User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: dynoda 50 hp kayip gorunuyor

  1. #1
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    dynoda 50 hp kayip gorunuyor

    Arkadaslar bugun aracimi maslak bosch serviste dynoya cikardik 154 hp motorda cikti 101 hp tekerde bu kadar kayip normalmidir?aracta su anda 14:65:175 kar lastikleri takili bundan kaynaklanabilirmi?bu arada arac 206 gti

  2. #2
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aşağı yukarı normal yani gücün tamamını aktaramıyor zaten araçlar benim aracımda 40hp gibi bir fark var teker ve motor arasında.
    Tabiki aktarım organları ve yürüyenin güçlendirilmesi fark ettirecektir.
    Sertliğiniz bile tekere gücü aktarılmasında etkendir.
    jant ölçünüzde dahil buna

    Bakmak isterseniz benim değerlerim
    http://farm5.static.flickr.com/4042/...a3fe6d93_b.jpg

  3. #3
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet sizinkindede yaklaşık 50 hp kayıp var ama arada 25 hp fark var zaten kar lastiklerini çıkarıp performans lastiği taksam ne kadar fark eder acaba

  4. #4
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok etkiliyeceğini zannetmem lastikler yolda size daha çok fark ettirir DYNO üzerinde tutunamama gibi birşey olsa tekrar ölçerlerdi.

    Lastik yanak kalınlığıda ölçünüzü etkilediği için biraz değişebilir.
    Balata durumunuz nedir debriyaj durumuda etkiler.
    Çok detay teferruat isterseniz burçların sertliklerini değiştirirseniz iyileşir birazcık ama sertleşir aracınız ve yoltutuşunada katkısı olur mesela sert suspansiyon setupınız varsa oda etkiliyi bir faktör.

    Aracınızdaki aks durumunuda göz önünde bulundurun çokaz bir boşluk bile bu kayba neden olacaktır zaten yada yağsız kalması çalışmasını zorlaştıoracaktır.

  5. #5
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok etkiliyeceğini zannetmem lastikler yolda size daha çok fark ettirir DYNO üzerinde tutunamama gibi birşey olsa tekrar ölçerlerdi.

    Lastik yanak kalınlığıda ölçünüzü etkilediği için biraz değişebilir.
    Balata durumunuz nedir debriyaj durumuda etkiler.
    Çok detay teferruat isterseniz burçların sertliklerini değiştirirseniz iyileşir birazcık ama sertleşir aracınız ve yoltutuşunada katkısı olur mesela sert suspansiyon setupınız varsa oda etkiliyi bir faktör.

    Aracınızdaki aks durumunuda göz önünde bulundurun çokaz bir boşluk bile bu kayba neden olacaktır zaten yada yağsız kalması çalışmasını zorlaştıoracaktır.
    teşekkürler tümünü kontrol ettireceğim, araca henüz timing ve chip yaptırmadım bazı değişikliklerden sonra bu kadar fark çıkması açıkcası moralimi bozdu biraz

  6. #6
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet tahmin edebiliyorum aynısını bende yaşadım zamanında.

    Aslında DYNO ücreti uçuk bir rakam değilse yürüyeni ve aktarma yı gözden geçirdikten sonra bir daha sokun ve fark olacakmı bakın. Özellikle debriyaj balatası ve aksları kontrol ettirin.
    Aksların yağı azalmışsa tamamlatın, salıncak burçlarını falada kontrol ettirdikten sonra bir daha DYNO ya çıkın derim fark edecekmi görürsünüz.

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnded 63 hp fln kayıp vardı
    Arabacı Ağır japon..

  8. #8
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet tahmin edebiliyorum aynısını bende yaşadım zamanında.

    Aslında DYNO ücreti uçuk bir rakam değilse yürüyeni ve aktarma yı gözden geçirdikten sonra bir daha sokun ve fark olacakmı bakın. Özellikle debriyaj balatası ve aksları kontrol ettirin.
    Aksların yağı azalmışsa tamamlatın, salıncak burçlarını falada kontrol ettirdikten sonra bir daha DYNO ya çıkın derim fark edecekmi görürsünüz.
    dediklerinizi kontrol ettirdikten sonra başka bir servisin dynosuna çıkaracağım. lastiklere kafayı taktım onlarıda değiştireyimmi

  9. #9
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GC8 GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnded 63 hp fln kayıp vardı
    dostum sende beygir gani ganidir bizim zaten 154 beygirciğimiz var 1/3 ünü kaybedince yasa büründük

  10. #10

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    50 hp çok büyük kayıp benim arabada 25.2 hp kayıp var. bir terslik yada başka bir problem olmasın.

  11. #11
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    50 hp çok büyük kayıp benim arabada 25.2 hp kayıp var. bir terslik yada başka bir problem olmasın.
    bir kaç arkadaş dyno yaptırdığım yer hakkında pek iyi konuşmadılar umarım dynoları yanlışltır.

  12. #12
    eser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    4.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34gs5165 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dediklerinizi kontrol ettirdikten sonra başka bir servisin dynosuna çıkaracağım. lastiklere kafayı taktım onlarıda değiştireyimmi
    aynı serviste cıkman senın ıcın daha ıyı olacaktır,heryer aynı ölçmüyor diye biliyorum sonuçta bir kere orda cıktın arabanda yaptıgın bakımları iyileştirmelerin + - ne kattıgını en ıyı aynı dynoda görebilirsin
    Alıntı diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka fotoyla alakası yok,araba canlı bakınca sıfır gibi.2012 model 106 gti

  13. #13
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    206 gti da 154 hp motorda almanızı sağlayacak ekstralarınız neler acaba ?
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  14. #14
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206 gti da 154 hp motorda almanızı sağlayacak ekstralarınız neler acaba ?
    2.2 emme 2.2 kelebek 4-2-1 headers KN filtre dereceli eksantrik ve ayarlı kasnak

  15. #15
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34gs5165 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.2 emme 2.2 kelebek 4-2-1 headers KN filtre dereceli eksantrik ve ayarlı kasnak
    Ozaman motorda çıkan hp niz sürpriz değil beklenen hp ler yada daha fazlasıydı.
    Ciddi ölçüde teker kaybınız var. Bunun sebeplerini araştırmaya yönelin bence.
    Optimal emisyon değerlerinizi yakalamak gibi.
    Çünkü standart 206 gti da tekere 115 hp alınabiliyor...
    Tabiki aktarma organları ve baskı balatanız durumuda belirleyici etki ediyordur mutlaka.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  16. #16
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar dynoda görünen kayıp, motor gücü v.b. bazı bilgiler tamamen dynonun kafasından uydurduğu bir hesap ile çıkar (direk olarak ölçülmeyen birşey) o yüzden çok fazla takılmayın...

    Önemli olan sizin tekerlek gücünüzdür... WHP ...
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  17. #17
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dynoya çıkılan yer düzgün biyer değil daha önce test edip görmüştük düşük çıkarıyor motor gücün muhtemelen daha yüksek çıkabilir.
    tekerlekdeki kayıp o kadar yüksekse şanzuman ve aksla alakalı olabilir lakin normaldede kayıbın 20-30hp çıkması normal bence.

  18. #18
    silent furious - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birinci kısımda bi yerde bosh arkadaşın cıvıc ı sokmuştuk bundan iki sene önce abartı bi şekilde fazla çıktı 90hp arabada bi headers bi filtre 140hp civarı çıktı hikaye tabi

  19. #19
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk kar lastiklerini değiştirin imkan varsa baskı balata yi hal edin ama dyno sıkıntılı olabilir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •