User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: İngilizcesi olan arkadaşlardan rica.

  1. #1
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    İngilizcesi olan arkadaşlardan rica.

    İngilizcesi olan arkadaşlardan bir ricam olacak size zahmet olmaz ise aşağıdaki linkte yazan yazıyı türkçeye çevirebilirmisiniz ?

    Weber 32/36 Jetting
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  2. #2
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hemencevir.com ngilizce'den Trke'ye online cmle eviri ve szlk. adresinden çevirttim belki faydası olur.

    Benim, birçok isteğim vardı, fışkırt benim stoğumda alışık olan carb olduğu için ve ufakça 'Benim çoğuBenim, birçok isteğim vardı, fışkırt benim stoğumda alışık olan carb olduğu için ve ufakça 'Benim çoğunlukla, herhangi şekilde RPM'de düzgün çalışmanın hakkında lirik mumladığımdan beri 73 2002 motor, ve deadspotsun tam yokluğu ve bir duruştan ivmede bataklık. Bundan dolayı onlar buradadır. Bu koymalar için kredi, Creighton Demarest'e gider. yorduğu için

    Primary Jets
    Main: 140
    Air Corrector: 145
    Idle: 60

    Secondary Jets
    Main: 170
    Air Corrector: 175
    Idle: 55

    Ayrıca, bu ekstradan beri küçük pirinci carbın en üst örtüsünde yüksek hızlı zenginleştirme deliğine tıka, kaba yakıt tedariği, bu fışkırtmayla ihtiyaç duyulmaz. Dakikalı bu, benim, siyah dumanın bulutlarıyla üzerinde bilmek için sahip olduğum bir problemi çözmüş olabilir. Ben dikkatli şekilde boyutlandırılan yuvarlak bir kürdan, deliği tıkardım. Ben, uzunluğa onu öyle keserim ki sıkıca carbın en üst örtüsünün, emniyete alındığı zaman yerde tutulur, hiçbir epoxy veya dolgu macunu, zorunlu değildir.
    Ben geçenlerde, 55pri 50sec'i kullanmanın, benim için fışkırma işleri iyi boş gezdiği ve biraz sadece yakıt tüketiminde daha kolay olabildiğini buldum.
    Genelde, ben, yakıt tüketiminin, fark edilir şekilde artırmadığını buldum, muhtemelen hariç ekstradan kısma valfı yanıtından ben "Test etme" şimdi, yaparım. Yaymalar itaatinde etkiler, bu zamanda bilinmeyendir, ama ben, çok sert olduğundan şüphe ederim, ve kesinlikle boş bir problemin olduğu muhtemel değil. Daha küçük ana fışkırmaların, muhtemelen 130 ve 160, muhtemelen, minimal performans kaybıyla çizgide yüklü CO'i getirecek olduğu Slighlty.


    Usual disclaimers apply, your mileage may vary, yadda x3.nlukla, herhangi şekilde RPM'de düzgün çalışmanın hakkında lirik mumladığımdan beri 73 2002 motor, ve deadspotsun tam yokluğu ve bir duruştan ivmede bataklık. Bundan dolayı onlar buradadır. Bu koymalar için kredi, Creighton Demarest'e gider. İlk fışkırma ana hattı: 140 hava, Corrector'dur: 145, boş gezer: 60 ikincil fışkırma ana hattı: 170 hava, Corrector'dur: 175, boş gezer: 55, ayrıca, bu ekstradan beri küçük pirinci carbın en üst örtüsünde yüksek hızlı zenginleştirme deliğine tıkar, kaba yakıt tedariği, bu fışkırtmayla ihtiyaç duyulmaz. Dakikalı bu, benim, siyah dumanın bulutlarıyla üzerinde bilmek için sahip olduğum bir problemi çözmüş olabilir. Ben dikkatli şekilde boyutlandırılan yuvarlak bir kürdan, deliği tıkardım. Ben, uzunluğa onu öyle keserim ki sıkıca carbın en üst örtüsünün, emniyete alındığı zaman yerde tutulur, hiçbir epoxy veya dolgu macunu, zorunlu değildir. Ben geçenlerde, 55pri 50sec'i kullanmanın, benim için fışkırma işleri iyi boş gezdiği ve biraz sadece yakıt tüketiminde daha kolay olabildiğini buldum. Genelde, ben, yakıt tüketiminin, fark edilir şekilde artırmadığını buldum, muhtemelen hariç ekstradan kısma valfı yanıtından ben "Test etme" şimdi, yaparım. Yaymalar itaatinde etkiler, bu zamanda bilinmeyendir, ama ben, çok sert olduğundan şüphe ederim, ve kesinlikle boş bir problemin olduğu muhtemel değil. Daha küçük ana fışkırmaların, muhtemelen 130 ve 160, muhtemelen, minimal performans kaybıyla çizgide yüklü CO'i getirecek olduğu Slighlty. Olağan vazgeçmeler, uygular, senin mesafen, değişebilir, yadda x3. yorduğu için

  3. #3
    multispace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahahaha böyle bir çeviri olamaz yaa

  4. #4
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    site bunu yapmış yaw tıklıyon saniyesinde çeviriyor

  5. #5

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Metni kopyalayip googleden deneyebilirsin bazen yardimci olabiliyo

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Google çok saçma çeviriyor hiç denemeyin.. Fışkırt benim stoğumdan ne biçim çeviri olmuş
    ...

  7. #7
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya bunu bende denedim aslında ama zerresinden bir şey anlamadığım için birde buraya sorayım dedim Bu google resmen katliam yapıyor :P
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  8. #8
    Mivec_4G63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phoenixs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hemencevir.com ngilizce'den Trke'ye online cmle eviri ve szlk. adresinden çevirttim belki faydası olur.

    Benim, birçok isteğim vardı, fışkırt benim stoğumda alışık olan carb olduğu için ve ufakça 'Benim çoğuBenim, birçok isteğim vardı, fışkırt benim stoğumda alışık olan carb olduğu için ve ufakça 'Benim çoğunlukla, herhangi şekilde RPM'de düzgün çalışmanın hakkında lirik mumladığımdan beri 73 2002 motor, ve deadspotsun tam yokluğu ve bir duruştan ivmede bataklık. Bundan dolayı onlar buradadır. Bu koymalar için kredi, Creighton Demarest'e gider. yorduğu için

    Primary Jets
    Main: 140
    Air Corrector: 145
    Idle: 60

    Secondary Jets
    Main: 170
    Air Corrector: 175
    Idle: 55

    Ayrıca, bu ekstradan beri küçük pirinci carbın en üst örtüsünde yüksek hızlı zenginleştirme deliğine tıka, kaba yakıt tedariği, bu fışkırtmayla ihtiyaç duyulmaz. Dakikalı bu, benim, siyah dumanın bulutlarıyla üzerinde bilmek için sahip olduğum bir problemi çözmüş olabilir. Ben dikkatli şekilde boyutlandırılan yuvarlak bir kürdan, deliği tıkardım. Ben, uzunluğa onu öyle keserim ki sıkıca carbın en üst örtüsünün, emniyete alındığı zaman yerde tutulur, hiçbir epoxy veya dolgu macunu, zorunlu değildir.
    Ben geçenlerde, 55pri 50sec'i kullanmanın, benim için fışkırma işleri iyi boş gezdiği ve biraz sadece yakıt tüketiminde daha kolay olabildiğini buldum.
    Genelde, ben, yakıt tüketiminin, fark edilir şekilde artırmadığını buldum, muhtemelen hariç ekstradan kısma valfı yanıtından ben "Test etme" şimdi, yaparım. Yaymalar itaatinde etkiler, bu zamanda bilinmeyendir, ama ben, çok sert olduğundan şüphe ederim, ve kesinlikle boş bir problemin olduğu muhtemel değil. Daha küçük ana fışkırmaların, muhtemelen 130 ve 160, muhtemelen, minimal performans kaybıyla çizgide yüklü CO'i getirecek olduğu Slighlty.


    Usual disclaimers apply, your mileage may vary, yadda x3.nlukla, herhangi şekilde RPM'de düzgün çalışmanın hakkında lirik mumladığımdan beri 73 2002 motor, ve deadspotsun tam yokluğu ve bir duruştan ivmede bataklık. Bundan dolayı onlar buradadır. Bu koymalar için kredi, Creighton Demarest'e gider. İlk fışkırma ana hattı: 140 hava, Corrector'dur: 145, boş gezer: 60 ikincil fışkırma ana hattı: 170 hava, Corrector'dur: 175, boş gezer: 55, ayrıca, bu ekstradan beri küçük pirinci carbın en üst örtüsünde yüksek hızlı zenginleştirme deliğine tıkar, kaba yakıt tedariği, bu fışkırtmayla ihtiyaç duyulmaz. Dakikalı bu, benim, siyah dumanın bulutlarıyla üzerinde bilmek için sahip olduğum bir problemi çözmüş olabilir. Ben dikkatli şekilde boyutlandırılan yuvarlak bir kürdan, deliği tıkardım. Ben, uzunluğa onu öyle keserim ki sıkıca carbın en üst örtüsünün, emniyete alındığı zaman yerde tutulur, hiçbir epoxy veya dolgu macunu, zorunlu değildir. Ben geçenlerde, 55pri 50sec'i kullanmanın, benim için fışkırma işleri iyi boş gezdiği ve biraz sadece yakıt tüketiminde daha kolay olabildiğini buldum. Genelde, ben, yakıt tüketiminin, fark edilir şekilde artırmadığını buldum, muhtemelen hariç ekstradan kısma valfı yanıtından ben "Test etme" şimdi, yaparım. Yaymalar itaatinde etkiler, bu zamanda bilinmeyendir, ama ben, çok sert olduğundan şüphe ederim, ve kesinlikle boş bir problemin olduğu muhtemel değil. Daha küçük ana fışkırmaların, muhtemelen 130 ve 160, muhtemelen, minimal performans kaybıyla çizgide yüklü CO'i getirecek olduğu Slighlty. Olağan vazgeçmeler, uygular, senin mesafen, değişebilir, yadda x3. yorduğu için
    eueheheheh fışkırt beni stoğumda

  9. #9

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk paragrafta
    73 model hırpalanmamış 2002 aracının karbüratöründe mumlama yöntemi ile gaz verme'deki ölü noktaları tamamıyla engellediğinden bahsetmiş.
    Buna ilaveten karbüratörün üst kapağında yakıt veriş ağzına para koymak gerektiği felan yazıyo tam anlaşılmıyor Bi nebze karbüratör modifiyesi diyebiliriz
    Coğrafya kaderdir

  10. #10
    kv661 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Weber 32/36 DGV Jetlemesi

    Benim stock ve biraz yorulmuş 2002 model motorumda karbüratör jetlemesi için bir takımdenemelerim oldu. Ölü noktalara saplanıp durmadan tüm devir aralıklarında denemelerim sorunsuz oldu

    Birincil Jetler
    Ana: 140
    Hava akış düzenleyici: 145
    Rölanti:60

    İkincil jetler
    Ana:170
    Hava akış düzenleyici: 175
    Rölanti:55

    Buna ek olarak; yüksek hız için küçük metal parçayı karbüratörün tepesinde küçük deliğe bağlayın. Yoğun bir yakıta bu ikincil jetlemede ihtiyaç yoktur. Bu sistem ise WOT'da ki siyah dumanı gidermeme yardımcı oldu. Karbüratörün tepesindeki tepeye metali geçirmek için ise ise sağlam bir kürdan kullandım. Epoksi ve sızdırma önleyicilere gerek kalmadan aynı boyutta kestim ve karbüratörün üstüne güvenlice bağladım.

    Böylelikle yakıt tüketiminde 55pri/50sn. rölanti jetlerinin benim için iyi çalıştığını keşfettim.

    Sonuç olarak; tüketim öyle ahım şahım artmadı. Şu an için emisyon oranlarındaki değişiklikler ise bir bilinmez. Ama rölantide şiddetli ve kesin bir değşikliğe sebep olacağını düşünmüyorum. Kısaca daha küçük ana jetler muhtemelen 130'luk ve 160'lıklar minimum performans düşüklüğü ile eski CO basıncını geri getirebilir.


    daha varsa yolla kafam güzelken çeviriyim
    Kula bela gelmez hak yazmayınca
    Hak bela yazmaz kul azmayınca

  11. #11
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim kafanın güzel olduğu belli oluyor sanki tekrardan teşekkürler anladığım kadarı ile bu yazıdaki bilgiler bana hitap etmiyor.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  12. #12
    kv661 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim kafanın güzel olduğu belli oluyor sanki tekrardan teşekkürler anladığım kadarı ile bu yazıdaki bilgiler bana hitap etmiyor.
    abarttık genede
    Kula bela gelmez hak yazmayınca
    Hak bela yazmaz kul azmayınca

  13. #13
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hahahaha
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  14. #14
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kv661 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Weber 32/36 DGV Jetlemesi

    Benim stock ve biraz yorulmuş 2002 model motorumda karbüratör jetlemesi için bir takımdenemelerim oldu. Ölü noktalara saplanıp durmadan tüm devir aralıklarında denemelerim sorunsuz oldu

    Birincil Jetler
    Ana: 140
    Hava akış düzenleyici: 145
    Rölanti:60

    İkincil jetler
    Ana:170
    Hava akış düzenleyici: 175
    Rölanti:55

    Buna ek olarak; yüksek hız için küçük metal parçayı karbüratörün tepesinde küçük deliğe bağlayın. Yoğun bir yakıta bu ikincil jetlemede ihtiyaç yoktur. Bu sistem ise WOT'da ki siyah dumanı gidermeme yardımcı oldu. Karbüratörün tepesindeki tepeye metali geçirmek için ise ise sağlam bir kürdan kullandım. Epoksi ve sızdırma önleyicilere gerek kalmadan aynı boyutta kestim ve karbüratörün üstüne güvenlice bağladım.

    Böylelikle yakıt tüketiminde 55pri/50sn. rölanti jetlerinin benim için iyi çalıştığını keşfettim.

    Sonuç olarak; tüketim öyle ahım şahım artmadı. Şu an için emisyon oranlarındaki değişiklikler ise bir bilinmez. Ama rölantide şiddetli ve kesin bir değşikliğe sebep olacağını düşünmüyorum. Kısaca daha küçük ana jetler muhtemelen 130'luk ve 160'lıklar minimum performans düşüklüğü ile eski CO basıncını geri getirebilir.


    daha varsa yolla kafam güzelken çeviriyim
    Güzel çevirmişsin.

    İlave olarak WOT "wide open throotle" yani "tapa gaz" anlamına gelir.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  15. #15
    Ghan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    69
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    '''' fışkırt benim stoğumda '' gerçekten süper çeviri olmuş

  16. #16
    Serkan06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara-akçay
    Mesaj
    667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kv661 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Weber 32/36 DGV Jetlemesi

    Benim stock ve biraz yorulmuş 2002 model motorumda karbüratör jetlemesi için bir takımdenemelerim oldu. Ölü noktalara saplanıp durmadan tüm devir aralıklarında denemelerim sorunsuz oldu

    Birincil Jetler
    Ana: 140
    Hava akış düzenleyici: 145
    Rölanti:60

    İkincil jetler
    Ana:170
    Hava akış düzenleyici: 175
    Rölanti:55

    Buna ek olarak; yüksek hız için küçük metal parçayı karbüratörün tepesinde küçük deliğe bağlayın. Yoğun bir yakıta bu ikincil jetlemede ihtiyaç yoktur. Bu sistem ise WOT'da ki siyah dumanı gidermeme yardımcı oldu. Karbüratörün tepesindeki tepeye metali geçirmek için ise ise sağlam bir kürdan kullandım. Epoksi ve sızdırma önleyicilere gerek kalmadan aynı boyutta kestim ve karbüratörün üstüne güvenlice bağladım.

    Böylelikle yakıt tüketiminde 55pri/50sn. rölanti jetlerinin benim için iyi çalıştığını keşfettim.

    Sonuç olarak; tüketim öyle ahım şahım artmadı. Şu an için emisyon oranlarındaki değişiklikler ise bir bilinmez. Ama rölantide şiddetli ve kesin bir değşikliğe sebep olacağını düşünmüyorum. Kısaca daha küçük ana jetler muhtemelen 130'luk ve 160'lıklar minimum performans düşüklüğü ile eski CO basıncını geri getirebilir.


    daha varsa yolla kafam güzelken çeviriyim

    güzel kafalım benim ne içiyon
    farkı yaratan ayrıntılardır...

  17. #17
    Owner89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ghan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    '''' fışkırt benim stoğumda '' gerçekten süper çeviri olmuş
    kaymazmısın tarçınıma gibi bişe olmş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •