User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 16 EK 362 - Integra Hakkında...

  1. #1
    umutcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    291
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    16 EK 362 - Integra Hakkında...

    Arkadaşlar selamlar;

    Arabasını sizler gibi seven ve sahiden tutkuyla kullanan biri olarak başımdan geçenleri sizlere aktarmak ve sizler için örnek oluşturması için anlatmak istedim. zaman ayırıp okursanız memnun olurum.

    Aracı aldığım ilk günden bu yana ustacıklar yüzünden yaklaşık 3000 lira param boşa gitmiştir. Olayları en başından almam gerekirse;

    Aracımı 28 Eylül 2010 tarihinde satınaldım. O vakitler üzerinde 17" Lenso Jantlar ve 205x40x17 lastikler, Çin malı coil-springler bulunmaktaydı. 2 defa çuruka düşüm ön amortisörlerden birini patlatınca jantlar ve yaylardan kurtulmam gerektiğine karar verdim. Patlayan amortisörlerimi yaptırdım ve yaylarımı Civic SI orjinal yayları ayrıca jant-lastiklerimi de 185x55x15 seçim olarak değiştirdim. Aracın lastik ve yay grubu stabil bir duruma geldiğinde ön takımın bittiğini fark ettim ve ön takımda akslar hariç tüm kompanentleri değiştirdim.

    Tüm bunlara rağmen ön takımda hala sesler vardı ve ayrıca kalkışta ve vites aralarında vurma yapıyordu. Sevgili ilk ustam (sorarsan öz hakiki hondacıdır) bu vurmanın motor kulaklarında olduğunu söyledi, gittim motor-şanzuman kulaklarını aldım getirdim tam arabayı sökmek için kaldırdılar ki "aaa motor kulakları sağlammış!!! bu vurma akslardanmış" dediler. Sonra ön balatalarımı değiştirdiler ama kaliperlere uyduramayıp balataların baskı yaylarını kesip takmışlar. Balata incelmeye başladıktan sonra tıkır tıkıt ses yapmaya başladı.

    Bu ustacık bozuntusunun bu hareketinden sonra ona tekrar gitmedim ve gideceklere de "aman gitmeyin diye" öneride bulundum. İsim vermiyorum kendisi Kartal Sanayisinin ünlü hondaclarındandır.

    Neyse; sonra herkesin istanbulun en iyi honda servisi diye bana önerdikleri bir servise gittim ve bu vurma durumunu izah ettim. dış aksların değişmesi gerektiği ve iç aksların da revizyon yapılması gerektiğini söylediler. Ben de kendilerine güvenerek "aracın yürüyeninde herhangi bir sıkıntı yaşamak istemiyorum ne var ne yok kontrol edin ve değişmesi gereken bir kompanent varsa lütfen orjinal parçaları ile değiştirin parası mühim değil" dedim. Dış akslar laleleri değişti ve iç aks lalelerinden bir tanesi revizyon yapıldı diğerinde sadece tamir takımı değişti. Geriye kalan işlemleri yazıyorum

    - Dış aks kafası sağ-sol
    - İç aks kafası
    - Sübap, avans, kelebek ayarı
    - Direksiyon kayışı
    - Karter contası
    - Motor yağ süzgeci
    - Motor yağ ve filtresi
    - Arka balatalar
    - Hava filtresi
    - Vites kolu pimi, burcu ve kayıcı çubukları
    - Buji kablosu
    - Subap kapak contası

    Bu işlemlerden 1 hafta sonra iç akslar boşluk yaptı ve yine vurma sesi gelmeye başladı. (Yukarda Allah var dış akslar tık demedi)
    Karter contası yeniden yağ kaçırmaya başladı.
    Sübaplardan şakır şukur sesler gelmeye başladı.
    2 ay sonra girdiğim muayenede fren hortumlarım patladı ve yukarıda belirttiğim gibi arabanın yürüyenini komple kontrol etmelerini istemiştim. Bunu sorunca "atlamış olabiliriz" diye cevap aldım. Olmaz arkadaşım atlayamazsın bana o sözü verdiysen incelemedik yer bırakmayacaksın.

    Bu şahsın kendisinin ne kadar beyefendi biri olduğunu konuşmalarından anlıyorum ancak iş takibi ile ilgili sıkıntıları olduğunu düşünüyorum. İşleri yanlarındaki kalfa ve/veya çıraklara yaptırıp kendileri takip etmiyorlar diye düşünmekteyim.

    Şimdiye kadar yaptıklarımın TL cinsinden bedelini üç aşşağı beş yukarı hesap edebilirsiniz.

    DAHA BİTMEDİ...

    Sonra ikinci sefer LANET OLSUN diyerek yine bir yakınımın eski ustası olan yine Kartal Sanayi Sitesinin öz hakiki hondacılarından olan şahsa götürdüm.

    Bu arkadaş daha kaputu açar açmaz bunun avans ve sübap ayarı bozuk dedi ve iç aksların bozuk olduğunu, karter contasından da yağ kaçırdığını söyledi. Tamam dedim aksları sipariş et ve bahsettiğin ayarları da yap dedim ve yukarıda yaşadıklarımdan ona da bahsedip artık sıkıntı yaşamak istemiyorum dedim. Arkadaş iç akslardan birini temin edebildi diğerini bulmayı beceremedi, avans ayarlarını yaptı sahiden iyi olmuştu ve ortalıkta yokken bujilerimi de değiştirdi. Karter contasının da orjinalini temin edemediği için takmadı EYVAllah dedim. Diğer aksı bul, dükkanın boş olduğu bir gün gelip arabayı yeniden bırakırım, karter contasını da değiştirirsin dedim.

    Tabi bu süre içinde arkadaş beni aramadı. Arabam yarım litre yağ eksiltmişti. İşin açıkcası ben de iş nedeniyle arabamı uzunca süre kullanamadım. Ancak yaklaşık 500 km sonra en başından bu yana engelleyemediğim ve bir kaybolup bir geri gelen vurma sesi tekrar başladı. Tam onun için yeniden gidecekken bi yağı kontrol edeyim dedim. :O ne göreyim arabada yağ kalmamış, cubukta bir damla yağ göremiyorum. Hemen elemanı aradım ve durumdan bahsettim, "yaa o egzantrik keçelerinden de atıyordu galiba" dedi...

    Yine bir EYVAllah!!! ve ardından "geliyorum ne gerekiyorsa yap arabanın motoru yiyeceğiz bu gidişle" dedim ve gittim.

    Günlerden 26.11.2011 arabamı alalı 14 ay olmuş ve ben egzantrik keçeleri ve karter contasını değiştirmek için sevgili USTACIKIMA gittim. Baktı "ya bu silindir kapak contasından da yağ atmış bak bak" dedi ve göstermeye çalıştığı yeri bi şekilde yağ bulaştırdı. tüm keçeler değişecek, bi de silindir kapak contası da değişecek, hazır blok açılmışken segmanlara bakalım araba yağ yakıyor olabilir, olmadı segman atarız" dedi.

    Başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen... Bi motor demek bana dünyanın maliyeti demek onu geçtim diğer bir yandan motoru açılmış arabalara nasıl yaklaştığımı bildiğim için bu bahsedilenlerin yapılmasına izin vermedim, arabanın yağını tamamladım ve oradan çıktım.

    Yola çıktım ama aklımdan neler geçiyor bilseniz hatta bu sırada lanet olsun zararına satıyorum arabayı diyerek bir kaçınızı da aradım diye hatırlıyorum.

    İçim rahat değildi. Bir ustaya daha gitmek geldi aklıma ve İlker'lerin JDM Store'a gidip bu durumdan bahsettim. Arkadaşlar bir fikir vermesi için beni kendi ustalarına götürdüler. Usta baktı yağ kaçağı olan sübap kapağı çevresindeki keçe ve conta grubunun değişmesi gerektiğini söyledi. Arabamın yağ yakmadığını, egzotta zerre kurum olmadığını gösterdi. Hatta içimin rahat etmesi için aracın kompresyonunu da ölçtü. Tüm sübaplardan en az 12 sıkıştırma ölçtük....

    Sözün özü bu sırada yaşadıklarım nedeniyle lanet edip bir kaç defa aracımı satmaya karar verdim ve çok büyük sinir harbi yaşadım.

    Tüm bu olanların Honda camiasında yanlış anlaşılmaması için aracımın tüm satılık ilanlarını kaldırmış bulunuyorum. Aracım aktif olarak satılık değildir, almak isteyenler bahsettiğim bedeli verirlerse aracı alabilirler.

    Tüm bu yaşananlardan sonra önce Sevgili Çocuğun Integram'dan ve sonra kafanızı karıştırdığım için sizlerden özür dilerim.

    Saygılarımla

    Umut Can ÖKSÜZ

  2. #2
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta sen harbi dolmuşsun iyi olmuş anlattıgın burdaki cogu herkes aynı durumları yaşıyor az cok kendilerine usta diye tabir ettigimiz kişilerin hataları yüzünden olan ya arabaya yada paramıza oluyor allahtan motor kırmamışsın bu yuzden motoru yesen herhalde fıttırırsın allah kolaylık versın yarında konuşuruz ztn bunları....
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Avrupa Yakası
    Mesaj
    670
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Malesef ustayım diyip milletin kanını emenler milleti otomobilden soğutuyor. benimde başıma geldi bi kaç kere böyle durumlar. allah kolaylık versin usta bulamayanlara...

  4. #4
    BAŞAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    1.804
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kral geçmiş olsun öncelikle ortada ustayım diyen çok amele var onların yüzünden diğer ustalarada haksızlık oluyor bazen bunları bende yaşadım o yüzden büyük geçmiş olsun...

  5. #5
    JDM# - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İST/KARTAL
    Mesaj
    411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçmiş olsun abii bende kartalda oturuyorum senin aracını dağa önce sanayide gördüm ewt kartal sanayide kral ustayım diyip iş bilmeyen adam çokk....
    Bir japon atasözü derki paran varsa s2000'e bin paran yoksa ne s!k!me binersen bin

  6. #6
    By_FresH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye iskenderun/mersin
    Mesaj
    1.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçmiş olsun malesef ortada böyle insanlar çok burdada var ve her zamanda olacaklar çünkü o tarz insanların yanlarında fazlalıla şakşakçısı var malesef büyük geçmiş olsun allahım tekrarını yaşatmasın
    Muratcan ÇADIRCI


    Biz Hep Burdayızzz....
    Psn:By_FresH

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun abi

  8. #8
    peace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    ist/g.o.p
    Mesaj
    2.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    böyle şeyler okudukça 2. el ve model olarak eski araba almakdan iyice korkar oldum.kaldırmış bekleyen ustaların eline düşmek çok kötü.
    hayırlı bi iş için arabamı satıcam kalan parayla e36 3.18 is bakıyorum. başımıza neler gelicek bakalım.
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzaylıların bizi görmesi için çizilen sıfırlar gayet gereksiz..
    https://www.instagram.com/topalworks/

  9. #9
    emre55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/Kartal
    Mesaj
    1.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsuna bi aracını bende görmüştüm heralde 1 2 defa.Bende kartalda oturuyorum.Şu ustanın dükkanının adını bana özel mesaj olarak atarmısın ?

  10. #10
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçmiş olsun can sıkıcı durumlar hepimiz yaşıyoruz malesef
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  11. #11
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herzaman derim ve demeye devam edeceğim... Eski hondaların kendi ustası olacaksın kendin tespitini yapacaksın arızaların olabildiğincede sen gidereceksin... ben öyle yaptım herzaman... ustacıklara kalırsan 2 3 integra parası daha harcarsın boş yere...
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  12. #12
    ünalvti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazdıklarınızını okuyunca yaşadığınız duyguların yoğunluğu karşısında sadece okuyup gitmek istemedim çok geçmiş olsun olanlara ramen hala arabanızı seviyor olmanız çok güzel bu ustalar insanı arabasında soğutuyor çoğu zaman umarım birdaha bu tarz insanlarla karşılaşmazsınız

  13. #13
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İntegra yeni model araba niyetine, ulaşım ihtiyacını gidermek için binilecek bir araba değil maalesef. Bu yaşta bu kadar komplike bir otomobilde bu gibi ufak tefek parça değişimleri normal karşılanabilir. Ancak hangi sorunun hangi parçadan kaynaklandığını bilecek iyi bir usta bulmak da şart. İşte tam da bu noktada kullanıcı işin içine giriyor. Ben bu forumdaki integra sahiplerinin hiçbirinin integrasını götürüp de ustaya emanet edip ne derse amenna diyeceğini sanmıyorum. Hemen hemen her integra sahibi kendi külbütör kapak contasını kendisi değiştirir, kendi teşhisini kendisi koyar, kendi parçasını kendisi tedarik eder. Öyle de olmalı. Yoksa hayatında birkaç kez integra gören ustalardan daha iyi bir sonuç beklemek pek de mantıklı olmaz.

    91 model hemen hemen her integra'da artık karter ve külbütör(subap kapağı) contası değişimi şarttır. Subap ayarı tüm hondalarda olduğu gibi her 25 bin km'de yapılmalıdır. Ama gel gör ki piyasada hala integra'ya tofaş sentil değeriyle ayar yapan ustalar var. Bu yüzden benim kendi sentil çakım vardır, subap ayarımı kendim yaparım.

    Aynı şekilde 20 yaşındaki arabada aks kafaları da ömrünü tamamlamıştır. Ben 2005 model arabada bile aks kafası değiştirmek zorunda kalıyorum.

    Velhasıl, integra sahibi olmak zor, zahmetli ama zevkli bir iş. İş diyorum. Çünkü integra alan bir ölçüde başına iş de almış demektir. Artık aracıyla sürekli ilgilenecek, araştıracak, yeni şeyler öğrenecektir. Bundan da zevk alacaktır. İntegra'sını bu şekilde sahiplenecek, bağ kuracaktır. Zaten 20 yaşında, piyasada sayılı adette kalan, parçası zor bulunan, derdinden anlayanı hiç bulunmayan, komplike bir arabayı satın alan adamın tüm bunları da göze alması gerekir. Zaten bu yüzdendir ki diğer hiçbir piyasa marka-modelinde olmadığı kadar integra hakkında bilgi paylaşımı, yardımlaşma vardır forumlarda.

    Tüm bu gerekçelerle ben derim ki, bunlar seni güzelim integra'ndan soğutmasın. Sorun her makinede olur. Yeter ki çözümü bulunsun. İnan şu anlattıkların benim gözümde senin arabanın değerini düşürmez. Aksine piyasada arabasına bakım yapmadan, aks sesine kulak asmadan, ön takıma yolda bırakana kadar para harcamadan binen adamlar varken, senin gibi titiz birisinin tüm sorunlarını giderdiği, tüm bakımlarını yaptığı bir araba benim gözümde artı puan kazanır.

    İntegra'na güle güle bin. Bu denli ruhsuz arabaların üretildiği şu günlerde inan ki integra her geçen gün biraz daha efsane olma yolunda ilerliyor.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  14. #14
    umutcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    291
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İntegra yeni model araba niyetine, ulaşım ihtiyacını gidermek için binilecek bir araba değil maalesef. Bu yaşta bu kadar komplike bir otomobilde bu gibi ufak tefek parça değişimleri normal karşılanabilir. Ancak hangi sorunun hangi parçadan kaynaklandığını bilecek iyi bir usta bulmak da şart. İşte tam da bu noktada kullanıcı işin içine giriyor. Ben bu forumdaki integra sahiplerinin hiçbirinin integrasını götürüp de ustaya emanet edip ne derse amenna diyeceğini sanmıyorum. Hemen hemen her integra sahibi kendi külbütör kapak contasını kendisi değiştirir, kendi teşhisini kendisi koyar, kendi parçasını kendisi tedarik eder. Öyle de olmalı. Yoksa hayatında birkaç kez integra gören ustalardan daha iyi bir sonuç beklemek pek de mantıklı olmaz.

    91 model hemen hemen her integra'da artık karter ve külbütör(subap kapağı) contası değişimi şarttır. Subap ayarı tüm hondalarda olduğu gibi her 25 bin km'de yapılmalıdır. Ama gel gör ki piyasada hala integra'ya tofaş sentil değeriyle ayar yapan ustalar var. Bu yüzden benim kendi sentil çakım vardır, subap ayarımı kendim yaparım.

    Aynı şekilde 20 yaşındaki arabada aks kafaları da ömrünü tamamlamıştır. Ben 2005 model arabada bile aks kafası değiştirmek zorunda kalıyorum.

    Velhasıl, integra sahibi olmak zor, zahmetli ama zevkli bir iş. İş diyorum. Çünkü integra alan bir ölçüde başına iş de almış demektir. Artık aracıyla sürekli ilgilenecek, araştıracak, yeni şeyler öğrenecektir. Bundan da zevk alacaktır. İntegra'sını bu şekilde sahiplenecek, bağ kuracaktır. Zaten 20 yaşında, piyasada sayılı adette kalan, parçası zor bulunan, derdinden anlayanı hiç bulunmayan, komplike bir arabayı satın alan adamın tüm bunları da göze alması gerekir. Zaten bu yüzdendir ki diğer hiçbir piyasa marka-modelinde olmadığı kadar integra hakkında bilgi paylaşımı, yardımlaşma vardır forumlarda.

    Tüm bu gerekçelerle ben derim ki, bunlar seni güzelim integra'ndan soğutmasın. Sorun her makinede olur. Yeter ki çözümü bulunsun. İnan şu anlattıkların benim gözümde senin arabanın değerini düşürmez. Aksine piyasada arabasına bakım yapmadan, aks sesine kulak asmadan, ön takıma yolda bırakana kadar para harcamadan binen adamlar varken, senin gibi titiz birisinin tüm sorunlarını giderdiği, tüm bakımlarını yaptığı bir araba benim gözümde artı puan kazanır.

    İntegra'na güle güle bin. Bu denli ruhsuz arabaların üretildiği şu günlerde inan ki integra her geçen gün biraz daha efsane olma yolunda ilerliyor.
    Güzel yorumunuz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Çocuk hala benim ve bir süre daha benimle

  15. #15
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.641
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok geçmiş olsun arkadaşım
    aceminin elinde a..... kavaga çıkarmış
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  16. #16
    weycell387 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçmiş olsun başına gelmeyen kalmamış allahtan tekerlerin yerinden fırlamamış onu beceren ustalarda var daha doğrusu çıraklarına bırakıyorlar işlerini büyük geçmiş olsun tecrübe paraylada satın alınabiliyor ...

  17. #17
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim anlamadığım şu var.sen bu arabayı 2-3 kere 13-14 liradan satmaya(eğer yukarda yazdıkların doğruysa motoru bitik sanarak itelemeye) kalktın.Bu sitedeki insanlara bu şekilde davranman doğrumu? sonuçta insanların burda arasında samimiyet var,bazı arabalar hiç baktırılmadan lafla bile satılıyor
    sakın arabamın durumunu söyliyecektim deme buna kargalar bile güler çünkü o durumdaki integra 13-14 lira etmez.

    yaptığın şey ayıp.
    komançero garage

  18. #18
    umutcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    291
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim anlamadığım şu var.sen bu arabayı 2-3 kere 13-14 liradan satmaya(eğer yukarda yazdıkların doğruysa motoru bitik sanarak itelemeye) kalktın.Bu sitedeki insanlara bu şekilde davranman doğrumu? sonuçta insanların burda arasında samimiyet var,bazı arabalar hiç baktırılmadan lafla bile satılıyor
    sakın arabamın durumunu söyliyecektim deme buna kargalar bile güler çünkü o durumdaki integra 13-14 lira etmez.

    yaptığın şey ayıp.
    sence öyle ben de imajı düzeltmek için bu açıklamayı yaptım ve senin gibi düşünenlerin sesi çıkmasın diye aracı satılıktan çektim.


  19. #19
    Vlkn-fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    640
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allah kolaylık versın sanayı ısı gercekten zor tek bır ustan olucak daıma ona goturuceksın bıze gore usta olan bır baskasına gore usta olmayabılır ama kumar gıbı cok gecmıs olsun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •