User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: 1.4 şahin krank kol yardımı

  1. #1

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking 1.4 şahin krank kol yardımı

    1998 model 1.4 karbüratörlü benzinli şahinin motor hacmini atrtırmayı düşünüyorum.86,5 lik slx piston taktıracam krank ve kol ne taktırmalıyım (örneğin eski düz motor krank kol yada 2.0 tempra krank kol gibi) yani aracı 1.4 den 1.8 yada 2.0 yapmayı düşünüyorum.

  2. #2
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    81mm yi 86.5 yapamazssın takacagın krankla en fazla 1600 cc olur oda marea liberty krank ile onunda balansı alınması lazım tabi güç verirmi vermezmi belli olmaz denemek lazım ben hiç denemedim .

  3. #3
    d16y4
    Misafir
    2500 cc yap bari bi krankla soyledıklerının aslı astarı yok kardeş

  4. #4
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet aslı astarı yok biraz saçmalamış ama demekki öyle duydu bilmeyipde bilgili gözüken sanayi tayfası insanlarından biz köstek olmayalım destek olalım teşekkürler

  5. #5
    aga81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye düzce
    Mesaj
    2.193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bendede 1.6 doğan var sıfır egzantrik aldım cekısı baya toparlandı sonra kapak taşlatma dediler sanırım bunların 1.3 1.4 1.6 kapaklar bırbırıne uyuyormus 1.3 kapak tak sıkıştırma artar ama kısa surede conta yakarsın dedıler falan filan öle ıste bakalım beklıyorum ıyı bı fıkır gelene kadar
    Alıntı ErHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
    USTAM DEMİR GARAJ DÜZCE
    SARAY EKMEK VE UNLU MAMULLERİ HİPERMARKET...

  6. #6
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aga81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bendede 1.6 doğan var sıfır egzantrik aldım cekısı baya toparlandı sonra kapak taşlatma dediler sanırım bunların 1.3 1.4 1.6 kapaklar bırbırıne uyuyormus 1.3 kapak tak sıkıştırma artar ama kısa surede conta yakarsın dedıler falan filan öle ıste bakalım beklıyorum ıyı bı fıkır gelene kadar
    1.4 ve 1.6 tofaş s motor war 1.3 motor sadece mk1 uno turboda war oda 1.4 s kapakla hemen hemen aynı , yani sen 1.4 kapağı takabilirsin 1.3 kapak diye eski motorlara 1.3 takılıyo onu kastetmişlerdir

  7. #7

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgi amaçlı soruyorum illa 86,5 lik piston takacam diye bişey yok ben sadece hacim büyütmek istiyorum 1.6 da olabilir farketmez bmw lere bakıyorum araba 320 sağını solunu değiştiriyorlar 2.8
    3.0 oluyo yok 525 tds krankı felan tofaş motorlarınada böyle bişey oluyomu hatta stroker yapımı felan deniliyo yanlış bilmiyosam (teşekkürler)

  8. #8
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben stroker yapımına karşıyım , bazı illerde ve bölgelerde krank takıyolar ama neye göre takıyolar acaba o krank torkmu verir yoksa hp mi ? karadüzen ne verirse hesabı ... bu çok yaygın bunu güç olarak algılıyorlar ama ben bizzat arkadaşımın arabasına senın dediğin sistemden yaptık kol piston krank ama o kadar harcanan paralara karşılık kayda değer bi güç alamadık sen bence ya hiç oynama yada muayyer 1.6 motor al sadece blok sonra kendı kapağını tak yanı 1.4 dekini sogutmak içinde 4lü super radyatör tak lpg komple iptal sonra headers bide güzel bi soğuk hava çekicek hava filtresi benzınde 6800d çevir gücü o zaman hissedersin , atmosferik birçok seçenek war 4. enjektorluye çevirme şansında var itb takıp ( veya weber) karteli buyutup ,yuksek sıkıştırmalı pistonla 300+ egzantrıkle devir çevirip de agresif güçler üretirsin ama senın ilk önce düşünüp ne kadar güç lazım onu düşünmen lazım ve bütçe ne kadar ben sana yardımcı olurum pm atabilirsin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •