800 whp üzeri araçları ölçmeyi zaman içerisinde öğreneceksiniz. Antrenman lazım.
Doğru bağlama, doğru lastik, doğru lastik basıncı. Çok zor ama bir kere çözdükten sonra gerisi kolay.
Traction bar kullanmayı ihmal etmeyin. Arka tekerlekleri zemine 90 derece açı ile aşağıya "çektiren" traction barlar yardımcı olacaktır.
Özgün, bar graphta (kare kare sayfa) x eksenine SPEED çağır, y eksenine TIME çağır. Gelen eğri düz ise patinaj YOK. Eğri yamuk ise veya belli bir yerden sonra yamuluyor ise patinaj VAR.
ülkemizde suprayı buldukda 600hp sı kaldı vallahı tebrıkler ne kyıflı ve ender araç oldu:) Maaşallah tekraradan
abi sen bizi hayata küstürdün :)) MAŞAALLAH
Kazasiz belasiz cezasiz kullanmayi nasip etsin allah...Muhtesem arac olmus gercekten...
masallah suphanallah. tam tahmının tutmus 700 dedın 700 masallah. mevlam gonlune gore kazasız belasız gazlamayı nasıp etsın ınsallah.
AHMET
abi maşşallah emeklerinin karşılığını alman inan senin kadar benide sevindiriyo.supra tarifsizz:))
kesene bereket
İyi dilekler için saolun arkadaslar.Dun aksam ayar yaptık 2.5 bar bastık.1000'i astık Yada yaklaştık sanırım :)
cüneyt abi bas bas bitmiyo maşallah....
bujı sorununu nasıl hallettınız,guzel degerler tebrıkler
Maşallah cok güzel değerler,yakından da bi başka güzel :icon_tup:
abiler ne zaman izleyeceğiz peki bir hpf vs 2jz düellosunu söyle ağız tadıyla arabian style :) her aklıma geldiğinde birisi diğer öteki düşüyor aklıma acaba yürüseler ne olur kendimi yedim içten içe :)
maşallah son halinin videolarını beklioruz...kral alet :)
cuneyt abi allah utandırmasın cok iyi gidiyorsunuz masallah...
bu arada TT m3 vs ice supra denemesini eminim herkez sabırsızlıkla bekliyordur.
extra olarak bu 2 aracla denemesini istediğim birde armageddon var (bizim istememizle olmaz tabi ama nacizane :D ) of of sabahlar olmasın :)