Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 55 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gsteriliyor

Konu: Kalp mitral kapak geveklii hakknda bilgisi olan baksn bi :)

  1. #1
    Onamdar - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    14.Haziran.2011
    Ya
    24
    ehir
    zmir
    Mesaj
    1,425

    Kalp mitral kapak geveklii hakknda bilgisi olan baksn bi :)

    Bugn sinzitimle alakal zel bi hastaneye gittim kayt yaplrken kayd yapan hatun cretsiz kalbinizede baktrmak istermisiniz dedi madem cretsiz baktraym dedim. Neyse KBB de iimi hallettim girdim kardiyolojiye ekg filan ekildi sins taikardiyle incomplete right bundle branch blok birde borderline ECG diye biey yazyo verdikleri grafiin tan ksmnda.Sonra yatrdlar kremlediler gs ultrasonla filan bakt. Amcam senin mitral kalp kapakcn gevek ciddi biey deil ama fazla yorucu spor yapma birde her yl kontrole gel mutlaka dedi. arpnt ba dnmesi filan yapar dedi ok dnme filan dedi. Oluyodu arpnt ben strestendir diye nemsemiyodum gayette mutluydum
    Ama 22 yanda gencecik insanz nedir kalp hastal aq

    Verdikleri raporda:
    Mitral valv prolapsusu hafif
    mitral yetmezlii minimal
    trikuspit yetmezlii minimal

    Yazyor. Bileniniz varm nedir ne deildir. nternetten biraz aratrdm ok da anlamadm. Hafif ya karyo gibi motor
    Askerlikten yrtanlar varm yrtmasa bile spor istirahati alp yata yata askerlik yapyolarm
    Nedir ne deildir?
    Everyday I am apuling...

  2. #2
    s2k - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    31.Ekim.2005
    Ya
    35
    ehir
    istanbul
    Mesaj
    2,705
    ok kabaca anlatmam gerekrse kalbnde 4 adet oda var karnck ve kulakck dye bu odalardan brbrne gecslerde valveler var , kan pompalanp gectkten sonra bu kapaklar kapanp kann ger kacmasn onler sende bu kapaklar haff kacryor sv conta b sure dare eder gb gozukuyor

  3. #3
    AknS. - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    13.Temmuz.2009
    Ya
    24
    ehir
    Zonguldak
    Mesaj
    4,114
    Valla sanrm benimde kalbimde problem var gibi ama gitmeye korkuyorum dorusu..bazen nefes almakta bile glk ekiyorum,ine batyor sanki...

  4. #4
    Senol Demiral - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    04.Nisan.2011
    Ya
    19
    ehir
    zmir/Karyaka
    Mesaj
    432
    Bence kesin ve net bilgi almak iin Atakalp'e gidin.

    (reklam deildir)

    Gemi olsun.
    Konu Senol Demiral tarafndan (02.Ocak.2012 Saat 20:37 ) deitirilmitir.

  5. #5
    ygtrn - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    08.ubat.2008
    Ya
    25
    ehir
    Ataehir/Eskiehir
    Mesaj
    4,210
    herlalde bu sebeple vcudundaki kan basnc biraz dk diye tahmin ediyorum, arpntda bundandr herlhal, tansiyonada etkisi olabilir...

    yani anlayacamz dilde motorun ya basnc dk ya pompasnda sknt var

    gemi olsun ama bence yaam kaliteni etkileyecek bir durum deil kafana takma

  6. #6
    Onamdar - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    14.Haziran.2011
    Ya
    24
    ehir
    zmir
    Mesaj
    1,425
    Valla ara ara benimde yle oluyodu da ben daha nce bi kardiyoloa gitmitim adam malm biraz antidepresan dayad panik atak var dedi bi sene kullandm panik atak var sandm kendimde hakkaten
    stresten arpntm olduunu dnyodum o yzdende pek umursamyodum Meer conta gitmi ya karyomuuz
    Everyday I am apuling...

  7. #7
    Bone-crusheR - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    10.Temmuz.2010
    Ya
    31
    ehir
    kuadas
    Mesaj
    975
    Alnt s2k Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    ok kabaca anlatmam gerekrse kalbnde 4 adet oda var karnck ve kulakck dye bu odalardan brbrne gecslerde valveler var , kan pompalanp gectkten sonra bu kapaklar kapanp kann ger kacmasn onler sende bu kapaklar haff kacryor sv conta b sure dare eder gb gozukuyor
    acklama dogru bendede ayn sorun var her sene kontrole girmen lasm tansiyon varm peki baktrdnm hi

  8. #8
    Onamdar - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    14.Haziran.2011
    Ya
    24
    ehir
    zmir
    Mesaj
    1,425
    11-6 kt normale yakn dedi hemire abla
    hatun gzeldi baya hafif heyecan olmasna ramen 11 e 6 kt
    Everyday I am apuling...

  9. #9

    yelik
    24.Eyll.2006
    Ya
    27
    ehir
    ekmeky-yalova
    Mesaj
    2,116
    kalp kapakn gevek-dk olduu iin zaten panik bozukluk var,en ufak arpnty hissediyosun fln , panik bozukluu yaayanlarn %99 unda kalple ilgili kafaya taklmamas gereken sorunlar vardr.

  10. #10
    Onamdar - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    14.Haziran.2011
    Ya
    24
    ehir
    zmir
    Mesaj
    1,425
    Valla bu tehis koyulmasa hi takmyodum arpnty
    Everyday I am apuling...

  11. #11
    Bone-crusheR - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    10.Temmuz.2010
    Ya
    31
    ehir
    kuadas
    Mesaj
    975
    tanisiyonunu 1 hafta her gun surekli ol ben ciddiye almamstm sonunda nefes alamaz oldum ciherlerine kan dolmaya balyo ila kullanman lasm kardesim gemi olsun

  12. #12
    mmustu - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    27.Kasm.2007
    Ya
    34
    ehir
    stanbul / Levent
    Mesaj
    15,842
    Alnt s2k Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    ok kabaca anlatmam gerekrse kalbnde 4 adet oda var karnck ve kulakck dye bu odalardan brbrne gecslerde valveler var , kan pompalanp gectkten sonra bu kapaklar kapanp kann ger kacmasn onler sende bu kapaklar haff kacryor sv conta b sure dare eder gb gozukuyor
    hauhau tbe tbe ce cneyt abi gibi pompa sknt yaratp yatak sararsa sknt olur ama

  13. #13
    Onamdar - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    14.Haziran.2011
    Ya
    24
    ehir
    zmir
    Mesaj
    1,425
    Kanka belki bendeki seninki kadar ileri deildir ilaca filan gerek yok yorma kendini dedi amca
    Sen kuadasnda kime gittin bende gideyim biyere daha baktraym
    Everyday I am apuling...

  14. #14
    Onamdar - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    14.Haziran.2011
    Ya
    24
    ehir
    zmir
    Mesaj
    1,425
    Alnt mmustu Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    hauhau tbe tbe ce cneyt abi gibi pompa sknt yaratp yatak sararsa sknt olur ama
    Oem abi bendeki bi 60bine kadar gtrr herhalde byle
    Everyday I am apuling...

  15. #15
    qwertynord - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    23.Mart.2009
    Ya
    23
    ehir
    istanbul-Baheehir
    Mesaj
    333
    Kalp hastalklar birbirinden farkl belirtiler gsterir kimi zaman geirdiin bir kalp krizini hissetmessin bile ikayetler devam eder bir sre sonra(Bir ka gn bir ka hafta) doktora gittiinde anlarsn kalp krizi geirdiini yarm saatlik bi kan testiyle anlalyo kalp krizi geirip geirmediin

    Genel belirtileri

    gste ar yanma

    sol omuzda eneye doru yaylan ar yanma

    srttaki ar

    kolda gste morarmalar sadece koldada olabilir tam emin deilim yada sadece gste

    mide bulants

    souk terleme

    yksek ate

    eyerki bu belirtileri yaadnz hissediyosanz sakn kendinizi vcudunuzu yormayn yle ei dostuda aramayn kardeim ilk olarak acili sonra bi yaknnz arayn aman karm ben giderim hastaneye triplerinede girmeyin kriz aamasnda ncesinde daha dorusu kalbi ne kadar zorlarsan okadar kt

    dier bir konuda bu belirtiler kimi zaman 10 15 dakka kimi zaman bir ka saatte srebilir. bu belirtiler her olduundada kalp krizi riski anlamna gelmez tabiki


    Bu sylediklerim edindiim tecrbeler HEM DKKATE ALIN HEMDE ALMAYIN sonu olarak ben doktor deilim gidin gze gzel doktorunuza grnn ihmal etmeyin hastalktan korkmayn savaarak inanarak kanser bile yeniliyo kalpte neymi kardeim

  16. #16
    Kakus - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    19.ubat.2010
    Ya
    21
    ehir
    Istanbul
    Mesaj
    3,577
    2 isim tavsiye edicem. Nee am. Serta iek.
    u an burada size yazabiliyorsam, bu Serta iek'in sayesindedir. izgifilm karelerinden ya da karikatr kitaplarndan frlamam bir sper kahraman o.
    K.

  17. #17
    Bone-crusheR - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    10.Temmuz.2010
    Ya
    31
    ehir
    kuadas
    Mesaj
    975
    Alnt Onamdar Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    Kanka belki bendeki seninki kadar ileri deildir ilaca filan gerek yok yorma kendini dedi amca
    Sen kuadasnda kime gittin bende gideyim biyere daha baktraym
    ya benim durum tansiyonda tetiklemi ben izmire gittim cok sukur 4 sene felan oldu sana tekrar muaneye gel demedimi

  18. #18
    Bone-crusheR - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    10.Temmuz.2010
    Ya
    31
    ehir
    kuadas
    Mesaj
    975
    Alnt Kakus Nickli yeden Alnt Mesaj gster
    2 isim tavsiye edicem. Nee am. Serta iek.
    u an burada size yazabiliyorsam, bu Serta iek'in sayesindedir. izgifilm karelerinden ya da karikatr kitaplarndan frlamam bir sper kahraman o.
    19 yasnda naptn kii

  19. #19
    Onamdar - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik
    14.Haziran.2011
    Ya
    24
    ehir
    zmir
    Mesaj
    1,425
    Her yl mutlaka kontrole gel birde kendini kt hissedersen mutlaka git bi salk kurumuna ekg ektir bana getir dedi.
    Everyday I am apuling...

Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gzatan Kullanclar

u anda 1 kullanc bu konuyu grntlyor. (0 kaytl ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Ykleme Yetkiniz Yok
  • Mesajnz Deitirme Yetkiniz Yok
  •