![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eski paylaşım forumda baktım da bulamadım paylaşılmış olması muhtemel..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eski paylaşım forumda baktım da bulamadım paylaşılmış olması muhtemel..
Failure is not an option.
ıvtec iptal etmese olmazkötü örnek bunlar.. aman sakın
![]()
k24a blok k20a kapak(350cfm), stroker kit ile 2.6lt hacim, dry sump yağ pompası, aluminyum kol, 103mm stroke billet crank, twm itb vsvs. sanat harikasıtabi eski paylaşım bu bunun üzerine daha upgrade edilir az biraz daha.
Failure is not an option.
cok guzel yanerdenn buluyosun bole seylerı
sıkıstırmayı goremedım yalnız.bıde ne egzantrık kullanmıslar?
egzantrikler custom crane detayları yazıyor, sıkıştırma 14.8:1
2008 de yapılmış.
Failure is not an option.
bilal abi sana ne sorcam k24 blokumuz var üst kapak var neler lazım başka yağ pompası olur piston kol vs...
8000 de peak güç..
amerika = otomobil
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)